• Ik ben vandaag echt achter iets grappigs en tegelijk raars gekomen.
    We zaten onder een les latijn en mijn leraar zei dat hij bekend stond als een van de engste leraren. En daarna zei hij dat er een club was die een NT docent had opgericht (ik snap meteen waarom hij het juist opgericht heeft 0-0)
    En volgens onze latijn leraar mag je pas lid worden als een leerling een nachtmerrie over je heeft gehad.
    Ik dacht echt 0-0 wahaha

    (onze latijn leraar is helemaal niet eng, maar juist aardig, dus ik vraag me af wat die nachtmerrie was haha)

    is er bij jullie ook zoiets?

    Nee en ik denk niet dat die er komt.


    Physics is awesome

    Nee, mijn leraren zijn niet zo grappig :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nee, maar ik zie het zo gebeuren. xd


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als er een was, wist ik perfect wie erin zouden zitten c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn leraren roddelen over elkaar. Dat is echt zo grappig hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Alduin schreef:
    Als er een was, wist ik perfect wie erin zouden zitten c:


    Can't control my second personality

    Ghahahahahahahahahahahaah *ligt hier in een deuk* volgens mij organiseren ze dan feestje en doen ze op die feestjes enge dansjes...
    En ik denk dat onze leraren dat ook wel stiekem hebben... ;p

    De grappige dingen dit jaar moeten nog komen. Maar sommige leraren bij mij op school zijn hilarisch. En sommigen zijn echt heel eng.


    Food.

    Directionem schreef:
    Ghahahahahahahahahahahaah *ligt hier in een deuk* volgens mij organiseren ze dan feestje en doen ze op die feestjes enge dansjes...
    En ik denk dat onze leraren dat ook wel stiekem hebben... ;p

    hahaha wie weet ;p

    Scharry schreef:
    De grappige dingen dit jaar moeten nog komen. Maar sommige leraren bij mij op school zijn hilarisch. En sommigen zijn echt heel eng.


    26 - 02 - '16

    Nee, mijn leraren zijn helemaal niet zo eng (op een paar uitzonderingen na). Wel lijken ze iets te hebben met zichzelf voor schut zetten. Ieder jaar is er een opening van het nieuwe schooljaar en ieder jaar doen ze weer iets anders mafs om de nieuwe brugklassers te traumatiseren; zo heb ik gisteren al mijn leraren in kilts rond zien rennen, vorig jaar deden ze 'beach-babes' na en het jaar daarvoor schenen ze een modeshow te hebben gehouden. Mijn school is raar. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee verre van mijn leraren zijn allemaal wel normaal naar mijn idee :)


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Whahaha, respect voor die leraren, die hebben humor xD
    Nee, zelf heb ik dat niet met mijn leraren ;P


    Tijd voor koffie.

    @Wiarda, hahaha, wat een helden.

    Maar nee, dat hebben wij niet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.