• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

(sleepwell xx)

-Danny-

Ik voel zijn hand op de mijne en sluit mijn ogen weer.
    "Dank je.." zeg ik zacht en veeg, met mijn vrije hand, over mijn wangen. Dan trek ik de lekkere deken over ons heen en laat het bed zakken, zodat we liggen. Ik leg mijn hoofd op Drew zijn borstkas en adem even diep uit.
    "Bedankt dat je luisterde.. Ik had het nooit aan iemand durven vertellen." zeg ik en streel over zijn borstkas, het plekje net naast mijn hoofd.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik d8, ik reageer maar, want Steven smste me wakker hihi.]

Ich liebe dich 27.12.23

(haha, wel leuk, en goeiemorgen)

[Ohja, mogge]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    ik kijk even naar Danny en streel langs zijn zij. 'ik indt het goed dat je het nu aan mij hebt verteld' zeg ik en druk een zacht kusje op zijn kruin. 'jje kan met alles wat je wil vertrllen bij mij, maar dat wist je al hé' zeg ik met een glimlachje. Gelukkig vertelde hij me dit wel allemaal, dat betekende ook dat die me volledig vertrouw, al wist ik dat al.

(haha, maar heb je nu eigenlijk war met die steven of zo?^^)

[Neen, dat niet maar het begint er wel te komen xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Danny

Ik knik en kom wat omhoog.
    "Jij kunt ook alles aan mij vertellen he." zeg ik en leg mijn hoofd weer neer. "Het was niet heel makkelijk om te vertellen." zeg ik dan en kruip iets omhoog om hem een kus te kunnen geven.
    Dan ga ik weer liggen en sluit mijn ogen.

Ich liebe dich 27.12.23

[Oke leuk:3,]
    Andrew
    'Dat weet ik lieffie' zeg ik met een glimlach en kijk hem even aan. 'Dat begrijp ik best, het is ook niet niks'zeg ik en glimlach als ik een kus krijg. 'Toch goed dat je het hebt verteld; zeg ik en laat mijn hand dan zachtjes door zijn haar gaan. Zelf sluit ik mijn ogen ook even en laat mijn hoofd lekker liggen.

Danny

Ik glimlach en nestel me lekker tegen Drew aan.
    "Ik houd van je," zeg ik en streel zijn zij zachjes en zucht een keer. Ik ben blij dat ik het heb vertelt.
    Ik geniet van zijn warmte en trek de deken wat omhoog. Volgens mij is de koorts ok al hminder. Een glimlach komt op mij gezicht als ik eraan denk dat ik straks naar camping terug mag.

[Zit op Shirley dr tablet xd allen typt flut hahahaaaa]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Ik ook van jou'zeg ik met een glimlach en sluit mijn arm wat strakker om hem heen. Daarna werp ik even een blik op de klok, 'Weet je, over een ander half uur mag je dit ziekenhuis uit'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Daarna sluit ik mijn ogen weer een geniet van zijn zachte aanraking bij mijn zij.

[Ik reageer in avond pas weer, heb tenniswedstrijd en zo]

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:05 ]

[Hé ik heb zo ook een tennis wedstrijd! ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

(haha oke, ik heb gewoone speel morgen halve finale:3)