• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grijns even tegen zijn lippen aan en zoen hem dan terug. Toch leun ik niet met mijn hele gewicht op hem, dat zou veel te zwaar voor hem zijn. Ik lik over zijn lip en wacht tot die zijn mond opent.

    Danny

    Drew likt over mijm lip en ik open mijn mond een stukje. Dan trek ik hem naar me toe, zodat hij helemaal zit. Hij hoeft van mij niet uit te kijken met zijn gewicht en zo als hij op me zit. Ik bedoel, als we seks hebben gebruik je ook je hele gewicht. En ey, dan hoor je me ook niet zeuren.

    [Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik kan niets verzinnen (no_chears)]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ja ik heb het ook een beetje, komt misschien ook wel beetje omdat we nog maar met weinig zijn)
    Andrew
    hij trekt me helemaal opzich en ik heb de neiging weer teraf te gaan maar doe het toch niet. Ik laat mijn tong naar binnen glijden en ze spelen een spel. Dit keer laat ik Danny winnen. Ik hoor een pling knopje en onderbreek na nog even doorgaan de zoen. Er staan mensen verbaast te kijken en ik wordt rood. Ik duw Danny gauw de lift uit en kijk hem aan. 'Schaamtelijk..'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:52 ]

    [Sorry, ik weet echt niets meer... (no_chears)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hmm, ik maak reactie wat langer, al blijft dit wel dan]

    Danny

    Ik lach even, en om er een extra draai aan te geven zwaai ik even naar de mensen.
    "Ach joh, die zien we toch nooit meer." lach ik en kijk naar Drew. Ik zak wat onderuit en zie mijn kamer al verschijnen.
    "Ik vond het even leuk, zo buiten zijn." glimlach ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Jij schaamt je echt nergens voor hé'zeg ik lachend en duw hem ondertussen alweer zijn kamer in. 'Ja ik vond het ook leuk'zeg ik met een glimlach en zet Danny dan naast zijn bed neer. Ik haal het deken even van hem af en til hem dan op om hem vervolgens in zijn bed te leggen met de dekens over hem heen.
    [Zullen we anders tijdskippen tot Danny weg mag uit het ziekenhuis]

    [okii. Maar nu ga ik me aankleden xD straks op school in het OLC reageer ik wel even ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke is goed, ik hoef pas 5 over 12 te beginnen:P]

    Danny

    Ik lach en ga rechtop zitten, dan pak ik het afstandbedieningkje en zet het bed recht. Ik leun tegen de achterkant aan. Ik klop op het bed tussen mijn benen. "Kom zitten." zeg ik glimlachend en wacht af.
    Ik zit zo, dat Drew tussen mijn benen kan zitten. Het liefst heb ik het andersom, maar daar zou hij zelf mee moeten komen dan. Ik glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grinnik en kijk hem aan. 'zullen we dat maar omdraaien?'vraag ik en schuif hem iets naar voren. Ik ga op het bed zitten en trek hem tussen mijn benen. Mijn armen leg ik om heme heen en druk even gauw een kus op zijn wang. Daarna kijk ik rustig naar wat hij heeft opgezet.

    quin98 schreef:
    Austin
    'Nee hoor dat hoeft niet'zeg ik lachend en kijk ze daarna aan. Ik pak gauw de sleutels van de boot en hou ze omhoog. 'Let's go'zeg ik en begin al richting de boot te lopen. We zijn er al snel en ik klim de boot in.


    Isabella

    Vlug loop ik achter Austin aan en ga naast hem lopen. Ik zet mijn zonnebril op en kijk voor me uit. Ian gaat aan de andere kant van me lopen en kijkt ons af en toe grijnzend aan. Ik verwacht elk moment een vraag, maar die komt niet. Gelukkig. We komen bij de boot. Austin stapt in en vlug volg ik zijn voorbeeld. Ian komt daarna. Ik ga op het bankje liggen en geniet van het zonnetje. Dit ging een leuke dag worden, gevolgd door een sombere, maar dat zouden we morgen wel zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Als Jayson ook is ingestapt start ik de boot en vaar met hoge snelheid weg. Aangezien ik zo snel vaar komen we algauw bij het eiland en ik stop daar de boot. Ik gooi het anker uit en stap met wat spullen in mijn hand uit de boot. Ik steek alvast de fakkels een beetje in het rond en grijns als ik zie dat de boomstam er nog ligt van de vorige keer, handig.

    Isabella

    Ik pak de volgende spulletjes en kijk naar Austin die begint. Ik denk even na en leg alles maar bij de boomstam die er nog steeds ligt. Ik ga erop zitten en denk na. Ian ploft naast me neer en kijkt naar Austin die al aan de gang is. Ik kijk ook even naar hem en sta dan toch weer op.
    'Moet ik je ergens mee helpen,' vraag ik hem en kijk naar de spulletjes die we hebben gekocht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik glimlach als Drew achter mij plaats neemt en me tussen zijn benen intrekt. Precies zoals ik dacht. Ik pak zijn handen die om mij heen liggen vast en kijk naar het tv'tje. "Dit zou ik elke dag kunnen doen." zeg ik en kijk even naar onze handen. "Als we weer thuis zijn in Nederland, dan kun je misschien een aantal dagen in de week langskomen." zeg ik en draai mijn hoofd even om Drew aan te kijken. "Of ik bij jou."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.