• Zoals de titel het zegt, ik moet een bril dragen.
    Ik heb dat nooit erg gevonden tot op het moment dat ik er nu effectief 1 moet dragen. Mijn ogen zijn niet zo slecht, het is voor ver te zien maar het idee dat ik binnen 3 dagen een bril draag, doet me raar voelen en ik weet niet waarom. Ik zie mezelf gewoon niet met een bril. Het is maar een bril en ik moet hem niet altijd dragen + er dragen gigantisch veel mensen brillen... Maar toch..

    Voor de mensen die ook een bril dragen: Wat vonden jullie daarvan en wat was jullie reactie?

    ik hoop dat deze topic goed staat.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:13 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Maak er je niet druk in. Ik kan verstaan dat het niet leuk kan zijn maar je zegt zelf dat je hem niet constant moet dragen, dat is toch al iets positiefs? ^^
    Anders moet je naar lenzen overstappen maar je moet er wel voor zijn natuurlijk. Ikzelf draag geen bril of iets dergelijks maar er zijn ergere dingen. (:


    O, look at all the fucks I give:

    Zelf heb ik geen bril, dus ik kan hier niet echt op antwoorden. Maar met de mensen die een bril hebben weet ik wel de eerste paar dagen. Eerst voelt het heel raar aan maar een paar weken later weet je bijna niet eens meer hoe je er uit ziet zonder bril.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 18:56 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Steele schreef:
    Maak er je niet druk in. Ik kan verstaan dat het niet leuk kan zijn maar je zegt zelf dat je hem niet constant moet dragen, dat is toch al iets positiefs? ^^
    Anders moet je naar lenzen overstappen maar je moet er wel voor zijn natuurlijk. Ikzelf draag geen bril of iets dergelijks maar er zijn ergere dingen. (:

    Dat weet ik wel hoor maar ik weet niet, het blijft echt in mijn hoofd hangen dat ik een bril moet dragen en ik weet echt niet waarom. Zucht, ik zal er wel over geraken :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Memoria schreef:
    Zelf heb ik geen vril, dus ik kan hier niet echt op antwoorden. Maar met de mensen die een bril hebben weet ik wel de eerste paar dagen. Eerst voelt het heel raar aan maar een paar weken later weet je bijna niet eens meer hoe je er uit ziet zonder bril.

    Dat is waar :) Het zal gewoon even wennen worden (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Toen ik een jaar of één was kreeg ik al een bril, maar die gooide ik steeds weg, omdat een bril bij mij gewoon geen effect meer heeft.

    Nu zit ik er toch weer over na te denken om er een te nemen. Ik kan dan niet beter zien, maar wel scherper, dus dat zal helpen met lezen.

    Als het je helpt, moet je het gewoon doen. Anders put je je ogen veel te gauw uit en gaat je zicht ook veel vlugger achteruit. Al snap ik dat het even wennen zal zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb ook een bril. Draag 'm alleen niet vaak. Alleen thuis e.d. omdat ik 't echt lelijk vind bij mezelf.. Heb ook lenzen gehad, maar dat werkt niet bij mij, kan daar niet mee omgaan op de manier dat het moet. :') Dus nu zie ik de hele dag gewoon niks en krijg ik barstende koppijn. (cat) So, enjoy your glasses. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Instagram schreef:
    Toen ik een jaar of één was kreeg ik al een bril, maar die gooide ik steeds weg, omdat een bril bij mij gewoon geen effect meer heeft.

    Nu zit ik er toch weer over na te denken om er een te nemen. Ik kan dan niet beter zien, maar wel scherper, dus dat zal helpen met lezen.

    Als het je helpt, moet je het gewoon doen. Anders put je je ogen veel te gauw uit en gaat je zicht ook veel vlugger achteruit. Al snap ik dat het even wennen zal zijn.

    Ja inderdaad, ik merk vooral bij het rijden dat alles wat onscherp is, dus een bril bij het rijden is eigelijk echt wel nodig. Mijn mama zei dat als ik niet scherp zie bij het rijden mijn reflexen ook trager zijn en dus gevaarlijk is. Dat is eigelijk de grootste reden waarom de bril heb.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik was 14 toen ik mijn bril kreeg. Midden in de 3e klas kwam ik op school met een bril.
    Ik dacht altijd dat ik geen brillenhoofd had, maar ik krijg ontzettend veel positieve reacties en dat scheelt ontzettend.
    Het is wel echt een stuk beter voor je, en ik ben wel blij dat ik 'm uiteindelijk toch genomen heb.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, ik merk vooral bij het rijden dat alles wat onscherp is, dus een bril bij het rijden is eigelijk echt wel nodig. Mijn mama zei dat als ik niet scherp zie bij het rijden mijn reflexen ook trager zijn en dus gevaarlijk is. Dat is eigelijk de grootste reden waarom de bril heb.


    Ja, veiligheid boven alles en als je een leuk montuur kiest, past het altijd wel (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik heb ook een bril. Draag 'm alleen niet vaak. Alleen thuis e.d. omdat ik 't echt lelijk vind bij mezelf.. Heb ook lenzen gehad, maar dat werkt niet bij mij, kan daar niet mee omgaan op de manier dat het moet. :') Dus nu zie ik de hele dag gewoon niks en krijg ik barstende koppijn. (cat) So, enjoy your glasses. c:

    Aww.. Hoezo ze staan je niet? Ben je daar wel zeker van? In dat geval kan je toch een mooier montuur gaan kopen voor je bril dat je wel staat? Ik vond de bril ook niet zo schitterend bij mezelf maar liever dat dan mijn ogen nog slechter te maken. :)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik zou het niet meer weten, ik zat in de kleuterschool toen ik hem kreeg, maar nog veel succes met je bril! Ik ben zeker dat hij je wel zal staan.


    Ex astris, sciencia

    ik heb al een bril sinds ik anderhalf ben, dus ik weet niet beter. Maar ik vind het zelf niet vervelend ofzo, maar ik kan je dus niet helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spotgaai schreef:
    Ik was 14 toen ik mijn bril kreeg. Midden in de 3e klas kwam ik op school met een bril.
    Ik dacht altijd dat ik geen brillenhoofd had, maar ik krijg ontzettend veel positieve reacties en dat scheelt ontzettend.
    Het is wel echt een stuk beter voor je, en ik ben wel blij dat ik 'm uiteindelijk toch genomen heb.

    Ja, als je complimentjes krijgt, is dat al heel anders. Dan voel je je automatisch zelfzekerder met je bril. Ik ben blij dat je blij bent met je keuze (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb die van mij nu 1 jaar en 4 maanden?

    Toen ik te horen kreeg dat ik er één moest en zo had ik zo iets van; waarom? Ik zie toch goed.. Alleen soms alleen afwezig waardoor ik wazig zie..
    Nooit gedacht dat ik echt wazig zag en zo ;P

    Mja, ben er wel blij mee. Alleen word hij snel vies -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Aww.. Hoezo ze staan je niet? Ben je daar wel zeker van? In dat geval kan je toch een mooier montuur gaan kopen voor je bril dat je wel staat? Ik vond de bril ook niet zo schitterend bij mezelf maar liever dat dan mijn ogen nog slechter te maken. :)

    Haha, klopt, dat zou ik kunnen doen maar ik ben een arm studentje. :c


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean