• Zoals de titel het zegt, ik moet een bril dragen.
    Ik heb dat nooit erg gevonden tot op het moment dat ik er nu effectief 1 moet dragen. Mijn ogen zijn niet zo slecht, het is voor ver te zien maar het idee dat ik binnen 3 dagen een bril draag, doet me raar voelen en ik weet niet waarom. Ik zie mezelf gewoon niet met een bril. Het is maar een bril en ik moet hem niet altijd dragen + er dragen gigantisch veel mensen brillen... Maar toch..

    Voor de mensen die ook een bril dragen: Wat vonden jullie daarvan en wat was jullie reactie?

    ik hoop dat deze topic goed staat.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:13 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Amor8 schreef:
    Het is helemaal niet erg. Er zijn heel veel leuke brillen en geen jampot-glazen meer + je voelt je er beter door omdat je beter ziet, minder snel hoofdpijn krijgt, etc. Zelf heb ik nu wel lenzen omdat ik dat toch fijner vind, maar ik heb ook zeker een jaar met een bril rondgelopen.. Volgens mij zelfs nog langer. X

    Ja ik heb echt een montuur genomen dat ik leuk vond want ik had zoiets; als ik mijn bril niet mooi vind, dan ga ik me nooit goed voelen. Dus ik heb een leuke bril, het zal waarschijnlijk wel meevallen, het zal gewoon wennen zijn (;

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:45 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Endure schreef:
    Ohja, je kan ook nachtlenzen nemen. Die doe je 's avonds in als je gaat slapen en dan kan je de hele dag zonder bril.

    Maar dat is waarschijnlijk onwijs duur?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik moest ook een bril en keek er ook erg tegenop. Maar nu ben ik blij met mijn bril, omdat hij me goed staat en mensen dat ook vinden.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Maar dat is waarschijnlijk onwijs duur?


    Duurder dan gewone lenzen ja, maar je hebt er minder last van en ze gaan volgens mij super lang mee. Heb er heel lang geleden informatie over gekregen..
    Maar dan moet je je even laten informeren en uitrekenen of het werkelijk zoveel verschilt of je nou maandlenzen draagt, nachtlenzen, lenzen die een half jaar meegaan en voor overdag zijn.. Tel uit je winst en let ook op de voor- en nadelen ervan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lancaster schreef:
    Ik moest ook een bril en keek er ook erg tegenop. Maar nu ben ik blij met mijn bril, omdat hij me goed staat en mensen dat ook vinden.

    Wel ja zoals ik zei, het zal in begin gewoon wennen zijn, en uiteindelijk zal het me alleen maar helpen om beter te zien (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Haha, het kan idd wel ff wennen zijn dat je iets op je neus hebt x) Is vooral leuk bij regen, of als je glazen beslaan XD Merk je veel verschil nu je je bril hebt?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Endure schreef:
    (...)

    Duurder dan gewone lenzen ja, maar je hebt er minder last van en ze gaan volgens mij super lang mee. Heb er heel lang geleden informatie over gekregen..
    Maar dan moet je je even laten informeren en uitrekenen of het werkelijk zoveel verschilt of je nou maandlenzen draagt, nachtlenzen, lenzen die een half jaar meegaan en voor overdag zijn.. Tel uit je winst en let ook op de voor- en nadelen ervan.

    Leuk dat je dat zegt, echt handig ;)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Leuk dat je dat zegt, echt handig ;)


    Graag gedaan, ik wilde zelf ook lenzen en een vriendin had nachtlenzen en dat leek me erg gaaf.
    Uiteindelijk van afgezien omdat ik al gek werd toen ik een pluisje in mijn oog had :p Maar voglens mij scheelde het niet abnormaal veel in prijs als je keek naar de voordelen ervan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb zachte lenzen die ik om de maand moet vervangen, maar ik hoef maar om het halfjaar naar de opticien ^^


    Stop acting normal. It gets bored.

    Spotgaai schreef:
    Ik was 14 toen ik mijn bril kreeg. Midden in de 3e 2e klas kwam ik op school met een bril.
    Ik dacht altijd dat ik geen brillenhoofd had, maar ik krijg ontzettend veel positieve reacties en dat scheelt ontzettend.
    Het is wel echt een stuk beter voor je, en ik ben wel blij dat ik 'm uiteindelijk toch genomen heb.


    This^^ alleen heb ik hem nu bijna een half jaar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vond mijn bril in het begin ook heel vreemd maar nu ben ik eraan gewend en ik vind mezelf er echt raar uitzien zonder. Het wordt een onderdeel van jezelf :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vond mijn bril kut en ben heel snel overgestapt op lenzen. Nu heb ik beide.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb sinds vorig jaar een bril. In het begin vond ik het echt verschrikkelijk, maar nu ben ik er wel een aan gewend. Mensen zeggen dat ze hem mooi vinden staan en eerlijk gezegd vind ik hem nu ook wel mooi.

    Alduin schreef:
    Ik vond het niet zo erg. Mijn eerste reactie was: "WOW! Alles is HD!" :'D


    Omfg. Ik had echt precies dezelfde reactie. Lol :'d


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik had ook een bril. :/
    Gelukkig niet meer.


    Life is full of fake people