• [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:34 ]


    alles heeft een einde

    Barnabas schreef:
    Typ. Normaal.
    Hoofdletters. Juiste interpunctie.
    Dank u.

    Stiekem zat ik alles al te verbeteren in mijn hoofd. (cat)
    Maar als ik even door de spel- en interpunctiefouten heen lees, kan ik me wel voorstellen dat er behoorlijk veel met je aan de hand is (niet op een onaardige manier bedoeld). Je wordt gepest, je ouders zijn er niet voor je en je broer zit in de problemen. Op het moment lijkt alles tegen je te zijn, maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Dat je geen zin meer hebt in het leven is best iets heftigs om te zeggen, dus zou ik je heel dringend willen aanraden om hulp te zoeken (kindertelefoon, vertrouwenspersoon, iets in die trant). Doe hier iets mee, voordat je nog serieus met suïcidale gedachtes rond gaat lopen.

    Misschien lijkt mijn reactie op dit topic een beetje overdreven, maar als iemand iets zegt in de trant van: "Ik zie het leven niet meer zitten" gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jongens, ik vind dit niet echt aardig. Misschien is ze wel fake, maar het kan ook echt iemand zijn. Achter een schermpje kun je zo veel doen... Ik weet niet of ik haar moet geloven of niet, maar controleer dan eerst eens even of we nu tegen een fake praten of dat jullie nu een meisje met problemen op stressen.

    Oja, en ik zal nog even zeggen dat ik vind dat je hierover beter kan praten met een vertrouwenspersoon van school. Dat met die snor is niets aan te doen. Je kunt hem wegscheren of harsen, maar dat is aan jou de keuze. Ook kun je het beste tegen de 'kern' (diegene die er mee begon) zeggen dat hij/zij moet stoppen omdat je het echt niet leuk vind. Dit kun je het beste zeggen als hij/zij alleen is.
    Dat van je moeder is haar probleem, maar als jij er mee zit moet je dit tegen haar zeggen. Maar beter is het als je het als je eerst naar een vertrouwenspersoon gaat.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:58 ]

    Harkness schreef:
    (...)

    Kom op mensen! Laat haar lekker haar verhaal doen ookal geloof je niet dat het echt is, misschien is het wel zo. Dus ff wat respect graag, dankjewel!

    On-toppic: je kan het je moeder niet kwalijk nemen als ze depressief is, dat kan heel erg lang duren totdat dat over is. En een zoon opvoeden die aan drugs is/was is ook niet echt makkelijk. Maar dat geef haar natuurlijk niet het recht om borden naar je te gooien.


    Ik zei niet dat ik haar niet geloofde, (Niet dat ik dat wel doe..)
    Ik zei gewoon dat ik de reacties grappig vind om te lezen -.-"


    El Diablo.

    Wonderwatch schreef:
    (...)

    Ik zei niet dat ik haar niet geloofde, (Niet dat ik dat wel doe..)
    Ik zei gewoon dat ik de reacties grappig vind om te lezen -.-"


    Ik quote jou omdat ik het eens was met je reactie dat de reacties leuk zijn om te lezen maar ik zie net dat ik dat er vergeten ben om bij te zetten xD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Harkness schreef:
    (...)

    Ik quote jou omdat ik het eens was met je reactie dat de reacties leuk zijn om te lezen maar ik zie net dat ik dat er vergeten ben om bij te zetten xD


    Oow XD


    El Diablo.

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Sorry dat ik jou beschuldigde. (cat)

    Huh?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Stiekem zat ik alles al te verbeteren in mijn hoofd. (cat)
    Maar als ik even door de spel- en interpunctiefouten heen lees, kan ik me wel voorstellen dat er behoorlijk veel met je aan de hand is (niet op een onaardige manier bedoeld). Je wordt gepest, je ouders zijn er niet voor je en je broer zit in de problemen. Op het moment lijkt alles tegen je te zijn, maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Dat je geen zin meer hebt in het leven is best iets heftigs om te zeggen, dus zou ik je heel dringend willen aanraden om hulp te zoeken (kindertelefoon, vertrouwenspersoon, iets in die trant). Doe hier iets mee, voordat je nog serieus met suïcidale gedachtes rond gaat lopen.

    Misschien lijkt mijn reactie op dit topic een beetje overdreven, maar als iemand iets zegt in de trant van: "Ik zie het leven niet meer zitten" gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.


    Hier sluit ik mij bij aan.


    You are beautiful, you are love.

    Ellenpoep schreef:
    (...)
    Huh?

    Volgens mij dacht ze dat jij achter dit account zat.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oke, ik vind sommige mensen heel kinderachtig hier, maargoed laat ik dat maar negeren. Ik ben het helemaal eens met Wiarda, je zit niet lekker in je vel en die problemen moeten opgelost worden. Zoek hulp! En negeer de mensen die jou niet begrijpen of die niet de moeite nemen om even na te denken. Er zijn genoeg mensen die je wel willen helpen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij dacht ze dat jij achter dit account zat.

    Oh huh? Nee HAHAHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn eerste gedachten is kindertelefoon. Ik vind dat niemand in zo'n situatie zou moeten zitten, en je professionelere hulp moet zoeken dan een forum.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Aurorae schreef:
    Ik denk inderdaad dat je het je moeder niet moet kwalijk nemen dat ze depressief is geweest. Daar kan ze simpelweg niets aan doen. Maar wat je verder met de situatie aanmoet, weet ik niet. Just keep it up. Je er niet teveel van aan te trekken, dan wordt het alleen maar erger. Laat jezelf er niet in wegzakken. Sterkte in elk geval.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Is er geen vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten? Of je mentor? Want dan kunnen die pesters ook gelijk aangepakt worden. Ik denk dat het slim is om met iemand te gaan praten (zoals een aantal reacties boven mij ook al hebben gemeld)
    Anders ga je met je broer praten over hoe je dit vind, uit een eerdere reactie in dit topic vernam ik dat je hem wel een beetje vertrouwt en hij staat waarschijnlijk tamelijk dicht bij je. Misschien is dat een idee??
    Veel succes!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ben ik de enige die dit 'grappig' vind? Ik bedoel- hier is het ook wel eens ruzie en op school was het bij mij ook niet altijd een pretje, maar ik bedoel maar, het kan erger hoor.
    En oh ja- probeer een beetje beter te typen, maakt het voor iedereen handiger om te lezen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    Ben ik de enige die dit 'grappig' vind? Ik bedoel- hier is het ook wel eens ruzie en op school was het bij mij ook niet altijd een pretje, maar ik bedoel maar, het kan erger hoor.
    En oh ja- probeer een beetje beter te typen, maakt het voor iedereen handiger om te lezen. (:


    Oh, kom op. Het kan erger dus iemand moet zijn mond maar houden? Een kleiner probleem kan iemand ook gewoon heel erg dwars zitten. En als dit waar is, is dit hélemaal geen klein probleem.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.