• Ik zie vaak dat mensen trailers nodig hebben en ik dacht nu; laat ik dat eens proberen dan. Ik heb geen voorbeelden aangezien ik nog nooit een trailer voor iemand op Q heb gemaakt, maar ik heb wel twee YouTube kanalen waar wat video's op staan (ltwinzl - FantasyLaura) die je kunt bekijken zodat je weet hoe ik te werk ga.
    Maar ga er niet van uit dat ik echt mega snel ben, het kost wel wat tijd.
    Let op: Ik wil best wat beelden zoeken, maar dan wil ik er wel een duidelijke uitleg bij (+ dit doe ik alleen als je er zelf echt geen meer kan vinden).

    Invullen:
    - Samenvatting story: Zodat ik weet waar het over gaat.
    - Titel:
    - Extra tekst: Zinnen/woorden die je er eventueel bij wilt.
    - Username: Moet je username op staan?
    - Gesproken tekst: Audiofragmenten die je er in wilt.
    - Videobeelden: Het liefst een link ernaartoe.
    - Welke kleur: Wil je de beelden sepia/zwartwit/normaal/etc?
    - Achtergrondmuziek: Welk liedje wil je onder de beelden?
    - Extra informatie/eisen: Wil je nog iets speciaals of heb je een voorkeur voor iets?

    Memoria You should know how i feel - Niall James Horan
    Jelia Another World

    Als iemand een fout ontdekt in een trailer, laat het me dan even weten. Doordat ik die beelden zo vaak zie, knip en plak, merk ik de fouten niet meer op.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 11:07 ]

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee hoor(;
    Maar ruziende mensen kan ook hoor als da makkelijker is(:

    Oké, ik zal dan nog wel even kijken!

    Heb je nog specifieke eisen over welke stukjes van de beelden ik gebruik die je me nu gestuurd hebt? Niet echt, ik laat me graag verrassen:3
    + ik kan die laatste video niet zien (bij extra informatie)
    Oh en niet om te zeuren; maar zou je misschien een duidelijkere samenvatting willen geven?

    De laatste is de trailer van SnowWhite and the huntsman - ik kan nu niet op de computer, zit op mobiel -
    Extra uitleg:
    De jongens zijn uitverkorne om de duistere tovenares Morgana te verslaan. (de zelfde morgana als bij melin) Ze zitten bij een speciale circel. Oftewel; De geheime circel. Het is zo geheim dat niemand er van af weet behalve de mensen die er in zitten.
    Ze hebben ook extra krachten, zoals water beinvloeden en gedachten lezen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Heb je nog specifieke eisen over welke stukjes van de beelden ik gebruik die je me nu gestuurd hebt? Niet echt, ik laat me graag verrassen:3
    + ik kan die laatste video niet zien (bij extra informatie)
    Oh en niet om te zeuren; maar zou je misschien een duidelijkere samenvatting willen geven?

    De laatste is de trailer van SnowWhite and the huntsman - ik kan nu niet op de computer, zit op mobiel -
    Extra uitleg:
    De jongens zijn uitverkorne om de duistere tovenares Morgana te verslaan. (de zelfde morgana als bij melin) Ze zitten bij een speciale circel. Oftewel; De geheime circel. Het is zo geheim dat niemand er van af weet behalve de mensen die er in zitten.
    Ze hebben ook extra krachten, zoals water beinvloeden en gedachten lezen.

    Heel erg bedankt! :Y)

    Memoria You should know how i feel - Niall James Horan

    Ik heb die van Memoria voor die van Clonmel gedaan, omdat deze minder tijd kost.
    Maar natuurlijk moet hij eerst goed gekeurd worden door Memoria zelf.
    Ik kan alles veranderen, dus zeg het maar.

    Clonmel Another World

    Let op: Hij is nog in progress dus de kwaliteit is nog niet 100%

    Hij is echt super!! Thank you!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jelia schreef:
    Hij is echt super!! Thank you!!

    Graag gedaan. :3
    Mocht er nog iets veranderd moeten worden dan moet je het maar laten weten.
    Ik kan elk moment aanpassingen maken.

    Feline schreef:
    - Samenvatting story: Een meisje wordt gevonden aan de kant van de weg. Ze heeft een mes bij zich maar is niet gewond. In het ziekenhuis staan ze voor een raadsel want ze is niet wakker te krijgen. Als het meisje een kijkje neemt in haar eigen hoofd ontdekt ze dat Noise degene is die het haar hele leven moeilijk maakt. Noise zit in haar hoofd en probeert te zorgen dat ze haar eigen oom gaat vermoorden, om zelf te overleven. Noise zorgt er voor dat arme meisje haar eigen angsten onder ogen moet zien. Uiteindelijk komt het zover dat Noise haar helemaal wil overnemen. Kom het allemaal nog wel goed met haar?
    - Titel: Noise in my head
    - Extra tekst: -
    - Username: Ergens aan het eind
    - Gesproken tekst: -
    - Videobeelden: Ik weet zelf geen beelden te vinden, maar ik zal je uitleggen wat ik ongeveer wil: Het moet beginnen met een meisje dat aan de kant van de weg ligt met een mes in haar hand. Dan beelden van een ambulance en het ziekenhuis en dan beelden van een fantasiewereld en een verdrietig meisje die probeert te ontsnappen van de duisternis. Dit kan duisternis in vorm van rook zijn of zoiets als de evil queen in snow white and the huntsman (Hoe de evil queen verdwijnt met raven, zoals in dit filmpje bij 0:54
    - Welke kleur: Gewoon normaal in kleur.
    - Achtergrondmuziek: Je mag wel 'Haunted' van 'Evanescence erin doen.
    - Extra informatie/eisen: Ik heb verder geen eisen.

    Ik zal gaan beginnen met zoeken van de beelden!

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik zal gaan beginnen met zoeken van de beelden!


    Als je nog meer wilt weten:

    Dit is de story


    26 - 02 - '16

    Hij is echt perfect, your the best <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Hij is echt perfect, your the best <3

    Aw dankjewel! (bloos)
    Ben blij dat je het goed keurt.

    Hey, zou je misschien voor nog een verhaal een trailer maken??
    Klik om te zien dat je andere trailer goed word gebruikt. ^.^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Samenvatting story: Nergens is een veilige plek waar je alleen belandt als je situatie uitzichtloos is, maar je toch nog hoop hebt.
    Niall komt hier terecht omdat hij onzeker is en de hele tijd twijfels heeft over zich zelf.
    Titel: Nergens
    Extra tekst: /
    Username: Nee
    Gesproken tekst: Audiofragmenten die je er in wilt.
    Videobeelden:
    Een. - hier staan heel veel dingen van Niall in:3
    Twee.- het liefst beelden waar Loreen er niet op staat, met de rug naar het beeld toe gekeerd mag wel.
    Drie.

    Welke kleur: Wat het beste past
    Achtergrondmuziek: Cannonball - Little mix ( kan dat nog verranderd worden als ik een andere wil )
    Extra informatie/eisen: De hoofdpersonen zijn Niall Horan & Karen Gillan - van Doctor Who - wil je misschien nog extra beelden van Karen zoeken? Ik kan er echt geen meer vinden van waar ze alleen opstaat:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    O.. en misschien wat beelden van Wide Awake van Katy Perrie - zonder Katy natuurlijk:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zal hier morgen weer mee aan de slag gaan. ^^