• DAT IK KLEEDGELD MAG EN GELIJK NAAR DE STAD KAN HOPPEN OM TE SHOPPEN. [oh my God, dat rijmt, lol'd]

    Hmm, maar ik zit al een paar maanden te kwijlen bij Attitude Holland en ik heb items gevonden die mijn stijl weergeven en ik super leuk vind - helaas, het is een inslag op mijn kleedgeld [ik krijg voor 3 maanden], maar het is het waard, denk ik dan. Ik drop hier mijn wensen. :Y)

    1. Jurkje
    2. Top
    3. Rok
    Update:
    4. Jas, ga ik voor sparen op lange termijn
    5. Haarspeld wit + Haarspeld zwart

    Ok, maar FAAAA [zo zeggen Zweden ''fack'' of ''verdomme''], dat is ongeveer mijn hele kleedgeld voor 3 maanden, hell no. Die jurk wil ik sowieso doen. De top vind ik awesome en bijzonder, maar ik kan ook een shirt bedrukken bij het bedrijf waar mijn zus werkt en die rok is misschien iets wat ik een tijdje leuk vind en heel heftig. Ik heb geen zin in kut reacties op school. :x

    Meer mensen met leuke items op het oog? En kun je ze gelijk posten? en wat vinden jullie van mijn items? Ghehe, ik kan niet wachten tot 1 oktober. :9~

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 0:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het jurkje is echt super awesome :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    Het jurkje is echt super awesome :3


    Hij is er ook in groen, but no way dat ik die doe, geef mij maar rood!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Hij is er ook in groen, but no way dat ik die doe, geef mij maar rood!


    Die bordeaux rode kleur is, denk ik, inderdaad leuker :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Die bordeaux rode kleur is, denk ik, inderdaad leuker :3


    Ja, ik vind een zwarte panty daar mooier bij staan met zwarte gympen, lol. Het zijn mooie leren, dus het is heel smooth met de panty.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die rok heb ik haha. Zo af en toe draag ik hem, maar hij is echt superkort.
    Die jurk is sowieso geweldig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die rok heb ik haha. Zo af en toe draag ik hem, maar hij is echt superkort.
    Die jurk is sowieso geweldig.


    Je hebt ook goedkopere zwarte, alleen die schijnen helemaal kort tot de reet te zijn. Hmm, dat jurkje is ook vest kart, maar ja. Hoe draag je zo'n rok dan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dan ben ik jarig _O_

    Ik vind die jurk echt fantastisch. De rest vind ik wat minder :3
    Ik wil heel graag wat make-up producten kopen, maar ik krijg pas volgende week vrijdag weer zakgeld. :c


    Destroy what destroys you.

    Send some support to everyone with less money. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb op 1 oktober geen school. Ook heel leuk! :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    Ik heb op 1 oktober geen school. Ook heel leuk! :Y)


    AHAHA, me is laughing.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij de titel dacht ik : "Dan is mijn nicht jarig."
    Haha :3

    Maar ik vind het topje en het rokje erg leuk (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Je hebt ook goedkopere zwarte, alleen die schijnen helemaal kort tot de reet te zijn. Hmm, dat jurkje is ook vest kart, maar ja. Hoe draag je zo'n rok dan?


    Deze is ook zo kort, vind ik dan. Bukken zou ik er niet mee doen. Het ligt eraan hoe je, je graag kleed. Ik draag hem soms onder een zelfgemaakte tutu voor er over heen, een korte fifties jurk of soms gewoon zo, met een corset erop en soms nog met jarretels en kousen. Dr. Martens staan er dan trouwens erg leuk onder.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:25 ]


    Your make-up is terrible

    Dat jurkje vind ik mooi, het topje gaat nog maar die rok vind ik echt lelijk.
    Ik zou met je kledinggeld alleen voor het jurkje gaan.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Assassin schreef:
    (...)

    Deze is ook zo kort, vind ik dan. Bukken zou ik er niet mee doen. Het ligt eraan hoe je, je graag kleed. Ik draag hem soms onder een zelfgemaakte tutu voor er over heen, een korte fifties jurk of soms gewoon zo, met een corset erop en soms nog met jarretels en kousen. Dr. Martens staan er dan trouwens erg leuk onder.


    Haha, mijn Martens draag ik bijna elke dag! Ik vind alleen het jurkje meer een investering als het gaat om bijzonderheid. Zo'n tutu is toch minder draagbaar dan een jurkje, denk ik.

    Amused, haha, ik ga sowieso de jurk doen. Over de top en tutu twijfel ik, ze zijn erg duur - tevens de jurk - en ik heb het idee dat het een minder grote toevoeging is aan mijn garderobe dan de jurk. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alles behalve mijn stijl maar die jurk is wel leuk :3


    Shit happens but pee happens a lot more.