• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Als ik merk dat hij slaapt, hef ik voorzichtig mijn hoofd op en kijk naar hem. OMG, wat zag hij er schattig uit nu.
    Ik drukte heel voorzichtig een kus op zijn wang en legde mijn hoofd weer op zijn schouder. Ik luisterde naar zijn hart en liet het me dromenland in begelijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Inmiddels lig ik op Ian en hijg uit en druk een kusje in zijn nek en leg dan mijn hoofd op zijn borst en voel zijn hart als een razende kloppen en grijns. Het voelde fijn onze naakte lichaams zo tegen elkaar. 'Ik hou zoveel van je.' zeg ik dan gemeend en sluit mijn ogen terwijl ik blijf liggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik voel iets zachts maar het is niet genoeg om me wakker te maken. Ik heb mijn slaap nodig. Ik ben uitgeput van de dag en het is ook al in de avond. Mijn ademhaling gaat gewoon rustig. Niet haperig. Niet zwaar. Niet met moeite. En dat voelt fijn. Ik voel me goed nu. Warm. Prettig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat een stilte ineens :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha jah mijn pa kwam boven srry ^^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ii luister naar zijn woorden. Bob zegt dus met andere woorden dat ik alsnog gestraft moet worden. De man wil protesteren maar haalt dan toch zijn hand van mijn lichaam af en laat me los. In eerste instantie wil ik gelijk wegrennen. Ik kijk een moment Bob aan. Ik weet dat hij last heeft van zijn been, en deze man verwacht het niet. Ik zou het kunnen doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Alweer een kleine giechel verliet haar mond, waarna ze zachtjes op haar onderlip beet. "Niks, jij ben alleen de gene die me zo kan laten lachen" zei ze met een verlegen glimlachje op haar lippen en een rode blos op haar wangen. Zachtjes drukten ze een kusje op het puntje van zijn neus, terwijl ze haar hand op zijn wang plaatsten en haar lippen weer zachtjes tegen de zijne drukten.


    Julio Martinéz
    Net als ik wil zeggen hoe lief dat van haar is voel ik haar lippen op de mijne, waar ik onmiddelijk op reageer. Bijvoorbeeld door alle nieuwe onbelangrijke dingen te vergeten -het meeste heb ik er al uit gedanst-, misschien ook zelfs wel de belangrijkere dingen, en mijn mond mijn gevoel te laten volgen. Elke keer wanneer haar lippen de mijne raken komt dat warme gevoel opzetten, en die lijkt me dan ook precies te kunnen vertellen wat ik moet doen, hoe ik dat moet doen.. Bij niemand anders zou ik dit kunnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit met iemand anders zou willen doen. Nee, met niemand anders.. Na een kleine adempauze -waarbij mijn lippen over haar hals gingen- druk ik mijn mond weer op de hare en laat mijn handen hun plekje opzoeken. Links ligt in haar nek, bij de onderkant van haar hoofd, en de ander zoekt zijn plekje op haar onderrug.

    Leslie Day
    Ik luister naar zijn woorden. Bob zegt dus met andere woorden dat ik alsnog gestraft moet worden. De man wil protesteren maar haalt dan toch zijn hand van mijn lichaam af en laat me los. In eerste instantie wil ik gelijk wegrennen. Ik kijk een moment Bob aan. Ik weet dat hij last heeft van zijn been, en deze man verwacht het niet. Ik zou het kunnen doen.


    Marcell/Man
    In dat ene, korte moment oogcontact kijk ik haar waarschuwend aan. Als ze nú wegrent heeft ze echt alles bij me verknalt en smijt ik haar bijna met plezier de cel weer in. Waarna ik de deur heel snel dicht moet doen om haar niet meer te hoeven zien; voor ik haar er weer uit haal. Maar het gaat om het principe. Ze kan me echt helemaal niks flikken nu, want ik ben haar aan het helpen. "Afijn. Ik denk dat je al genoeg gedaan hebt. Breng haar terug en werk via de regels. Dan krijgen we het minste gedoe" Ik kijk hem even aan, knik lichtjes, draai me dan om en loop weg. Het is genoeg zo. Ik heb bij alles wat ik zei de man herinnert aan de regels, en daar is niks mis mee. Waarschijnlijk vindt hij Leslie gewoon.. Ik denk er niet eens aan. Ik heb hem herinnert aan de regels -daarmee Leslie geholpen, maar ik had dit ook gedaan bij andere meiden. Zeker weten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Sorry, tis keiveel werk om de posts te typen, de goede quotes erbij te zetten, een hele post kwijt te raken enz. op je mobiel x) Maargoed, nu heb ik gereageerd]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan via de spiegel. 'Nee ik ben niet bang voor je.' Ik kijk hem aan. 'Ik...' Hij wilde het waarschijnlijk niet horen. 'ik wil je helpen, je doen geloven dat het niet uit maakt. Dat het niks aan jouw verandert, maar dat geloof je toch niet. Ik...' Ik bijt op mijn lip. 'Ik wil je gewoon kunnen helpen, maar dat kan ik niet.' Ik wend mijn blik weer af en focus me weer op mezelf. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mezelf.


    Luke Moore

    "Probeer het. Ik zou graag willen dat he het probeert. Alsjeblieft? Voormij?" vroeg ik. Als ze praatte werd ik rustiger dus. We liepen verder door de gangen en ik keek haar hoopvol aan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    In het ene moment vertelt hij me alles. Met maar een enkele blik. Zoals Luke vanmiddag zei, met 1 blik kan je duizend dingen zeggen. En geloof me, Bob vertelde me veel in dat ene moment. Ik kijk hem na en wordt dan hardhandig aan mijn arm meegetrokken. 'Au,' mompel ik. Waarop de man zegt, 'Niet zeuren.' en ik floep er automatisch uit, 'Dat zou niet hoeven als jij me geen pijn doet.' ik kan de klap die in mijn gezicht komt niet ontwijken. Mijn wang brandt en is rood. Misschien zelf een beetje blauwig. Ik slik en houd mijn mond. Ik word ruw de slaapzaal in geduwd en blijf verloren bij de ingang staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vind het knap gedaan hoor Nootje (: ik zit zelf ook op mijn mobiel :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Thankjoooeee.. Das fijn om te horen (flower)
    Serieus keiveel moeite XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga naar een fuif, ik ga naar een fuif en nog wel deze: Moulin rock!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knik. 'Ij wil het wel proberen, maar ik weet niet hoe. Ik... Ik heb dat nooit hoeven doen.' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Maar natuurlijk wil ik dat voor jouw doen. Dat is wel zo aardig toch?' ik grijns even. 'En ik mag je en wil je niet zo gebroken zien.' Ik glimlach even en geef hem een knuffel. Geen idee waarom ik dat opeens deed. Mede omdat ik er zelf behoefte aanhad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb er nog nooit van gehoord.. Maar toch veel plezier (:]


    Stop acting normal. It gets bored.