• De 75ste Hunger Games zijn alweer gestart, en deze keer hebben we iets speciaals in petto. Dit jaar zijn de kinderen vrij van de trekking, deze keer zijn de wereldsterren aan de beurt. Zangers, zangeressen, acteurs en actrices vertrekken naar de training om vervolgens in de arena te staan. Ze moeten proberen te overleven door anderen uit te schakelen, tot er één winaar of winares overblijft. Heel de wereld kijkt toe hoe misschien hun idool wordt vermoord, of iemand anders vermoord. Ontstaat er haat, vriendschap of misschien wel liefde? Maar vooral; wie overleeft en wordt de winaar van deze speciale editie?
    Ladies and gentlemen, let the Hunger Games begin.

    And may the odds be ever in your favor.



    De tributen:

    District 1:
    Megan Denise Fox (Wonderwatch) & Liam Payne (Noran)

    District 2:
    Avril Ramona Lavigne (Curlies) & Zayn Javadd Malik (Wonderwatch)

    District 3:
    Alexandria Deberri (HurtedHeart) & Josh Devine (Alainn) (bloedbad)

    District 4:
    Victoria Justice (Noran) & Niall Horan (Ephesus) (bloedbad)

    District 5:
    Alexandra Daddario (BlueHope) & Finn Harries (Dormouse)

    District 6:
    Nina Constantinova Eymen Dobrev (Mohawk) (bloedbad) & Justin Bieber (bloedbad)

    District 7:
    Meaghen Jette Martin (Appelboompje) & Booboo Steward (HurtedHeart)

    District 8:
    Ariana Grande (RememberYoux) & Logan Lerman (BlueHope)

    District 9:
    Miley Cyrus (Amity) & Nathan Kress (bloedbad)

    District 10:
    Jennette McCurdy (Sweetteen) & Max Schneider (Lamebrain)

    District 11:
    Gabriella Wilde (Dormouse) & Ed Sheeran (Nyan)

    District 12:
    Vanessa Hudgens (AgentP) & Reece Mastin (MyDreamStory) (bloedbad)

    Jij moet met jouw personage in dit spel zien te overleven, er zal namelijk maar 1 winnaar zijn. Ikzelf speel niet mee, en trek partij voor niemand. Het verhaal begint wanneer jouw naam wordt getrokken, waarna je vervolgens naar het capitool wordt gestuurd. Onze eindhalte is de arena, waar ieder voor zich zal zien te overleven en proberen te winnen door de anderen uit te schakelen.

    Algemene regels:

    - Gewoon praten of vragen stellen in dit topic gebeurd tussen haakjes of dergelijke.
    - Ruzie’s buiten het topic bespreken of met mij
    - Ik stuur de tributen pakketjes, ik beslis wie er dood gaat en wie er afvalt. Hierbij krijg je een privébericht van me
    - Naamsveranderingen melden!
    - Beslis je om niet meer mee te spelen in het topic? Stuur mij een bericht in mijn gastenboek of privébericht, dan zal ik melden dat je dood mag in het spel.
    - Afwezigheden melden (i.v.m. school, vakantie, …)
    - Hou het realistisch

    Let the Hunger Games begin!

    Waar begint het spel?
    We beginnen bij de trekking waar de naam van jouw personage wordt gekozen. Nadien gaan jullie naar de trainingen om tenslotte in de arena te worden gegooid, maar ik zal alles wel aankondigen in het topic zelf waar we ons bevinden.

    Hoe ziet de arena er uit?
    Om de wereldsterren meer vertrouwd te laten voelen, nemen we dezelfde arena waarbij Katniss en Peeta hebben gewonnen. Dit bestaat dus grotendeels uit bos, landschap en water.

    Mogen er relaties ontstaan tussen de tributen?
    Ja.

    Is 16+ toegelaten?
    Ja, maar hou het netjes of zet een waarschuwing.

    Hoeveel regels telt 1 point of view?
    Daar hou ik niet echt rekening mee. Liefst meer dan twee regels, maar schrijf ook geen heel boek.

    Wat moet ik doen als ik tegen iemand aan het praten ben in het spel, maar die reageert niet?
    Wacht gewoon rustig af. We hebben allemaal ook nog een leven buiten de computer, en school gaat nog altijd voor. Als het echt te lang duurt, stuur diegene dan een (vriendelijk!) gastenboekberichtje. Begin niet met te quoten, dan wordt alles onoverzichtelijk voor iedereen.

    Wanneer is er iemand gewond of gaat er iemand dood?
    Jullie mogen elkaar onderling verwonden zonder mijn toestemming. Wie er dood gaat beslis ik alleen. Ik heb geen favorieten, maar kies er na een tijd willekeurig één iemand uit. Die krijgt dan een privébericht, en dan kan die persoon zelf beslissen hoe hij/zij wil sterven. Bijvoorbeeld: door uitdroging, verwondingen, de koude, of je kan onderling met de andere tributen bespreken wie er jou wil doden.

    x Op wat voor basis besluit je eigenlijk wie er waneer dood gaat?
    Willekeurig zullen er één of meerdere personen sterven. Dat kan op de eerste dag zijn, de tweede of misschien wel de vijfde. Alles gebeurd willekeurig en ik zal vooral kijken naar hoe jullie te werk gaan qua vechten, uithoudingsvermogen, kracht en intelligentie. Ook kijk ik bijvoorbeeld naar hoe julile omgaan met medetributen, ziektes en verwondingen.

    Ben ik iets vergeten? Heb je nog vragen? Is er iets niet duidelijk?
    Zet dan maar een reactie in dit topic, en dan zet ik jouw vraag er bij!

    x Zijn vragen door jullie gesteld.

