• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Les still doesn't like Amy :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ze vertelde me dat ze niet wist hoe ze het moest doen en plots sloeg ze haar armen om me heen en ik knuffelde haar zonder aarzelen terug. Je zou denken dat het awkward was ik zonder shirt, maar dat was het niet echt.
    "Weet je praat gewoon, het kalmeert me, Praat over jezelf, je ouders maakt niet, alles waar je gezicht mee oplicht." zei ik zonder na te denken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [Ik heb er nog nooit van gehoord.. Maar toch veel plezier (:]
    [Jha tis in belgië. ^^ Dit is hét evenement van tessenderlo in het jaar. Jeudg van tegen woordig en soulsister ^^ Vorig jaar kwamen de opposites die ken je wel (denk ik )]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 22:51 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach en laat hem los. 'Zal ik doen. Waar moet ik beginnen met mijn geweldige leventje?' Ik glimlach Even en probeer te lachen. Dat schijnt hem goed te doen. ik kijk hem aan. 'Ik nam dus een baantje bij die dansschool. En de bedoelin was dat ik het glas zou schoonmaken. De spiegels weet je wel.' Ik lach even als ik terugdenk. 'Er scheen dus een kamer te zijn achter die spiegel. In dat kamertje kan je de danszaal zien, maar je kan niet terugkijken, want dan zie je gewoon Siegel. Dus als er les was zat ik verstopt in dat kamertje en kOn op die manier de les volgen.' Ik lach even. Leuke herinnering.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    De zaal is heel stil. Ik zie Nala en Sam slapen. En Ian en Naomi zijn er niet. Maar ook Luke niet. Moet ik me zorgen maken? Ik weet immers niet of hij ondertussen is terug geweest. Ik laat me naast de ingang tegen de muur glijden. Ik zit op de grond en ga zacht met mijn hand langs mijn wang. Mijn wang voelt iets dikker aan. En hij is ongetwijfeld rood. Misschien blauw. Ik weet het niet. Ik voel me verloren. Ik ben hier verdomme helemaal alleen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Daarom ben je zo goed," glimmlachte ik, "Je bent net een dansend politiemens dan. Die hebben ook verhoorkamer achter zo'n glas. Let niet op mij, Castle en the mentalist zijn cool." zei ik en lichtte een beetje op.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 22:54 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Julio en Eleadora zijn er ook niet *Pruillipje*
    Ahaa, Belgs.. Ok, ik weet al wrm ik het niet ken XD Die mensjes zeggen me wel wat, maar ik herken ze zegmaar niet echt. Gwn hun naam.. Maar veel plezier ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Les heeft die twee nog niet ontmoet :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Niemand behalve het personeel wist dat. Zelfs de leraar niet. Hij werd dan stiekem beoordeeld,' ik lach even En kijk Luke aan. Hij leek het verhaal ook wel leuk te vinden. 'En toen werd ik een keer betrapt omdat er schijnbaar mensen gingen kijken hoe de leerlingen danste. Ik was met de les aan het meedoen dus had eerst niks door, maR toen ik een rondje draaide zag ik het.' ik grinnik even. 'ze boden me een plek in een hogere les aan, maar ik had er geen geld voor.' Ik glimlach even en kijk Luke aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Anyone for Les? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oow.. Das ook nie leuwk]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "Ik zei toch dat je goed was. Waarom denk je dat ze je ontvoerden? Ze willen hier het beste van het beste en gaan geen derderangs dansers ontvoeren. Voorbeeld: je bleef in balans toen ik je onverwachts lifte, ookal schrok je je dood." protesteerde ik nu. Ik was opgeknapt van haar verhaal het was een leuk verhaal.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik zucht. Gingen We deze discussie nou weer aan? 'Luister. Inderdaad, ze nemen geen derderangs. Derde rangs kunnen dansen, maar niet spectaculair. Zij zijn gewoon het gemiddelde. Tweederangs zijn goed. Kunnen aardig dansen. Vallen op. Eersterangs zijn goed, leren snel, voeren alles goed uit en zijn gewoon goede dansers waarmee je iets kan. En dan heb je de top. Dat ziij de mensen die geweldig kunnen dansen en een plek op de dansschool verdienen. Dus Misscjien ben ik goed genoeg voor dit, maar niet voor een dansschool.' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'En ik hen geen zin in weer een discussie hierover...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik voel hoe ik wegglijd in leegte en dat ik voor me uit staar. Ik kan er niets aan doen. Het is om mezelf te beschermen. Want op dit punt denk ik nauwelijks of dringen mijn gedachten niet tot me door. Ik ben op mijn eigen bed gaan zitten met mijn rug tegen de muur. Ik staar de zaal in. Normaal gesproken kan ik niet echt nadenken als ik de leegte inglijd. Maar nu lijkt het wel alsof mijn gedachten extra hard op me af komen. Herinneringen aan papa. Zojuist toen ik aangerand werd. De angst die ik voelde toen Bob ineens verscheen. De begrafenis van papa. Mama die me verstoot heeft. En nu zit ik hier voor me uit te staren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm bored. Maar ik ga zo slapen, ben morgen pas rond 7 uur ('s avonds) thuis >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.