• DAT IK KLEEDGELD MAG EN GELIJK NAAR DE STAD KAN HOPPEN OM TE SHOPPEN. [oh my God, dat rijmt, lol'd]

    Hmm, maar ik zit al een paar maanden te kwijlen bij Attitude Holland en ik heb items gevonden die mijn stijl weergeven en ik super leuk vind - helaas, het is een inslag op mijn kleedgeld [ik krijg voor 3 maanden], maar het is het waard, denk ik dan. Ik drop hier mijn wensen. :Y)

    1. Jurkje
    2. Top
    3. Rok
    Update:
    4. Jas, ga ik voor sparen op lange termijn
    5. Haarspeld wit + Haarspeld zwart

    Ok, maar FAAAA [zo zeggen Zweden ''fack'' of ''verdomme''], dat is ongeveer mijn hele kleedgeld voor 3 maanden, hell no. Die jurk wil ik sowieso doen. De top vind ik awesome en bijzonder, maar ik kan ook een shirt bedrukken bij het bedrijf waar mijn zus werkt en die rok is misschien iets wat ik een tijdje leuk vind en heel heftig. Ik heb geen zin in kut reacties op school. :x

    Meer mensen met leuke items op het oog? En kun je ze gelijk posten? en wat vinden jullie van mijn items? Ghehe, ik kan niet wachten tot 1 oktober. :9~

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 0:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb maar een ding te zeggen op dit topic:

    KOOP DIE MOTHERFUCKING JURK. IS ZIJN GELD WAARD.


    Searching heavens for another earth

    Ik wil dat shirt o-o Hebbe hebbe hebbe.
    Dat rokje is lekker fluffy ;d I like it [en dat terwijl ik amper van rokjes hou]
    Het jurkje.. Niet helemaal mijn ding, maar de stipjes zijn leuk.

    Ik heb niet echt iets op het oog.. Behalve een The Nightmare Before Christmas shirt ;d.
    Kom ik ff tegen terwijl ik dat shirt op zocht..

    Hmm, kan hem verder even niet zo gauw vinden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat jurkje is leuk!

    Zelf wil ik sowieso nog dit hemdje:



    En laatst heb ik een nieuwe grijze skinny jeans besteld van de H&M, en ook deze boots:



    't is even kijken of ze leuk staan, maar ze zijn zó veel goedkoper dan echte Dr. Martens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oeh, nais, nais, nais allemaal!
    Ja, ik ga gelijk bestellen op 1 oktober. Als ik verzekerd ben van een baantje en uitkom met het geld voor mijn zelfbetaalde vakantie naar Ameland, ga ik sowieso nog het shirt doen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Again geupdated, mán, die jas is leuk! Ö Wordt nog lang sparen, hell no. :I


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik eh, hou niet zo van dat soort kleding (: Al lopen er ongelofelijk veel mensen met dat soort kleding bij mij op school :'). Maar hey, als jij het leuk vind :"D


    To infinity and beyond •

    ik heb zo'n soort top, maar boem wat is die ook mooi!

    ik zou zeker de top doen.

    WOLFJE<3


    The night is dark and full of terrors.

    Haha, ik twijfel, het is duur en ik heb een budget. Allaas, maar de jurk komt sowieso! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oke, misschien is dit een vage vraag, maar waarom koop je een kort jurkje als het winter wordt? Ik zou persoonlijk verder voor iets praktischere/meer op het seizoen gerichte kleding gaan, maar dat jurkje is inderdaad wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nah, dikke panty, woon 7 minuten van school, moet goed gaan. [: Alleen ik had nog niet nagedacht dat het winter is, maar kortere jurkjes vind ik fijner dan langere. Ik vind het bovendien meer een winterjurk dan een zomerjurk, ik krijg er meer een winters gevoel bij, maar dat is uiteraard speculatie van mijn kant. Ik ben alleen te verliefd op dat jurkje om 'm niet te bestellen, al moet ik bittere kou lijden. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die top is echt super leuk! (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:33 ]

    Dat jurkje is echt leuk!
    Ik wil zelf heel graag deze schoenen. (:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''





    :9~:9~


    26 - 02 - '16

    Die jurk is heel leuk!
    Zelf wil ik al best wel lang zo'n blouse met een legerprint, maar ik weet niet wat ik er bij aan moet trekken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik heb een hele waslijst bij de Large...echt heel veel jurkjes...het is zo awesome dat ze veel ook in XL hebben...L is echt NET te klein ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.