• Ja, ik geef het toe. Volgens mij ben ik verliefd en het laat me mijn verleden en haar ellende in het niet vallen.
    Een kritisch puntje is dat hij 28 is en as zondag 29 wordt.
    But frankly, I don't care. Not right now.
    Het is de jongeman die sommige van jullie herkennen als de mystery guy van stage uit mijn vorige topic.
    Er is gewoon iets met hem, iets wat zo goed en vertrouwd voelt, al vanaf dag een.
    en blijkbaar heeft hij dit gevoel ook bij mij, want we hebben het naar mijn mening meer dan alleen gezellig.
    Dit houdt in de nodige flirterige opmerkingen en grappen en subtiele aanrakingen.
    Nu heeft hij me daar straks op facebook toegevoegd, en op de een of andere manier realiseer me nu dat de bom is gebarsten. Het maakt me niet uit waar dit naartoe gaat, want op dit moment voel ik me heel gelukkig en dat is sinds een hele lange tijd.

    So if you ask me, the game is on baby!
    Nog iemand die zich zo uitgelaten voelt, of gewoon wil reageren? (flower)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 21:35 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nah, mijn liefdesleven ligt nogal stil, dus ik ben niet zo uitgelaten >.<
    Maar ik ben blij voor je dat je je zo uitgelaten voelt! :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het zou me leuk lijken dat ik met m'n tong m'n neus kon raken. But the truth is; I'm not even getting close. Frustrerend.


    No growth of the heart is ever a waste

    The hunt has started. Go for it! :')
    Ik ben gewoon happy in love en dat uit zich op de meest bizarre momenten (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Leuk, hopelijk wordt 't iets! ^^
    Meh, ik heb niets bijzonders beleefd. Maar ik ben altijd wel vrolijk :Y).


    i put the fun in funeral

    Ivan schreef:
    Het zou me leuk lijken dat ik met m'n tong m'n neus kon raken. But the truth is; I'm not even getting close. Frustrerend.


    Ik voel je pijn D:


    i put the fun in funeral

    Ivan schreef:
    Het zou me leuk lijken dat ik met m'n tong m'n neus kon raken. But the truth is; I'm not even getting close. Frustrerend.


    Je moet gewoon met je hand je neus naar beneden duwen.


    Your make-up is terrible

    Succes girl...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ivan schreef:
    Het zou me leuk lijken dat ik met m'n tong m'n neus kon raken. But the truth is; I'm not even getting close. Frustrerend.


    Someday you will get there, I promise!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ivan schreef:
    Het zou me leuk lijken dat ik met m'n tong m'n neus kon raken. But the truth is; I'm not even getting close. Frustrerend.

    Lol ik kan dat :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ivan schreef:
    Het zou me leuk lijken dat ik met m'n tong m'n neus kon raken. But the truth is; I'm not even getting close. Frustrerend.

    Ik heb het hier dus net liggen proberen en nu doet mijn tong pijn van de pogingen om hem mijn neus te laten raken haha.

    OT: Ik zit in een dipje want ik heb de hele dag wiskunde gehad en ik heb morgen nog een volle dag wiskunde komt erbij dat het gewoon allemaal herhaling is van het middelbaar en ik zo goed als niets voor het komende schooljaar ga nodig hebben uh


    The soul needs autumn.

    Pfft, hij ziet me gewoon niet staan. Life goes on, zeker? Het zal wel over gaan, hoop ik...
    Volgens mij durft hij met niet eens aan kijken en vermoedt hij iets. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Haha, hoe komt het toch dat bij veel meisjes "de bom barst" wanneer meneer de crush ze toevoegt op facebook? :')
    Hoe dan ook, good luck winning the game! ;D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 21:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Spotgaai schreef:
    Nah, mijn liefdesleven ligt nogal stil, dus ik ben niet zo uitgelaten >.<
    Maar ik ben blij voor je dat je je zo uitgelaten voelt! :3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet gewoon met je hand je neus naar beneden duwen.

    Nee, da's cheaten en dat doet afbreuk aan de bevrediging ya'see. Bovendien lukt het zelfs dan niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sting schreef:
    (...)
    Lol ik kan dat :W

    Ik ben jaloers, heel. erg. jaloers.


    No growth of the heart is ever a waste