• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Ik hou ook van jouw.' glimlach ik en zoen haar terug.
    Ik verstrengel mijn hand in haar haar.

    Braxlin 'Rose'
    Ik sla mijn armen steviger om zijn nek, zodat ik hem een beetje naar me toe kon trekken. Onze lippen bewogen met elkaar mee, als twee puzzelstukjes die perfect bij elkaar pasten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach naar haar dan met schitteringen in mijn ogen. Het liedje is gedaan en ik kijk haar aan. 'Wil je naar huis of nog blijven?'

    [ze zitten nog in de club toch he?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {uhuh}
    Braxlin 'Rose'
    "Gaan we eerst nog wat drinken voor we vertrekken?" vraag ik glimlachend. Ik voelde al een lichte roes in mijn hoofd, maar negeerde het. Een paar drankjes meer zouden dat toch niet veel erger maken?
    Nee, een beetje meer kon gemakkelijk en als ik dronken was. So what?
    Misschien had ik ook wel eens zin om dat te beleven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik doe net alsof ik hard na denk, 'Misschien dat ik een spoed levering kan krijgen, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht,' zeg ik met een speelse lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Ok wat wil je hebben?' vraag ik glimlachend en neem haar mee naar de bar.

    Jake Sadler
    'Zo meneer Sadler, u kunt gaan als u deze papieren ondertekent. U krijgt een doktersbriefje mee dat u moet opsturen naar uw school en u medicijnen. Dat word verrekent op u rekening. Dus hier tekenen en dan doen wij de rest.' Ik teken en sta op. Ik doe mijn jeans en shirt met moeite aan aangezien ik daarnet in mijn boxer alleen lag. Het verband moet om mijn hoofd blijven waardoor ik gefrustreerd zucht en ik pak het zakje met medicijnen over. 'Er is een taxi gebelt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [maken we het straks de volgende dag? of kan dat nog niet voor Elbrich en Michelle?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Geef me maar nog iets nieuws... Iets met veel alcohol." glimlachte ik. "Maakt niet uit wat, ik ben vandaag op leerplan." zei ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'één Manhattan cocktail en één bier.' bestel ik en kijk haar dan weer glimlachend aan. 'Goed mevrouw?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ij glimlach, Jake mag naar huis. 'Gaat het wel met je?' vraag ik aan Jake. Ik zag dat hi moeite had met zijn kleren aantrekken. 'En ik vind je nog steeds knap, met of zonder verband om je hoofd.' en ik druk een kus op het verband. Jake en ik moeten wachten op de taxi. Ik pak de spullen bij elkaar, neem de medicijnen en alles wat nodig is. En dan wordt ons verteld dat dr taxi er is. Dan rijden ze een lege rolstoel naar binnen, ze zeggen dat hi er in moet zitten zodat ik hem kan duwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ma fuck mn ma zit ir helemaal te reklameren op me dak niets vo mijn vader wil doen en al. Ma hallo ! Ik heb geen zin om 2 uur op ne bus te gaan wachten op een zaterdag voor em 5 minuten te zien en er toch niet mee kan praten aangezien mn ma mn de heletijd onderbreekt dan]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Er is niets aan mijn benen!' protesteer ik maar zie dan de dreigende blik van de verpleegster en ga mopperend zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [O dat is naar ): ik denk dat je ma gewoon gewoon een beetje stress heeft omdat ze bezorgd is om je vader?

    Maar goed, ze kan je natuurlijk niet dwingen i'm te gaan als je dat niet wilt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik wil wel maar jah... ze doet irritant.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bedank de verpleegster maar niet van harte en rij dan met Jake weg. 'Laten we naar huis gaan,' zeg ik glimlachend. Ik ben allang niet meer dronken, maar ik denk dat ik er slecht uit zie. We komen bij de taxi en ik open de deur voor hem. Ik til hem er gewoon in, met wen lachje, en laat de rolstoel dan staan buiten de taxi. 'Vaarwel rolstoel!' en ik geef het adres op aan de chauffeur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Beslis voor jezelf wat je wilt, en dan doe je het (:



    Maar ik moet gaan. Ik ga varen ^^ ik ben pas rond 7 uur weer thuis :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.