• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Omdat ik toen heel blij voor je was'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Weet je, zo ben je echt heel schattig'zeg ik met een glimlach en voel daarna hoe hij in mijn nek streelt. Met mijn hand streel ik even over zijn zij en kijk Danny aan. 'Maar eigenlijk ben je altijd wel schattig'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:21 ]

    4EverGlee »»»» YouAreMyLove


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik grinnik even.
    "Weet ik." zeg ik en trek weer een schattig snoetje. "Zo pak ik mensen ook helemaal in." grijns ik en druk een kusje op zijn mondhoek, net niet op zijn lippen. Snel trek ik terug.
    "Wat is Austin aan het doen?" vraag ik dan en kijk even om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Nou dat lukt bij mij goed in, maar eigenlijk had je dat zoizo al gedaan'zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik trek een pruillipje als die geen kus op mijn mondhoek drukt. 'Geen idee, maar volgens mij komt die zo weer'

    Danny

    "Okée." zeg ik glimlachend en zie nog net het pruillipje van Drew wat me een 'Awn' geluidje doet maken.
    Snel druk ik een kusje op zijn lippen en kijk hem daarna aan. "Zo weer goed?" vraag ik en trek weer een schattig snoetje. Dan streel ik even een pluk haar uit zijn gezicht en haak die achter zijn hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga douchen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Doucheze]
    Andrew
    'Nou ik weet niet hoor'zeg ik met een zielig gezicht en druk mijn lippen nogmaals op de zijne. 'Ja, nu is het goed hoor schatje'zeg ik met een grijns en lift hem daarna even omhoog. Ik hou hem even dicht tegen me aan en geef hem een kusje op zijn neus. Daarna zet ik hem weer neer en glimlach naar hem. Dan zie ik vanuit mijn ooghoek Austin aankomen met een paar dozen pizza in zijn hand. Ik glimlach even en laat Danny los. Ik woel even door zijn haar en loop vervolgens naar Austin om een paar pizza dozen aan te nemen. Hij kijkt me dankbaar aan en ik glimlach even. 'Nou laten we gaan'zegt hij en ik knik. Ik ga naast Danny lopen en kijk af en toe naar hem.

    [hoe kan ik weer inspringen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Startase schreef:
    [Hallo, ik zou graag mee willen doen met Forgotten Friendships. Ik ben nieuw op Quizlet en weet hier nog niet zo veel, maar ben wel ervaren met RPG's. Is hier nog een plekje vrij? Zo ja, waar kan ik dan mijn personage posten?]


    Always remember you are braver than you believe, stronger than you seem and smarter than you think.

    [Van mij mag je mee doen, maar we zijn wel al tijdje bezig.. En ik weet niet wat de andere er van vinden]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Van mij mag je ook meedoen! :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    "Waarom heb je pizza's gekocht?" vraag ik dan en kijk Austin aan. Ik stap over een losse tegel heel en kijk weer naar Austin, dan stop ik mijn handen in mijn broekzak en glimlach.
    Wat er de afgelopen dagen is gebeurd, hoop ik nooit meer mee te maken. Als die dingen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( ik vindt het ook goed hoor:3)
    Austin
    'nou, om op te eten' zeg ik simprl rn lach even. Inmiddels lopen we op het strandd en grijns even. 'we moeten daar niet heen'zeg ik en trek Danny mee richting de boot terwijl Drew rustig meeloopt. Ik grijns en klim de boot in. 'kom op Dann' zeg ik lachend en kijk hem aan.

    Danny

    Ik doe mijn hoofd een betje schuin.
    "Waarom gaan we niet daarheen?" vraag ik dan en wijs naar achter. Toch stap ik de boot in en ga zitten. Ik kijk nog altijd vragend naar Austin.
    Waarom gingen we niet gewoon daarheen, maar in de boot?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik grijns even en kijk hem aan. 'daar kom je zo acter' zeg ik en vaar dan de haven uit. Ik vaar best snel en ben ook al snel bij het Eiland waar ik de boot stil leg. 'nou kijk is' zeg ik lachend en wijs naar het eiland. Voor ik weg ging had ik in het zand nog. 'welcom back' gescheven en grijns ecen naar hem. Drew springt de boot uit en ik volg gauw nset de pizza's in me hand. 'nou eerst maar eten?'