• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Onder andere." glimlachte ik. Maar ik kon mezelf nu zo makkelijk wijsmaken dat hij ook van mij hield. En dat deed ik dan maar en even voelde ik me perfect gelukkig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Hm.. Nog een ding dat niet perfect is...' denk ik dan hardop na. 'Anderen gestraft zien worden? Niet altijd officieel kunnen eten?' zeg ik dan. Ik haal heel even mijn arm rond haar middel vandaan om met mijn hand door mijn haar te gaan maar leg hem daarna automatisch weer om haar middel. Om haar geborgenheid te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IAN?! :Y) Of beeter gezegd coockies, nu krijg ik honger...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:51 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Sorry was even douche:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IIlumination schreef:
    (...)[NVM wat hier eerst stond. Ik moet nog op Amy reageren ^^. Ik vind ons zoo zielig.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)[Je mag mijn RPG overnemen? ik help hem wel beheren maar jij krijgt het !]


    [Nee hoeft niet, ik houd je RPG haast niet bij. Ik vat hem namelijk niet meer... En de laatste reactie staat op laatste pagina vorige topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waarom vind je ons zo zielig? Of iedereen die in dat gebouw zit?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Nee hoeft niet, ik houd je RPG haast niet bij. Ik vat hem namelijk niet meer... En de laatste reactie staat op laatste pagina vorige topic]
    [Ik kan hem zelf amper bijhouden ^^ maar zo snel gaat ie toch niet? nu?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en sluit mijn ogen en bijt weer op mijn lip en voel dan zijn lippen weer op de mijne en zoen hem terug en merk hoe hij tempo steeds aanpijst en kreun weer en zet weer mijn nagels in zijn rug en bijt dan zacht op zijn onderlip en ga erna met mijn tong overheen en een fijn gevoel van genot gaat door me heen.


    Ian Silvas

    Ik merk hoe ik bijna tot mijn hoogtepunt kom. Ik zoen Naomi liefdevol en teder. Dat staat in contrast met hiervoor, maar het is gewoon als ik me voel. Ik houd van haar. Echt, ik houd van haar. Ik streel langs haar zij en kom dan tot mijn hoogtepunt. ik stoot nog even door maar ga dan langzaam uit haar en draai ons op, zodat ze op mij ligt. Ik hijg, mijn hart klopt luid en ik voel me heerlijk. Ik glimlach even en kijk haar aan. 'Ik houd van je,' breng ik hijgend uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Waarom vind je ons zo zielig? Of iedereen die in dat gebouw zit?]
    [Nee ik vind ons zielig, Amy geeft zich de schuld en Luke was aan het huilen. wzeet jij nog waar jou laatste reactie stond?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Nee, weet ik. Maar zit nogal in veel RPG's, dus is nogal lastig en ik reageer zelf vrij weinig in je RPG, dus dat is hem waarschijnlijk ook]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Uhuh." mompelde ik dan maar instemmend. Ik kon toch moeilijk zeggen dat ik net nog wilde dat hij van me hield.
    De stof van zijn T-shirt streelde zacht over mijn wang en zijn heerlijke geur drong mijn neus binnen. Hmm, ook al had hij zich waarschijnlijk al even niet gewassen, toch was zijn lichaamsgeur sexy en intens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    [Nee, weet ik. Maar zit nogal in veel RPG's, dus is nogal lastig en ik reageer zelf vrij weinig in je RPG, dus dat is hem waarschijnlijk ook]
    [Btw als je iets niet meer weet en je bent een gesprek bezig met een bepaald personage, dan vindt je hun posts daar terug. en dan ga ik hem zometeen zoeken]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik voel op het moment geen pijn, ondanks dat Nala haar hoofd tegen me ligt. Ach, ze heeft niet zo'n hard hoofd. Dus daar zal het ook wel aan liggen. Er heerst een aangename stilte. Gewoon even rust. Ik heb mijn ogen gesloten en mijn ademhaling word rustiger. Ik voel hoe ik na even in slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.