• Ik vind al een tijdje iemand leuk, en hij mij ook. Gisteravond hadden we dus afgesproken, nou, heel leuk en romantisch allemaal, lagen we daar in een grasveld onder een mooie sterrenhemel ;'D
    En toen hadden we dus gezoend, maar het was zo erg dat ik er echt kotsneigingen van kreeg. De rest van de avond hebben we ook alleen nog maar liggen knuffelen omdat ik niet meer wilde. Hoe zeg je zoiets op een aardige manier? Ik wil namelijk best graag een relatie met hem, maar die wasmachine hoeft van mij niet zo nodig. 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Blomkvist schreef:
    Hoe zoen je in godsnaam slecht? Beeeh, ik heb nog nooit ''gezoend'' en als ik dit hoor, laat ik dat nog even zo. Pour you, I send you some support! [=


    Als iemand nogal snel gaat zeg maar, en stel je daar ook heel veel kwijl bij voor.

    OT; Hm dat is awkward. Meestal als ik zoen, en die jongen zoent slecht, zie ik hem toch nooit meer. Omdat ik meestal zoen als ik uit ga. En als ik dan zo dom ben om mijn nummer te geven, dan reageer ik er gewoon niet meer op.
    Maar anders misschien subtiele hints geven dat het wel wat rustiger mag? xd


    Alleen maar tranen van geluk

    hij is gewoon undecover als een wasmachine:Y)
    praat er over met hem, dat is het ebste. Maar je kunt ook gewoon normaal zoenen zonder al dat wasmachine gedo :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Marble schreef:
    (...)

    Simpel. Steek je tong in iemands mond en beeld je in dat je een wasmachine bent. :S


    Dat doet me echt denken aan een reclame waarbij ook twee mensen gingen zoenen en toen draaide dat meisje rond.

    Misschien was hij een beetje enthousiast of deed hij heel erg zijn best?

    Zoals de andere zeggen, praat er over met hem.


    Physics is awesome

    Anders zoen je alleen met hem zonder tong?
    Maar als dat ook niks is, denk ik wel dat je het moet zeggen. Als hij echt een goede jongen is, zal hij daar niet boos om worden - maar dan moet je 't wel aardig zeggen - en wie weet kan je 't hem dan leren (:


    “Love is a contradiction.”

    Mijn vriendje, nou ja bijna vriendje, zoent echt goed. :9~ Maar misschien moet je het gewoon heel subtiel zeggen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja dat is best een afknapper :'D Uhm zoen gewoon zonder tong, dat kan ook.


    -

    JackyD schreef:
    Ja dat is best een afknapper :'D Uhm zoen gewoon zonder tong, dat kan ook.


    26 - 02 - '16

    Ik zoen gewoon zonder tong. :'D
    Veel lekkerder.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gassie.

    Nu krijg ik echt stress om mijn vriend te zien. Dank je. o.o'


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    zoenen moet je leren. praat er over.

    Neelsel schreef:
    Gassie.

    Nu krijg ik echt stress om mijn vriend te zien. Dank je. o.o'

    Doe maar rustig, het hoeft niet zo te gaan. Ik was vanaf het begin af aan een goede zoener :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.