• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik knik glimlachend en kijk naar alle broodjes. Ik kijk er even naar. 'Doe maar gewoon croissantje,' glimlach ik en kijk Austin aan. Dan ga ik voorzichtig staan en stap de kar uit. Mijn kont begon pijn te doen. Ik kijk naar alles wat we hebben. Ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Wat moeten we nog meer?' Ik kijk Austin vragend aan en druk een kus op zijn wang. Dat moest ik gewoon even doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik verveeeel me:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (maak even gauw reactie, ben op verjaardag)

    Austin
    ik haal mijn schouders even op. 'volgens mij hebbrn we nu alles' zeg ik en til Isabella daarna uit het karretje. 'anders val je'zeg im lavhend en zet er op de grond. Ik rij het karretjerichting de kassa .

    Isabella

    Ik glimlach. 'Ja anders val ik.' Ik pak zijn hand en loop met hem naar de kassa. 'Samen boodschappen doen is best leuk.' Ik grijns en kijk hem aan. 'Alleen vind ik het maar saai.' Ik kijk de kassavrouw glimlachend aan en begin alles op de band te leggen. Ik kijk Austin aan en glimlach naar hem,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ja het is ook wel saai' zeg ik lachend en help jaar met de spullen op de mand te leggen. Ondertussen zijn we al aan de beurt en ik leg het laatste op de band. Ik wacht tot de kassavrouw klaar is en pak dan het geld. Ik glimlach even en geef het haar. Daarna krijg ik wat geld terug en begin alles in te pakken. 'misschien kunnen we ook een klein cadeautje kopen voor Danny' stel ik voor en kijk Issabella aan.

    Isabella

    Ik glimlach. 'Leuk idee.' Ik help Austin in te pakken en loop dan naar de uitgang. Ik wacht daar op Austin. 'Ik heb alleen geen idee wat Danny leuk vindt.' Ik bijt nadenkend op mijn lip en knipper dan met mijn ogen om me uit mijn gedachte te halen. Ik glimlach naar Austin. Mijn blik glijdt over mijn arm heen, waar een wond te zien is. Dat werd een litteken. Waarom had ik het ook gedaan? Ik kreeg gezeur met mijn ouders, met de psychologe en ik moest nog langer komen voor gesprekken. Ik zucht. Er moest toch een andere manier zijn om mijn verdriet te accepteren? Ik kijk recht voor me uit naar de straat en loop dan weer de warmte in. Gelukkig had Austin er nog niks over gezegd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja, ik weet het ook niet echt maar we kunnen gewoon een beetje gaan kijken. we vinden vast wel wat' zeg ik en kijk even naar Isabella. Ik had nog niks gezegd over vanochtend en die wond maar dat kwam nog wel. Ik pak Isabella vast en trek der mee een winkel in. 'Kijk hier is of je wat leuks voor Dann ziet'zeg ik terwijl ik zelf rondkijk.

    Isabella

    Ik kijk hem aan en glimlach. Ik kijk de winkel rond en stap van Austin vandaan. Ik loop door de paden en kijk naar de spullen. Tja... Wat moesten we voor Dann kopen? Ik kijk door de spullen. 'Jij al iets gevonden,' roep ik naar Austin. Ik bijt op mijn lip en pak even iets op, maar leg het dan toch weer weg. Dit was echt moeilijk... 'Anders doen we zo'n schattig knuffelbeertje met tekst erop.' Ik grinnik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Nee nog niet'zeg ik en grinnik daarna. 'Dat is wel het beste idee tot nu toe'grinnik ik en bijt twijfelend op mijn lip. Ik grinnik even als ik een mega knuffelbeer zie en pak die. Ik loop naar Isabella en zie ook nog een chocolade reep liggen die ik meepak. 'Zoiets?'vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:06 ]

    Isabella

    Ik draai me om en schiet in de lach. 'Ah die knuffelbeer is echt schattig,' lach ik en pak de beer over. Ik bekijk de beer en glimlach even. 'Ja joh. Die chocolade reep zou ik al leuk vinden.' Ik kijk Austin aan. 'Het is vast wel goed.' Ik laat mijn blik nog even door de winkel glijden, maar kijk dan weer naar de knuffelbeer en de chocolade reep. 'Ik denk dat we dit gewoon moeten nemen. Er is niet echt veel anders. En dan heeft Danny 2 knuffelberen. Is hij vast blij mee,' grinnik ik en kijk Austin grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Twee knuffelberen?'vraag ik en kijk haar even verbaast aan. Ondertussen loop ik naar de kassa en leg alles op de toonbank. Ik kijk even naar de man die een prijs noemt en pak een briefje uit mijn portemonnee. Ik krijg wat wisselgeld en neem dan alles mee. Ik kijk Isabella aan omdat ik nog steeds op antwoord wacht.

    Isabella

    Ik lach. 'Drew en dan die beer.' Ik grinnik even en kijk Austin aan. 'Volgens mij ziet Dann Drew ook als knuffelbeer,' grijns ik en loop de winker uit. Ik pak de boodschappen tas van Austin over en pak zijn vrije hand vast. Ik loop rustig met hem over de straat en glimlach. 'Dus hoe gaan we het nu doen? Eerst eten, denk ik. Gaan wij daarna al naar het eiland om alles klaar te zetten?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en knik. 'Ja dat denk ik ook ja'zeg ik lachend en kijk Isabella aan. 'Ja eerst even eten, en daarna vragen we ook aan Ian en Jayson of ze helpen met klaar zetten'zeg ik en loop ondertussen het strand op.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:23 ]

    Isabella

    'Prima.' Ik loop door het mulle zand en kijk glimlachend om me heen. Ik kijk uiteindelijk weer recht voor me en zie Ian alweer. Hij ligt nog steeds in het water. 'Ian kom je?! We hebben eten!' Hij kijkt op en glimlacht. Even later komt hij achter ons aangelopen. Ik loop naar de picknicktafel en laat Austin zijn hand los. Vlug leg ik de spullen op tafel en pak de borden en alles.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne