• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde even, terwijl ze aan mijn oor bezig was, maar was er meteen met mijn gedachten bij bij haar volgende vraag.
    "Oh, ja... dat herfstbal." shit, dat was ik vergeten. Ik moest snel een originele manier vinden om haar mee uit te vragen.
    "Ik... euhm... ik weet niet goed wanneer." zei ik naar waarheid. Ik wist echt niet welke dag of zelfs welke maand.

    Braxlin 'Rose'
    "Pff, nee. Jìj vindt het vast niet erg." mompelde ik en dan keek ik naar hem op. Ik nam zijn hand vast en trok hem naast me neer zodat ik mijn hoofd op zijn schouder kon leggen.
    "Je bent er inderdaad nog." glimlachte ik licht. "Net als deze kater." mompelde ik er dan achterna.
    "Ok, nu weet ik waarom het niet leuk is."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Ja alsjeblief.' zeg ik en grijns. Ik maak het me gemakkelijk.

    Alexi
    'Ik denk binnen 2 weken of zo.' zeg ik en haal dan mijn schouders op. 'Nou ja. Ehm ik heb gisteren op mijn laptop gezocht naar nog wat info en ik vind het niet eerlijk. Jij bent perfect en ons kind gaat perfect zijn. Ik ben de normale.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik grinnik. 'Het rustig aan doen en pijnstillers pakken. En heeeel veel water drinken zijn de oplossingen.' zeg ik 'Morgen is het weer over.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik en loop naar hem toe. Ik ga voor hem staan en zet mijn handen aan zijn shirt die ik in één keer uittrek. Mijn handen gaan vanaf zijn schouders over zijn borstkas en strelen hun weg naar beneden. Ik maak dan zijn knoop open en trek dan langzaam zijn broek naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ten eerste: ben jij helemaal niet 'normaal'. Je bent prachtig en geweldig en wordt de beste moeder van de wereld. Ten tweede: er is... een manier." mompelde ik zacht.

    Braxlin 'Rose'
    "Morgen?!" mijn stemgeluid sneed als een mes in mijn hersenen. Ik kromp ineen en begon weer stiller te praten.
    "Nog zo lang?" vroeg ik zacht. "Pff, en als braaf meisje moet ik zeggen dat we eigenlijk naar school moeten. Maar ik heb veel te veel hoofdpijn om al die drukke leerlingen en stomme leerkrachten, die maar niet willen begrijpen waarom ze me Rose moeten noemen, te verdragen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik til mijn kont op zodat het makkelijk gaat en trek haar naast me. 'Mag ik jouw nu uitkleden?' vraag ik ondeugend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me naast zich en vraagt dan of hij mij nu mag uitkleden. 'Mm,' zeg ik dan. 'Ja.' en ik glimlach naar hem met een twinkeling in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem verwondert aan. 'Wat-Wat bedoel je?' vraag ik. Ik versta het niet.

    Joshua
    'Bijf dan gewoon liggen.' glimlach ik 'Ik verzorg je wel.'
    Ik leg haar hoofd op mijn borst en praat heel zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kleed haar voorzichtig uit en zoen zachtjes een weg naar beneden naar haar broek. Ik knoop haar broek open en doe die voorzichtig uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Hij kust een weg naar beneden en ik kreun soms heel zacht. Als hij mijn broek los maakt duw ik ook mijn heupen iets omhoog zodat de broek makkelijker uit gaat. Ik heb alleen nog maat ondergoed aan en Jake zijn boxer.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem verwondert aan. 'Wat-Wat bedoel je?' vraag ik. Ik versta het niet.

    Joshua
    'Bijf dan gewoon liggen.' glimlach ik 'Ik verzorg je wel.'
    Ik leg haar hoofd op mijn borst en praat heel zachtjes.

    Axton
    "Nou... Jij kan ook een... demon worden." ik bleef haar recht aankijken. Haar reactie peilen. Niets ging nu ongemerkt aan mijn oog voorbij.

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlach en zucht, terwijl ik goed ga liggen.
    "Jij bent echt speciaal, weet je." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem met gemengde gevoelens aan. Geluk omdat ik dan bij Axton kan blijven voor altijd maar ook angst. 'Waarom heb ik het idee dat dat geen leuke verandering is?'

    Joshua
    'In een goede of slechte zin?' vraag ik haar en druk mijn lippen even plagend in haar hals.

    Jake
    Met moeite pak ik het deken en leg het over ons heen. 'Slaapwel Les.' geeuw ik en trek haar tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake trekt me tegen zich aan en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Jij ook liefste Jake,' zeg ik zacht. 'En als je mijn verpleegkunsten nodig hebt, of gewoon mij kan je, nee moet je, me wakker maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Omdat ze heel pijnlijk is en 3 dagen lang duurt..." mompelde ik.
    {ben weer vergeten hoe ze ging xD}

    Braxlin 'Rose'
    "In de goede." grinnikte ik en voelde een rilling over mijn rug gaan, terwijl hij een kus in mijn nek drukt.
    "Je bent echt ontzettend lief en nja... ik weet niet... Je hebt iets speciaals over je." ging ik glimlachend verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ok is goed.' glimlach ik en pak een slaappilletje die de verpleegster in een doosje bij de medicijnen had gestoken. Ik slik het door. Geen nachtmerries voor mij vannacht.

    [bloed drinken van demon, organen verbranden en worden vervangen door nieuwe xd heel eenvoudig gezegd nu xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'