    Uitgeschakeld:
    Paketten:
    Afwezig:
    BELANGRIJK!: Tributen, vandaag mogen jullie aan de Spelmakers jullie kwaliteiten laten zien. In een privépericht zal elk van jullie mij (Bronx) een stukje schrijven waar jullie jullie talent komen tonen. Nadien zal iedereen een score krijgen, en zijn jullie klaar om de arena in te gaan. Doe jullie best; de beste score krijgt misschien wel de meeste sponsers, en dat ligt alleen maar in jullie voordeel in de arena. Succes.
    Al ingediend:
    Wonderwatch
    • Noran
    Curlies
    • HurtedHeart
    BlueHope
    Dormouse
    Appelboompje
    RememberYoux
    Amity
    Sweetteen
    Lamebrain
    AgentP
    Nyan
    Extra: De scores worden bekend gemaakt van zodra iedereen heeft ingeleverd. Wie niet inleverd tegen dinsdag 9 oktober 2012 zal een onvoldoende score krijgen, wat wil zeggen dat de kansen niet meer erg in je voordeel zal zijn om aan sponsors te geraken.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:23 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Myn topics :)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijnerige topicssssssssssss.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ed Sheeran
    vandaag is de trekking voor de 75ste hungergames ik zuchte,normaal moest ik niet bang zijn omdat alleen kinderen mee moeten doen ,maar dit jaar was anders.Nu kon ik ook gekozen worden.Ik ging met de menigte mee en kreeg mijn plaats om te wachten,het podium stond er al en mensen bleven toekomen.Nerveus speelde ik met mijn vingers eerst de meiden en dan de jongens.van district 11


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Moet gaan,, doei!]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Megan Fox

    Ik stond verveeld tussen de mensen. Ik maakte me niet heel druk, de kans dat ik word gekozen is klein. Heel klein. Ik kijk naar mijn nagels, en tik wat met mijn hak. Dit is saai..

    Zayn Malik

    Ik kijk rond, en kan niet ontkennen dat ik niet een tikkeltje nerveus ben. Ik kan zomaar gekozen worden, ook al ben ik geen 18 meer. Ik zucht, en sla mijn armen over elkaar. Ik trek snel mijn baseballjack recht, en kijk naar het podium..


    El Diablo.

    Miley Cyrus- district 9
    Ik kijk op de klok en zie dat ik laat ben. Ik ben altijd te laat als ik nerveus ben, echt altijd. Ik bind mijn haar vast met een lintje en ren naar buiten. Vorig jaar dacht ik eindelijk van de trekking af te zijn, maar nee hoor, ik kan dit jaar nog steeds getrokken worden. Stomme beroemdheden regel. Ik ga snel tussen de anderen staan en begin te frummelen met een los draadje dat aan mijn jurkje hangt. Zolang ik maar niet gekozen wordt, denk ik, terwijl ik nerveus naar de glazen bollen kijk.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 14:50 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ariana Grande || District 8
    Ik loop zwierderig naar de vrouwen van district 8. Ik neurie ondertussen, want ik had een nogal vrolijke bui. Ookal was dit een vreemd moment. Er liep een walgelijke capitoolvrouw het podium op. Ze had paars haar dat echt alle kanten op stond, en een mantelpakje dat zo strak om haar lichaam zat dat het me verbaasde dat ze niet stikte. Ze liep naar de grote glazen bol, waarna ze de mensen een vreemde grijns toewierp. 'Dames... Gaan eerst.' zegt ze met haar accent. Ze gaat plagend met haar handen over de papiertjes, waarna ze haar hand er in steekt. Die komt er weer uit met een papiertje er in. 'En de vrouwelijke tribuut uit district 8, voor de derde kwartskwelling is... Ariana Grande!' Ik hou op met neurien en staar naar het podium. Ik krijg een duwtje in mijn rug, en als ik om kijk zie ik wie het was. 'Eliza, ik wil niet.' piep ik. 'Je moet wel.' Ik loop trillerig naar het podium, waarna de vrouw me nog zo'n domme grijns geeft. Ze loopt naar de jongensbol om een papiertje te pakken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 14:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Avril Lavigne || District 2
    Ik friemel met mijn handen. Ik kijk afwachtend naar de podium. ''De vrouwelijke tribuut voor deze kwartstelling is... Avril Lavigne!'', schreeuwt de vrouwelijke clown. Ze had knal blauw haar in een afro. Jup , een échte clown. Ik slik en kijk naar een aantal mensen. Ze hadden al plaats voor me gemaakt. ''Nee..'', mompel ik. Ik ren zonder erbij na te denken door de mensenmassa tot ik word vastgepakt door 2 vredesbewakers. Ik zucht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn

    Ik zucht en kijk naar Avril. Ik haal mijn schouders op, zij heeft gewoon pech gehad.. Ik kijk naar de freak op het podium. Schaamt zij zich niet ofzo? MEt dat haar en alles.. Ik zucht. 'De mannelijke tribuut is...' hoor ik opeens. Ik let maar op, en kijk naar het podium. 'Zayn malik!'. Mijn mond zakt een beetje open en ik blijf naar het podium staren...


    El Diablo.

    Avril Lavigne
    Ik word meegesleept naar het podium. Tot ik de naam hoor van de mannelijke tribuut - Zayn. We zitten in hetzelfde schuitje , helaas. Ik word aan de linkerkant van de vrouw gezet. Ze wachten allemaal af op Zayn. Ik sluit mijn ogen voor een seconde en doe ze dan gelijk open.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (mi tema, spaans voor mijn topic)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet