• Yay,

vandaag is het nieuwe hockeyseizoen weer begonnen dus ik mag zometeen lekker een wedstrijdje spelen.
    Bij wie nog meer? (hoeft geen hockey te zijn)
    Ik heb er gwn zoveel zin in haha

Miep

Paardrijden is het hele jaar door :Y)

i put the fun in funeral

Inifinity schreef:
    Nein, geen hocky voor mij. Ik sport sowieso niet, maar veel plezier.

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Ik heb pas volgende week zaterdag mijn eerste volleybal wedstrijd:Y)

That is a perfect copy of reality.

Welke klasse spelen jullie trouwens??

Frankenstein schreef:

In de vierde--
    We zijn echt slecht :'D

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    (...)
    In de vierde--
    We zijn echt slecht :'D

hahah als het maar leuk is toch xd ik speel in de 1e klasse met kansen op promotie in de voorcompetitie ;'D

Gister is streetdance weer begonnen ^^

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Frankenstein schreef:
    (...)
    hahah als het maar leuk is toch xd ik speel in de 1e klasse met kansen op promotie in de voorcompetitie ;'D

Inderdaad ^^
    wel hopelijk winnen jullie(;

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik heb vanmiddag ook mijn eerste hockey wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat, aangezien ik in een ander team zit.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Vorige week is het nieuwe seizoen van Doctor Who begonnen. Telt dat ook? (cat)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

De dressuur wedstrijden beginnen 24 Oktober weer, althans voor de FNRS, KNHS is volgensmij gewoon het hele jaar door :W

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Eclare schreef:
    De dressuur wedstrijden beginnen 24 Oktober weer, althans voor de FNRS, KNHS is volgensmij gewoon het hele jaar door :W

Dat dacht ik ook, hoewel ze binnenkort weer het binnenseizoen ingaan, denk ik. Het lijkt me niet zo'n pretje om eind oktober/november nog buitenwedstrijden te rijden in de kou. :')

[ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:39 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Eclare schreef:

Volgens mij gaat dat het hele jaar door, tenminstte als ik dat goed heb begrepen van een vriendin (:

Frankenstein schreef:

ehh 3e.
    alleen wij zijn een beetje laag ingedeeld. wij wonnen van een b1 van een grote club die eerste of tweede klasse speelden.

naja, jammer dan
    we hebben net gewonnen met 4-0 :'D

Miep

Schaatsseizoen is nog niet begonnen, muhuuh. :c

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean