• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb hem al ontmoet. En nu Les nog :9~]

    Leslie Day
    Het dringt nauwelijks tot me door dat er een deur open gaat, maar mijn gehoor vangt het op en automatisch kijk ik richting de deur. Er staat een erg knappe jongen. Nieuw. Hij is nieuw hier. Ik kijk naar hem, en merk dat ik dat al die tijd al doe. Als ik me dat besef kijk ik gelijk weer voor me uit weg van de jongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik voelde me teleurgesteld, maar ik zou blijven proberen.
    "Awh please ik deed het vorige keer ook de eerste keer en het ging goed. EN ik bedoel nu niet morgen, nu mijn gedachten verzetten."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    Amy michels

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Je bedoelt nu? Echt nu.' Ik kijk hem even aan. 'Ij weet niet....' Ik kijk hem aan. 'Kan je dat?' ik glimlach even en grinnik. 'Als je wilt gaan we dat doen, maar het kan ook morgen of iets.' Ik glimlach even en lijk hem aan. Ik rek me even uit en kijk dan weer voor me. Ik was benieuwd...

    [nu voel ik me gemeen:(]


    [Hoezo voel je je gemeen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dexter Remi Loover

    Wat moest ik hier? Ik bedoel ik ben ontvoerd en word in een gebouw gezet waar ik niemand ken ,met een reuze slaapzaal en vol mensen. Ik besloot op het netjes opgemaakte bed te gaan zitten verlegen als ik was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [alsof ik Luke heb afgepakt van Leslie.. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 23:37 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    [alsof ik Luke heb afgepakt van Leslie.. ]
    [No problem zolang je nu maar niet voor Dexter valt ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Oke we gaan het proberen.' Ik glimlach, pak zijn hand en loop voor hem uit naar de balletzaal. Daar doe ik de lichten aan en kijk hem aan. 'Maar pas wel op met me, want vallen doet pijn.' Ik glimlach even. 'Zullen we beginnen met het makkelijkste?' Ik kijk hem vragend aan en grijns even. Dit was gestoord...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zo moet je je niet voelen hoor Deem (: ik ben namelijk erg bezig :Y) ik zorgde er namelijk voor dat Xanthe en Noa medelijden kregen en jij je gemeen voelt XD

    to you all, dat hoeft dus niet ^^]

    Leslie Day
    Ik merk dat ik weer naar de jongen kijk en dat ik mijn leegte gelijk uit kom omdat ik zie dat hi ook alleen is. Ach ja, beter samen alleen dan beiden alleen right? Daarom sta ik op en loop voorzichtig in zijn richting. 'Hoi,' zeg ik zacht. 'Is het erg als ik erbij kom zitten?' en ik kijk hem dan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    (...)[No problem zolang je nu maar niet voor Dexter valt ^^]


    [Dat ligt er alleen maar aan f Luke voor Amy valt. Als hij dan op Les valt boeit het ook niets.

    Dex is verlegen en dat is wel cute :3 maar ook lastig XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dexter Remi Loover

    "Euh nee, denk ik," dat laatste mompelde ik erachteraan. Ik schrok me dood toen ze me aansprak. Wat moet ze?
    "Euh Hallo,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ik had ook weer gereageerd met Amy. Boven Leslie:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Sure, leg het me eerst even uit, dan weet ik wat ik moet verwachten." zei ik en ze begon het uit te leggen. Gebiomogeerd luisterde ik naaar wat ze zei, wat ze deed, hoe ze was en ik voelde me vreemderder en vreemderder...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    [ik had ook weer gereageerd met Amy. Boven Leslie:)]
    [Jha hoor heb ik gezien, maar ik moest even typen voor beide^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Dan besef ik pas echt wat ik doe. Ik sluit even hoofdschuddend mijn ogen. waar ben jk mee bezig? 'O, sorry,' mompel Ii dan. 'Laat maar zitten, het zal wel dom zijn dat ik hier zomaar ineens sta.' en ik maak aanstalten om weer verward weg te lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.