• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Dat is het nadeel van aantrekkelijk zijn, schat. Ik ben zo sexy dat zelfs vreemde situatie's tot me aan getrokken worden." grijnsde ik en liep naar de spiegel.
    "Jakkes, nu ga ik een buil hebben." pruilde ik tegen mezelf, terwijl ik over de rode plek op mijn hoofd wreef.
    "Ik heb wel ergere dingen meegemaakt." zei ik toen weer tegen hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen 'Oke dan laat ik jouw en je vreemde situaties alleen dan hebben jullie wat privacy.' zeg ik en kus haar op haar wang. 'Tot morgen Beauty.' zeg ik en draai me om om weer weg te lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {vergeet niet dat ze in dezelfde kamer slapen eh
    remember?
    Braxlin heeft bijna alle kasten nog volgepropt met haar kleren, terwijl hij maar 1 kast nodig had en zo voort... ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ahn xd oeps fail maar hij loopt de badkamer uit dan is er geen fail xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Thanx." grinnikte ik. "Maar het duurt niet lang."
    Ik ging naar toilet, deed mijn make-up af en schoot snel mijn pyjama aan. Daarna liep ik snel weer de kamer in, stompte even met mijn schouder tegen de deur, maar negeerde dat, en ging op mijn bed zitten.
    Ik keek hem grijnzend aan. "Wil je wat vreemde situatie's horen?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Vertel maar.' grinnik ik en ga op mijn bed liggen in enkel mijn boxer. Ik doe mijn handen achter mijn hoofd en kijk naar het plafond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Ok." grinnikte ik, nog steeds zo hyper als iets.
    "In het lager, mocht ik tijdens het schoolfeest een solo dansen. Ik was er steeds enorm fier over en keek er echt enorm naar uit... Net jammer dat ik die dag tijdens mijn solo van het podium ben gestuikt."
    "En oh, ik was eens met mijn ouders op reis. En er was daar een enorm coole, steile waterglijbaan. Ik was daar toen met een groepje vrienden die ik van mijn ouders had mogen uitnodigen en we gingen allemaal tegelijk die glijbaan af. Maar toen ik beneden aankwam merkte ik dat ik ondertussen wat was kwijt gespeeld. Pas na een kwartier zoeken hebben we toen mijn bikini-top terug gevonden." lachte ik.
    "En ja, ik was eens bij mijn beste vriendin gaan 'spelen'. En het was al heel laat, maar van mijn ouders moest ik toch nog naar huis. De vorige nacht had ik echt slecht geslapen dus ik was doodmoe. Ik nam toen de bus naar huis, viel in slaap en was 3 dorpen te ver. Ik had de laatste bus genomen, dus moest ik helemaal te voet naar huis."
    "Hmm, en tijdens de pauze op school ben ik zo eens een hele trap naar beneden gevallen. Niets ernstigs, behalve een volledig gedeukt ego."
    "Oh en ik was eens aan het shoppen en er was zo'n heeel lang kledingrek, maar ik zag niet dat er een spiegel was, waardoor het dus veel langer leek. Natuurlijk ben ik toen vol tegen die spiegel geknald."
    Ik lachte om mijn eigen 'vreemde momentjes'.
    "Nja, nog veel meer, maar daar kan ik zo meteen niet op komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik leun op Leslie als we naar het huisje gaan en ga in de zetel zitten. 'Zo wat nu mevrouw de verpleegster?' vraag ik.


    Les
    Ik glimlach naar hem, 'En nu mag je vragen wat je wilt,' zeg ik glimlachend. Dan krijg ik een idee. 'Wacht heel even.' ik ren weg en trek een wit rokje aan met een wit shirt. En dan ren ik weer terug naar hem. Het is een redelijk kort rokje. 'Zo, nu lijk ik er meer op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Ongelooflijk.' grinnik ik en klop naast me als teken dat ze naast me moet komen liggen.

    Jake
    Ik kijk even naar haar blote benen en bloos lichtjes. Ik verstop mijn gezicht in een kussen tot het bloed niet meer zo snel door mijn wangen stroomt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik sta op, trek mijn pyjama nog eens goed en loop naar hem toe. Ik struikel even en val op zijn bed.
    "Hmm, als ik dronken ben, ben ik nog lomper." grinnik ik en ga dan goed naast hem liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Dan moet je maar blijven liggen.' zeg ik en leg het deken goed over ons heen. Ik streel zachtjes over haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik ga als een klein katje helemaal tegen hem opgekruld liggen. Mijn hoofd rustte op zijn schouder en ik geniet van zijn warme hand die over mijn haar streelt.
    "Hoe oud ben je eigenlijk, Joshua?" vroeg ik slaperig, maar ik wou nog niet slapen. Ik was bang dat hij plots zou verdwijnen, zoals alle goede dingen in mijn leven en daarom probeerde ik het gesprek op gang te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Even verstrak ik. Bedoelde ze mijn engelenleeftijd of mijn mensenleeftijd? Ze weet niet dat ik een engel ben toch? Ik bijt even zachtjes op mijn lip. '18, jij?' vraag ik dan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "17." zei ik en onderdrukte een gaap. Nee, ik zou de hele nacht wakker blijven... en de volgende... en de volgende. Ok, ik wist ook wel dat dit voor mij onmogelijk was, maar ik was niet van plan het snel op te geven. Deze nacht zou hij alleszins niet kunnen verdwijnen. Ik bleef wakker en hield hem in de gaten.
    "Wat is je lievelingsdier?" vroeg ik dan maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Wat is dat voor vraag.' zeg ik lachend. 'Hm... alle vogels eigenlijk omdat ze zo vrij zijn en gaan en staan waar ze willen. Lievelingskleur?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'