• Zoals de titel het zegt, ik moet een bril dragen.
    Ik heb dat nooit erg gevonden tot op het moment dat ik er nu effectief 1 moet dragen. Mijn ogen zijn niet zo slecht, het is voor ver te zien maar het idee dat ik binnen 3 dagen een bril draag, doet me raar voelen en ik weet niet waarom. Ik zie mezelf gewoon niet met een bril. Het is maar een bril en ik moet hem niet altijd dragen + er dragen gigantisch veel mensen brillen... Maar toch..

    Voor de mensen die ook een bril dragen: Wat vonden jullie daarvan en wat was jullie reactie?

    ik hoop dat deze topic goed staat.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:13 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik draag een bril sinds dat ik 4 was ofzo. Dus ik ben er praktisch mee opgegroeid.

    Soubi schreef:
    Ik heb die van mij nu 1 jaar en 4 maanden?

    Toen ik te horen kreeg dat ik er één moest en zo had ik zo iets van; waarom? Ik zie toch goed.. Alleen soms alleen afwezig waardoor ik wazig zie..
    Nooit gedacht dat ik echt wazig zag en zo ;P

    Mja, ben er wel blij mee. Alleen word hij snel vies -.-

    Hahah, ja dat heb ik bij vrienden ook al gemerkt, ik zal mijn geduld met brillenwassen nog even moeten oefenen denk ik :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Haha, klopt, dat zou ik kunnen doen maar ik ben een arm studentje. :c

    Je hebt ook gratis monturen ;) & met een beetje geluk zit er 1 bij die bij je past!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Hahah, ja dat heb ik bij vrienden ook al gemerkt, ik zal mijn geduld met brillenwassen nog even moeten oefenen denk ik :p


    Hmm, als je een schoon shirt aan heb, dan is hij best snel schoon te krijgen ;d en anders maak je hem schoon, maar dan is je bril nog viezer dan daarvoor haha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ook een bril sinds juni en eigenlijk ben ik er best wel blij mee, want nu pas realiseer ik mij hoe slecht mijn ogen wel niet waren. Ik moet hem niet altijd opzetten, alleen in school en om tv of zo te kijken, maar tot nu toe vind iedereen dat het mij super staat, en eigenlijk vind ik dat zelf ook wel (;


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    Ik heb ook een bril sinds juni en eigenlijk ben ik er best wel blij mee, want nu pas realiseer ik mij hoe slecht mijn ogen wel niet waren. Ik moet hem niet altijd opzetten, alleen in school en om tv of zo te kijken, maar tot nu toe vind iedereen dat het mij super staat, en eigenlijk vind ik dat zelf ook wel (;

    Ja ik heb 'dezelfde' bril als jou :) Ik heb ook gemerkt bij de oogtesten dat het echt wel nodig was. En ja als het echt nodig is, kan je er weinig aan doen (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik moest op mijn dertiende ook een bril. Het valt best mee. Eerst durfde ik 'm niet te dragen, maar je moet het gewoon doen. Het is zo vervelend als je dingen niet kan zien. Toen ik op een gegeven moment -4 kreeg heb ik toch besloten daglenzen te nemen. Ze zijn wat duur, maar wel heel makkelijk en je zit niet de hele tijd met zo'n ding op je neus.

    Brillen staan mensen meestal best leuk, hoor. Wees daar maar niet onzeker over.

    Lilia schreef:
    Ik moest op mijn dertiende ook een bril. Het valt best mee. Eerst durfde ik 'm niet te dragen, maar je moet het gewoon doen. Het is zo vervelend als je dingen niet kan zien. Toen ik op een gegeven moment -4 kreeg heb ik toch besloten daglenzen te nemen. Ze zijn wat duur, maar wel heel makkelijk en je zit niet de hele tijd met zo'n ding op je neus.

    Brillen staan mensen meestal best leuk, hoor. Wees daar maar niet onzeker over.

    Bij -4 zou ik ook lenzen nemen, maar mijn ogen zijn momenteel nog niet zo erg. Het zal gewoon in het begin wat wennen worden, maar hopelijk zal ik er me goed bij voelen (;


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Gebruik hem als sieraad, doe ik ook (:
    En meestal vind ikzelf mijn gezicht minder saai/kaal als ik mijn bril op hem,
    die trouwens best wel op valt.. Grote nerdbril, haha :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond het niet zo erg. Mijn eerste reactie was: "WOW! Alles is HD!" :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Ik vond het niet zo erg. Mijn eerste reactie was: "WOW! Alles is HD!" :'D


    Die van mij was (ik was bijna 3 jaar): WOW ER ZITTEN VLIEGEN OP DE MUUR.
    En inderdaad, ik vergelijk het tegenwoordig ook met bril op = HD kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Die van mij was (ik was bijna 3 jaar): WOW ER ZITTEN VLIEGEN OP DE MUUR.
    En inderdaad, ik vergelijk het tegenwoordig ook met bril op = HD kijken.


    Haha, dat vind ik ook. In de klas had ik ook iets van: er zijn opeens zoveel streepjes op de vloer. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Ik vond het niet zo erg. Mijn eerste reactie was: "WOW! Alles is HD!" :'D

    Hahha! Nice one :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Het is helemaal niet erg. Er zijn heel veel leuke brillen en geen jampot-glazen meer + je voelt je er beter door omdat je beter ziet, minder snel hoofdpijn krijgt, etc. Zelf heb ik nu wel lenzen omdat ik dat toch fijner vind, maar ik heb ook zeker een jaar met een bril rondgelopen.. Volgens mij zelfs nog langer. Ik was in het begin alleen heel bang om een bril te gaan dragen, maar toen ik uiteindelijk naar de opticien ging bleek dat toch best wel nodig te zijn XD Dus ik was enorm blij dat ik alles ineens scherp zag ^^]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:43 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ohja, je kan ook nachtlenzen nemen. Die doe je 's avonds in als je gaat slapen en dan kan je de hele dag zonder bril.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.