• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

Ik geniet van het strelen van Drew en sluit mijn ogen.
    "Ik zou jou nooit laten gaan." zeg ik glimlachend en heb nog mijn ogen gesloten. Ik laat de hand van zijn schouder naar z'n borstkas gaan en leg die daar stevig tegenaan, op de plek van zijn hart. Ik zucht een keer van ontspanning en leun nogwat tegen Drew aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik glimlach even om zijn woorden, 'Ik jou ook niet'zeg ik met een glimlach. Hij was zo lief, wat hij allemaal zei en deed. Hij maakte me echt gelukkig, ik zou nu al niet meer zonder hem kunnen leven, hij betekent zoveel voor me.

Danny

"Weetje, het liefst zou ik nu een vlucht naar huis willen nemen met jou, om niet gestoord te worden en alleen samen te zijn." zeg ik en nestel mijn hoofd wat meet in zijn hals. Ik snuif zijn geur een keer op. "Maar dat is lullig voor mijn vrienden. Om eerlijk te zijn heb ik ze wat laten zitten deze dagen, vind je ook niet? Ik zoe wat voor ze moeten doen, zodat ze wetwn dat ik er voor ze ben." voordat Drew wat kon zeggen ratel ik weer door: "ik zou een soort feest moeten organiseren voor ze, met een echte artiest en catering..." ik ratel achter elkaar door. Ik was ondertussen rechtop gaan zitten en beeld vanalles uit met mijn handen.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Dann doe rustig' zeg ik en kijk hem aan. Ik leg mijn hand op mijn schouder.'wij blijven gewoon hier bij jou vrienden en dan gaan wij gewoon wat minder met zijn tweeën weg, ze zullen het heust niet erg vinden dat je der een paaar dagen niet zo veel bent geweest' zeg ik en kijk hem aan. 'dat feest is misschien een beetje overdreven'

Danny

Ik schudt meteen mijn hoofd.
    "Dat feest is een super goed idee! Ze zullen het geweldig vinden, toch?" ik draai me om zodat ik met mijn gezicht naar Drew toe zit. "Dan zullen ze zien dat ik er echt voor ze ben, kom op... Niet zeggen dat ze het niet erg vinden, ik VOEL dat ze het erg vinden. Ik voel het!" zeg ik en duw Drew tegen het bed aan en kijk hem breed glimlachend aan. "Ik ga gewoon een feest organiseren." zeg ik eigenwijs.

[Lol, net Merlin gekeken met me ma :3 Kan er geen genoeg van krijgen. Ghehe, heb seizoen 1,2&3 op dvd :3]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik grinnik en kijk Danny aan. 'Jou ompraten gaat toch niet lukken hé eigenwijsje'zeg ik lachend en woel daarna door zijn haar. Ik kijk hem even aan en bijt dan op mijn lip. 'Dat feest kan wel, maar ik denk echt dat ze het niet zo erg vinden'mompel ik en kijk hem aan. 'Maar hoe wou je zo'n groot feest gaan organiseren en betalen?'vraag ik hem met een verbaasde blik. Ik schuif even wat heen en weer zodat ik weer lekker zit aangezien hij me tegen het bed heeft geduwd. Ik glimlach even lief naar hem en duw hem dan iets terug naar achter zodat ik weer zo zit als eerst.

[OOh leuk :3]

Danny

"Nou... Ik heb veel geld hé. Gekkie!" zeg ik en knock even op zijn hoofd en grinnik. "En organiseren is toch niet zo moeilijk? En oké, geen artiest dan... Maar wél catering." zeg ik en teken figuurtjes op zijn borstkas.
    "Ik wil gewoon wat voor ze doen oké. In het begin van de vakantie ben ik ook niet zo aardig geweest, ik weet dat ze me dat allang hebben vergeven maar ik wil toch wat doen, ik voel me er toch nog een beetje schuldig over. En nu ze er voor me zijn geweest gister en zo wil ik zeker weten iets doen." zeg ik vastberaden en doe mijn hoofd een beetje schuin, terwijl ik Drew aankijk.
    Ik heb mijn antwoord al gereed voor áls hij zou gaan vragen waarom ik dan niet zo aardig was etc, niet dat ik het zeker weet, maar voor als.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik knik even, 'oke dan' mompel ik en kijk hem aan. 'hoe bedoel je dat je niet zo aardig was?" vraag ik met wat verbazing in mijn stem en kijk even naar zijn vinger. 'dat kietelt' zeg ik een beetje lachend en kijk hem aan. 'maar als jij echt graag wat voor ze wil doen en je daardoor beter voelt, hou ik je niet tegen' zeg ik met een glimlach en geef hem een vulg kusje.
    (sorry dat niet zo'n hele lange reactoe is maar moet trainen, half 9 ongv weer terug)

