• Deze RPG is gestopt!
    VOL!

    Topic 1


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)


    Invullijstje rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (lerares 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Familie:
    Extra:
    (voor lerares) Lessen die je geeft: (keuze uit: Introductie modellenwerk, Poseren, Film- en camera, Lichaam- en huidverzorging, Voeding en dieet, Fotoshoot, Catwalk, Fashion, Portfolio, Administratie/Financieel, Haar en make-up, Juridische aspecten, Professionalisme, Doorpassen/Showroom, Rol modellenbureau, Etiquette)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

    Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - SUMMERx
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

    Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

    Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies


    Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:56 ]


    16 - 09 - '17

    Demi1309 schreef:
    Wat was je oude foto dan? x


    deze :)


    Onedirection infection.

    xInclusion schreef:
    (...)

    deze :)


    Dat is nog een andere dan ik zag.


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Aria Olivia Flows
    Leeftijd: 29
    Innerlijk: Aria is een hoopje verdriet. Ze heeft na 15 jaar nog steeds niet de dood van haar moeder geaccepteerd en is nog steeds woest op haar vader, maar ondanks dat houdt ze nog van hem. Daarom laat ze hem met rust. Aria haat modellen en alle tutjes. Hoewel ze een hoopje verdriet is, merkt niemand dat. Ze bemoeit zich niet met andere en stelt zich niet open voor vriendschappen. Ze houdt zich op de achtergrond en valt niet op. Dat komt goed uit voor haar plan. Ze haat modellen om wat ze haar moeder hebben aangedaan. Aria is snel kwaad en blijft dat dan ook lang. Zo is ze nu al 9 jaar woest en komt ze nu in actie om wraak te nemen. Ze beoordeeld oneerlijk en denkt alleen aan zichzelf. Als ze een doel voor ogen heeft, moet dat lukken. Kosten wat het kost.
    Uiterlijk + foto:




    Aria heeft meestal blond achtig haar, maar ze verft het vaak. Ze wisselt af met bruin en blond. Haar echte haarkleur is bruin. Haar ogen zijn ook een donkere kleur bruin. Ze heeft haar haren vaak anders. Krullend, stijl. Soms laat ze het groeien om het vervolgens weer af te knippen tot tot haar schouders. Ze draagt haar haren het liefste los. En hoewel ze zo vaak haar haren kleurt, knipt of juist laat groeien, valt ze alsnog niet op. Iets dat haar irriteert, maar ook goed uitkomt.
    Familie:Aria is vooral opgevoed door haar ouders Haar moeder werd ernstig ziek toen zij 14 was. Twee jaar lang heeft haar moeder gevochten voor haar leven. Niemand wist ervan, behalve haar vader Haar moeder was haar voorbeeld en toen zij overleed ging ze er kapot van. Op school werd ze erg gepest en ze had een hekel aan die 'ik ben perfect' meiden. Haar vader leek al snel over de dood van haar moeder en kreeg een relatie met een topmodel. Ze had zo'n hekel aan dat mens dat ze sindsdien een hekel heeft aan ieder model. Haar moeder was vroeger ook model geweest en ze had onlangs een dagboek gevonden over wat haar moeder aan was gedaan op de modellenschool. De Model Academy. Aria besluit om de levens van de meisjes die daar op zitten zuur te maken.
    Extra: Aria heeft een tattoo laten zetten voor haar moeder. Omdat haar moeder de enige persoon is waar ze nog van houd.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:50 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Dat is nog een andere dan ik zag.

    Die had ik als aller eerst, toen had ik een foto gedaan van Vanessa Marano en nu eentje van Alexis Bledel.


    Onedirection infection.

    xInclusion schreef:
    (...)
    Die had ik als aller eerst, toen had ik een foto gedaan van Vanessa Marano en nu eentje van Alexis Bledel.


    Oh ok


    16 - 09 - '17

    Demi1309 schreef:
    Volledige naam: Aria Olivia Flows
    Leeftijd: 29
    Innerlijk: Aria is een hoopje verdriet. Ze heeft na 15 jaar nog steeds niet de dood van haar moeder geaccepteerd en is nog steeds woest op haar vader, maar ondanks dat houdt ze nog van hem. Daarom laat ze hem met rust. Aria haat modellen en alle tutjes. Hoewel ze een hoopje verdriet is, merkt niemand dat. Ze bemoeit zich niet met andere en stelt zich niet open voor vriendschappen. Ze houdt zich op de achtergrond en valt niet op. Dat komt goed uit voor haar plan. Ze haat modellen om wat ze haar moeder hebben aangedaan. Aria is snel kwaad en blijft dat dan ook lang. Zo is ze nu al 9 jaar woest en komt ze nu in actie om wraak te nemen. Ze beoordeeld oneerlijk en denkt alleen aan zichzelf. Als ze een doel voor ogen heeft, moet dat lukken. Kosten wat het kost.
    Uiterlijk + foto:




    Aria heeft meestal blond achtig haar, maar ze verft het vaak. Ze wisselt af met bruin en blond. Haar echte haarkleur is bruin. Haar ogen zijn ook een donkere kleur bruin. Ze heeft haar haren vaak anders. Krullend, stijl. Soms laat ze het groeien om het vervolgens weer af te knippen tot tot haar schouders. Ze draagt haar haren het liefste los. En hoewel ze zo vaak haar haren kleurt, knipt of juist laat groeien, valt ze alsnog niet op. Iets dat haar irriteert, maar ook goed uitkomt.
    Familie:Aria is vooral opgevoed door haar ouders Haar moeder werd ernstig ziek toen zij 14 was. Twee jaar lang heeft haar moeder gevochten voor haar leven. Niemand wist ervan, behalve haar vader Haar moeder was haar voorbeeld en toen zij overleed ging ze er kapot van. Op school werd ze erg gepest en ze had een hekel aan die 'ik ben perfect' meiden. Haar vader leek al snel over de dood van haar moeder en kreeg een relatie met een topmodel. Ze had zo'n hekel aan dat mens dat ze sindsdien een hekel heeft aan ieder model. Haar moeder was vroeger ook model geweest en ze had onlangs een dagboek gevonden over wat haar moeder aan was gedaan op de modellenschool. De Model Academy. Aria besluit om de levens van de meisjes die daar op zitten zuur te maken.
    Extra: Aria heeft een tattoo laten zetten voor haar moeder. Omdat haar moeder de enige persoon is waar ze nog van houd.


    KLAAR:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    KLAAR:)


    Oki


    16 - 09 - '17

    Wanneer had je eigenlijk in gedachte om te beginnen?


    Onedirection infection.

    Demi1309 schreef:
    (...)

    KLAAR:)


    Hey, ik merk nu pas dat die tattoo dezelfde is die ik ook gebruikte in m'n story.


    16 - 09 - '17

    xInclusion schreef:
    Wanneer had je eigenlijk in gedachte om te beginnen?


    Als alle rollen vol zijn? ;)


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Als alle rollen vol zijn? ;)

    Haha, slim.:)


    Onedirection infection.

    xInclusion schreef:
    (...)
    Haha, slim.:)


    xD


    16 - 09 - '17

    Nog mensen die mee willen doen?


    16 - 09 - '17

    Ik heb zin om te beginnen:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ik heb zin om te beginnen:)


    Haha, ik ook


    16 - 09 - '17