• In mijn andere topic hebben jullie vast al gelezen dat ik sinds maart bezig ben om op een andere school te raken. Ik ben al 4 jaar bezig op een andere, een school die gewoon álles verpest. Dan niet alleen voor mij maar voor talloze leerlingen. Leerlingen die enorme studieschulden erdoor krijgen, ze raken dingen kwijt, alles gaat fout.
    Nu ben ik al 2 dagen bezig om uit te zoeken of ik wel of niet aangenomen ben. Vandaag zou ik terug worden gebeld of ik aangenomen ben of niet, mooi niet dus. Uiteindelijk heeft mijn moeder weer gebeld, kreeg eerst iemand aan de telefoon die zei dat ze vorige week had gebeld (ik was op vakantie toen) en dat ik maar had op moeten nemen. Daarna kreeg ze een andere mevrouw en mijn moeder heeft alles weer uitgelegd, vertelt ze dat ik misschien niet eens aagenomen word omdat ik al 4 jaar bezig ben en niet meer gefinancieerd word daardoor! Ze houden me al zo lang aan het lijntje gewoon, zonder ook maar iets te zeggen. Ik zou een lijst moeten inleveren over wat ik allemaal gehad heb, die heb ik persoonlijk op die school afgeleverd aan de balie daar, toch hoor ik steeds dat ik die niet heb gebracht. Die vrouw vind het echt heel lullig voor mij, waardoor ze extra haar best gaat doen, nu pas. Morgen word ik teruggebeld of ik op de introductie kan komen en vrijdag weet ik pas of ik ben aangenomen. Dat terwijl school gister zou zijn begonnen.
    -introductiedag is voor de eerstejaars, ik zou instromen als een 3de jaars-
    Op mijn vorige school is het geestelijk helemaal de soep in gelopen bij mij, over zulke dingen ben ik hartstikke onzeker geworden. Dit doet er allemaal nog even een schepje bovenop.


    Your make-up is terrible


    En ik die al een hele dag heb lopen zagen tegen mijn vriendinnen dat dit jaar een serieus kutjaar wordt omdat ik tegen mijn zin Latijn doe, en mijn leerkracht daarvan ook nog een serieus suckt.
    55 toetsen op een jaar heeft ze ons al als vooruitzicht gegeven, examens niet meegerekent.
    Maaruh, als ik dit dan hoor, holy macaroni.
    Hopelijk word je aangenomen !

    Dat is wel heel erg balen. Scholen van tegenwoordig zijn toch niet meer zoals ze geweest waren, ze kijken niet meer naar het individu maar naar de gehele groep. Tenminste, zo ervaar ik het nu. Ze nemen ook te veel leerlingen aan op één school waardoor ze het overzicht verliezen.
    Nu zit ik op een nieuwe school, en gelijk de eerste dag zijn er al een aantal problemen. Echt een tegenvaller.

    Maar ik hoop dat het bij jou goed komt en ze er niet moeilijk over gaan doen!

    Jeetje, wat een gezeik. Is er geen andere school die je wil aan nemen? Want deze school lijkt me ook niet geweldig als ze je zo behandelen.

    In ieder geval veel sterkte met die nieuwe school!


    Physics is awesome

    Ik heb helemaal geen school. Laatste schooldag heb ik te horen gekregen dat ik niet op mijn oude school verder mocht gaan. En nu moet ik allemaal toetsen eerst maken voordat ik me kan aanmelden op een school.

    en ik dacht dat ik al allemaal gedoe had. Nou dat van jouw is veel erger, veel geluk met je hopelijk nieuwe baan. Maar wil je niet liever naar een andere school ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Helaas, er is geen andere goede school. De rest is even erg, erger en verder weg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Helaas, er is geen andere goede school. De rest is even erg, erger en verder weg.


    Lekker dan. Ik wil iets voor je doen maar ik weet niet wat ik kan doen om je te helpen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Lekker dan. Ik wil iets voor je doen maar ik weet niet wat ik kan doen om je te helpen.


    Dat is echt heel lief van je maar helaas is er niets. :c Mijn moeder is met andere ouders al een actie op touw aan het zetten tegen mijn oude school. De directeur heeft zelfs toegegeven dat ze de deuren nooit hadden mogen openen, misschien komt er nog iets goeds uit...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is echt heel lief van je maar helaas is er niets. :c Mijn moeder is met andere ouders al een actie op touw aan het zetten tegen mijn oude school. De directeur heeft zelfs toegegeven dat ze de deuren nooit hadden mogen openen, misschien komt er nog iets goeds uit...


    De deuren nooit hadden mogen openen?!:| Wel goed van je moeder dat ze een actie op touw wil zetten.


    Physics is awesome

    Naaawh... Dit is echt heel kut! Het komt vast wel weer goed Nikki. En anders krijg je allemaal kusjes van me om het beter te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Owh, wat balen, wat een kutschool! Nou ja, over die toelating dan. Hmpf, ik wou dat ik je ergens mee kon helpen. Een protestactie voor de deuren? ;)
    Nee geintje, het lijkt me echt heel kut.
    Succes!(H)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Wat vervelend voor je, lijkt me echt enorm lastig ):


    26 - 02 - '16

    Succes ermee!


    Tell me about it, stud.

    Ik zou er ook pissig van raken, hopen voor je dat die vrouw het voor mekaar krijgt voor jou.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife