• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik lach zachtjes. 'Dat kan ik beter aan jou vragen. Als het goed is heb jij controle over je armen. Niet ik. '
    Ik kijk hen aan met een kleine grijns. 'En natuurlijk vind ik je onweerstaanbaar John. U know that. ' zeg ik dan en ga met mijn vinger over zijn gezicht vanaf zijn slaap naar zijn lippen. En laat e daar rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    'Hm, daar heb je een punt, maar het is niet zo dat ik je in mijn bed getrokken heb.' ik grijns naar haar. 'En het kost me teveel moeite om mijn armen nu weg te halen.' ik haal simpel mijn schouders op en onderga Rachelle haar streling. Ik hap zachtjes naar haar vingers als die laat eindigen op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Ik grinnik en haal dan mijn wenkbrauw op. 'Wie zei nou misschien moet je gaan slapen?' Zei ik toen en wanneer hij hapt naar mijn vinger schud ik lachend mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik lach zachtjes, 'Oke, misschien dat ik dat zei, of althans. Voorstelde! En aangezien ik zo onweerstaanbaar ben kon je niet anders dan toestemmen.' ik weet de situatie te draaien. Ze schud lachend haar hoofd als ik naar haar vingers hap. Ik grinnik en druk dan een kus op haar vingers.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    'Hmm dus we zijn beide schuldig?' Zei ik toen en toverde een klein grijnsje op mijn gezicht. 'Kan ik wel mee leven. ' zeg ik dan nonchalant.
    Hij drukt een kus op mijn vingers en ik glimlach erna waarna ik die in zijn nek liet rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    'Daar kan ik ook best wel mee leven,' zeg ik met een glimlach. Ik sluit dan even mijn ogen, ik ben nog steeds moe. 'Als ik in slaap val, je mag me wakker maken dan hoor.' hopelijk wel op een originele manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Ik zucht zachtjes. 'Is goed. ' gaap ik dan. Ook ik was nog moe. 'Wat heb ik nou gedaan dat ik zo moe ben..' zucht ik Zachtjes en laat mijn hoofd weer op zijn borst rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik haal mijn schouders zachtjes op, 'Geen idee wat je gedaan hebt,' zeg ik zacht. Ik trek haar iets dichter tegen me aan. Gewoon. Omdat dat lekkerder ligt. 'En anders slapen we gewoon nog even verder.' ik breng mijn lippen naar haar oor, 'Slaap lekker Rachelle,' fluister ik. En ik druk een kusje op haar oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun zachtjes. 'Ax.' fluister ik weer zachtjes 'Mijn hals is verboden terrein.' en ik grinnik zachtjes. Het is niet waar maar wel een goede smoes.

    Joshua
    Ik haal mijn schouders op.

    Axton
    "Ik waag me graag op verboden terrein." mompelde ik hees en drukte mijn lippen op de hare. Opnieuw duurde het niet lang tot ik bij haar hals was afgezakt.
    Mijn tong tekende willekeurige patronen op haar huid, die ik dan met kusjes wegwiste.

    Braxlin 'Rose'
    Ik legde mijn hoofd weer goed op zijn schouder.
    Ik had mezelf nooit speciaal gevonden... Nee, ik vond mezelf eerder doodnormaal. Doodsaai.
    Ik kon niet zingen, niet dansen... al had ik dat eigenlijk nog niet echt geprobeerd... of iets anders speciaals. Ik was nergens goed in. Steeds gemiddeld.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun zachtjes weer met mijn ogen gesloten en bijt op mijn lip.
    'Wat doe je me aan.' fluister ik zachtjes en probeer mijn hartslag onder controle te houden.

    Joshua
    'Rose?' vraag ik stilletjes 'Waar denk je aan?' en ik teken figuurtjes met mijn vinger over haar huid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'No deal.' zeg ik simpel en knuffel haar weer. 'Les de knuffelbeer.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en terwijl ik haar kusjes gaf, liet ik mijn hand onder haar shirt glijden. Ik ging met mijn handen naar haar onderrug en begon die zachtjes te masseren.

    Braxlin 'Rose'
    Zijn vingers laten een spoor van kippenvel achter en ik ril even. Maar het is een fijne rilling.
    "Gewoon... aan wat dingen..." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik probeer aan iets ander te denken maar het is net of hij overal is. Ik til zijn hoofd weer wat op en kus hem teder. 'Niet plagen.' prevel ik tegen zijn lippen aan.

    Joshua
    Ik kijk haar aan. 'Rose? Als er iets is mag je het me altijd zeggen ok?' zeg ik en blijf doortekenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmmm." mompelde ik en liet mijn tong over haar onderlip glijden, vragend om toestemming. Mijn handen bleven haar onderrug met draaiende bewegingen masseren.

    Braxlin 'Rose'
    "Ok." grijnsde ik. "Ik vind het fijn wat je nu doet." glimlachte ik en voelde nog een onwillekeurige rilling over mijn ruggengraat lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Les
    Ik knuffel hem terug en geef me dan gewonnen. Voorlopig tenminste, want ik ga niet naakt door het huis paraderen. 'Jake de gemenerik,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.