• [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:34 ]

alles heeft een einde

Poltergeist schreef:
    Oke, sorry, maar dit vond ik best hilarisch om te lezen :'D

Oh Vanity wij denken het zelfde:W

Shit happens but pee happens a lot more.

RnBfan schreef:
    (...)

ja sorry ... echt waar

maar probeer ook eens mij te verstaan ik bedoel ik heb geen topic gemaakt om aandacht te krijgen ik wou gewoon een beetje steun ....

Ik begrijp je maar als je in je eerste bericht wel met hoofdletters werkt en daarna niet meer, vind ik een beetje vreemd. Je maakt typfouten en dat maakt me aan het twijfelen, eerlijk gezegd.

Physics is awesome

Ellenpoep schreef:
    (...)
    Oh Vanity wij denken het zelfde:W

Sorry dat ik jou beschuldigde. (cat)

Wonderwatch schreef:
    Ik vind de reacties dus echt leuk om te lezen (krul)

Ik sluit me hierbij aan(A)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:29 ]

alles heeft een einde

Oczy schreef:
    (...)

Ik begrijp je maar als je in je eerste bericht wel met hoofdletters werkt en daarna niet meer, vind ik een beetje vreemd. Je maakt typfouten en dat maakt me aan het twijfelen, eerlijk gezegd.

ik lieg echt niet . ik begrijp je wel , maar je moet weten dat ik echt niet lieg ....... als je me niet geloofd , dan kan ik er ook niks aan doen

alles heeft een einde

Ik vind je niet bepaald slim...

Je school en je hele naam hier zetten.. Niet alleen users kunnen dit zien, dat weet je hé?

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:53 ]

El Diablo.

Nu ben ik het wel met RnBfan ook al geloof je haar niet, reageer even serieus. Geef haar het voordeel van de twijfel.

Physics is awesome

mensen als jullie het niet geloven houd jullie comentaar wel voor jullie!!! ze heeft laten blijken dat ze geen stomme reacties aankan maar de helft geeft alleen maar stomme reacties. Ik weet niet of het waar is maar het kan me eventjes niet schelen. Sorry voor mijn chagerijnig berichtje :'D
    Dit is niet gemeen bedoelt tegen niemand dus alsjeblieft geen slecht commentaar geven (:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Misschien ben ik te goedgelovig, but is she really fake?

You are beautiful, you are love.

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:57 ]

Can't control my second personality

Cydonia schreef:
    Misschien ben ik te goedgelovig, but is she really fake?

jup(cat)

Mijn dag was kloten.

Maar nu is hij een stukje beter :Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Elly4ever schreef:
    Wow wat een gedoe allemaal
    Ik heb geen idee of het nou echt is of niet
    Maar als het echt is dan is het eigenlijk wel zielig voor je dat iedereen zo reageert (maarja als het nep is:))
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik de reacties wel apart vind, de ene meelevend en de andere zegt weer dat het nep is

Can't control my second personality

Wonderwatch schreef:
    Ik vind de reacties dus echt leuk om te lezen (krul)

Kom op mensen! Laat haar lekker haar verhaal doen ookal geloof je niet dat het echt is, misschien is het wel zo. Dus ff wat respect graag, dankjewel!

On-toppic: je kan het je moeder niet kwalijk nemen als ze depressief is, dat kan heel erg lang duren totdat dat over is. En een zoon opvoeden die aan drugs is/was is ook niet echt makkelijk. Maar dat geef haar natuurlijk niet het recht om borden naar je te gooien.

'Burning up a sun, just to say goodbye.'