[Ben der weer..]

Danny

Ik glimlach en klap even in mijn handen.
    "Ow, nou... Ik was nogal arrogant en overal boos om... Ik heb nogal veel moeite gehad met het verwerken van het verdriet van de dood van Alice... Nou, toen ging ik me verwend en verwaand gedragen." mompel ik en kijk Drew aan.
    "Maar nu voel ik me wel beter hoor. Ik heb nog altijd moeite met het verwerken van de dood van Alice, en morgen is de herdenking..." zeg ik zacht en vergeet verder te praten omdat ik een flasback krijg van de dingen die we altijd deden. Ik voel een traan over mijn wang lopen.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik luister naar Danny's verhaal tot ik ineens een traan over zijn wang zie lopen. Ik trek hem gelijk dicht tegen me aan en kus zijn traan weg. Ik streel even over zijn wang en kijk hem aan. 'Die Alice was belangrijk voor jullie allemaal hé?' vraag ik en kijk hem even aan. Eigenlijk had ik hier nog weinig over gehoord. Ik druk Danny nog wat dichter tegen me aan, het liefst had ik nu de Alice voor hem hierheen gehaald maar ja dat was niet mogelijk. Ik bijt even op mijn lip en kijk Danny weer aan.

Danny

Ik knik op zijn vraag.
    "Ze hield ons bij elkaar, we waren beste vrienden... Tot de dag van het bericht..." zeg ik zacht en leun tegen hem aan. "Sinds ik dat bericht hoorde veranderde ik, ik verbrak de vriendschap met iedereen die ook met Alice omging, alleen maar om dan niet aan haar herinnerd te worden, maar dat bleek moeilijker dan gedacht. Ik kon het niet hebben en ben me verwaand gaan gedragen..." zeg ik en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. "Alice was die ene vand die ons bijeen hield."

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik kijk hem aan en knik voorzichtig. 'Als ik het mag zeggen, ik denk dat je vrienden je juist hadden kunnen helpen en steunen aangezien zei hetzelfde hadden, maar ik weet niet of ik daar dan zelf wel aan zou denken hoor'zeg ik en streel daarna zachtjes door zijn haar. 'Maar nu zijn jullie toch weer allemaal bevriend met elkaar?'vraag ik en sla mijn andere arm om hem heen. Ondertussen streel ik nog zachtjes over zijn rug, dit was echt heftig wat hij allemaal had meegemaakt.

Danny

"Ja, we zijn weer vrienden, maar zonder Alice, snap je?" zeg ik en sluit mijn ogen even.
    Dan kijk ik Drew aan. "Ik was echt erg," zeg ik dan en druk mijn lippen even op de zijne. Dan leun ik weer tegen hem aan.
    "Morgen ook die herdenking, het komt wel heel dichtbij weer allemaal." zeg ik met een zucht.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Ja dat snap ik'zeg ik en kijk hem even aan. Ik voel zijn lippen even op de mijne en glimlach zwakjes naar hem. 'Dat moet best meevallen, en dat mag ook wel een beetje als je zoveel heb meegemaakt. het is niet niets'zeg ik. 'Ja dat begrijp ik, dan komt het natuurlijk weer allemaal terug'zeg ik zacht en wrijf over zijn rug. 'Maar ik en je vrienden zijn er altijd voor je, je kan bij ons altijd komen, om te huilen, te knuffelen, gewoon alles oké'zeg ik en glimlach even lichtjes naar hem.