• Moet dit in het stamcafé? Of bij anime/manga? D:
    Anyway.

    Ik ga op Deviantart een verhaal schrijven [later misschien op Q ook]. Ik heb alleen nog geen naam.

    Het gaat over mensen die in een laboratorium als lab-ratten worden gebruikt, samen met veel anderen. Het kenmerk ervan is dat iedereen één oog heeft. Aan de andere kant is het dicht gehecht in (ongeveer) de kleur van je haar. Alle "gevangenen" hebben witte shirts met donkerblauwe broeken en witte sokken aan.
    Op iedereen is al geëxperimenteerd, en iedereen heeft zijn krachten. Je zou zeggen, ze zouden zo kunnen ontsnappen. Maar nee, het lab is zwaar beveiligd dat je met een atoombom niet eens zou kunnen ontsnappen.
    Seiichi Rokuro (foto: klik) is net nieuw in het lab en wil natuurlijk zo snel mogelijk ontsnappen. Iedereen lacht hem daarom uit, iedereen wil ontsnappen, hij is dus niet speciaal of zo. Toch wordt hij (tussen alle experimenten door) bijgestaan door drie mensen. Kichi Mayoko (foto: klik), Hotaru Matsuda (foto: klik)
    en Haru Shoichi (foto: klik). Zij hebben zo hun gebreken, maar ze zijn te vertrouwen. Maar een ontsnapping lukt zomaar niet, en helemaal niet bij het best beveiligde lab ter wereld.
    De tekeningen/foto's heb ik zelf gemaakt, trouwens.

    Dit is trouwens niet de inleiding of zo, dit is gewoon even snel waar het over gaat.

    Zouden jullie een naam weten voor dit verhaal?

    Ik heb trouwens geen boodschap aan mensen die aankomen met "Dit verhaal slaat nergens op" of iets dergelijks want dit zijn de grove schetsen en ik maak het verhaal toch wel. :')

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 19:34 ]

    Zal even voor je denken.


    Life is full of fake people

    Lab rats


    26 - 02 - '16

    Sorry, kan op niets komen.


    Life is full of fake people

    Feline schreef:
    Lab rats

    Daar dacht ik ook aan, ja. Maar dan denk ik steeds aan die nieuwe serie op DisneyXD die zogenaamd grappig moet zijn.

    Inifinity schreef:
    Sorry, kan op niets komen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    "Chemical tests on human skin"
    "Needles & Hearts"
    Dat waren de enige twee namen waar ik op kon komen. Ik houd normaal meer van Nederlandse titels, maar aangezien hij op DeviantArt komt te staan, neem ik aan dat je daar niet naar zocht. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "One eye" Oke, laat maar. xD


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Wiarda schreef:
    "Chemical tests on human skin"
    "Needles & Hearts"
    Dat waren de enige twee namen waar ik op kon komen. Ik houd normaal meer van Nederlandse titels, maar aangezien hij op DeviantArt komt te staan, neem ik aan dat je daar niet naar zocht. :'D

    Needles & Hearts vind ik een mooie!