• Ja, ik heb nu al een tijd hetzelfde haar waar geen model inzit eigenlijk , alles gelijk en het komt net tot over mijn borst en nu zou ik graag een kort froefroetje willen ;D zijdelings

    foto van hoe ik de froefroe wil (ik wil hem iets langer en echt wel schuin):



    Foto van mij :





    ik vraag me alleen af of het bij mij zou staan of iemand een programma heeft om een froefroetje op mijn kop te zetten ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nou dat noem ik geen froe meer. Ik vind het eigenlijk moeilijk om te zeggen of iemand met een froe zou staan of niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het je zal staan. Zo'n korte froe staat meer bij mensen met een breed gezicht, jij hebt een ovaal/langwerpig gezicht.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een wattes? XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Een wattes? XD


    pony ? :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb zin in dat speculooskoekje.
    Ik weet niet, je hebt meer een boller gezicht nodig voor zo'n froefroetje, denk ik?
    Als het wat langer is, en indd schuin, gaat 't mss wel.

    Uh... Ik vind dat zo lelijk eigenlijk. Ik denk dat een normale, schuine je nog wel staat.


    Your make-up is terrible

    Invaesion schreef:
    Ik heb zin in dat speculooskoekje.
    Ik weet niet, je hebt meer een boller gezicht nodig voor zo'n froefroetje, denk ik?
    Als het wat langer is, en indd schuin, gaat 't mss wel.


    Can't control my second personality

    Haha, dat woord alleen al [sorry]
    Ik vind die pony op die foto niet zo mooi, maar een schuine pony is wel leuk denk ik.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Haha, dat woord alleen al [sorry]
    Ik vind die pony op die foto niet zo mooi, maar een schuine pony is wel leuk denk ik.


    Ja echt hè :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Uh... Ik vind dat zo lelijk eigenlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er wel 1 maar die van mij hangt over m'n wenkbrauw heen. Opzich staat het wel leuk hoor, het is alleen wennen, en ik zou hem niet te kort doen zodat je hem soms ook bij je haar kan doen met een schuifklemmetje.
    x


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik denk niet dat het je zal staan, je hebt van je zelf een korte voorhoofd en volgens mij nemen mensen die froedinges omdat ze een groot voorhoofd hebben.
    En ik vind het echt afschuwelijk, zelfs Beyoncé stond het niet. En dan weet je dat het gewoon geen mooie kapsel is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    Uh... Ik vind dat zo lelijk eigenlijk. Ik denk dat een normale, schuine je nog wel staat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lexus schreef:
    Haha, dat woord alleen al [sorry]
    Ik vind die pony op die foto niet zo mooi, maar een schuine pony is wel leuk denk ik.

    Laat we even het feit vergeten dat een 'pony' eigenlijk een klein paard is. (:


    Save me from myself.