• Zo voel ik me iedere keer als ik zo'n topic lees waarin iemand vertelt dat ze helemaal verliefd is of een vriendje heeft.

    Ik ben echt blij voor die mensen maar tegelijkertijd heb ik echt zo'n forever alone gevoel. En dan wil ik me niet zo voelen.

    Hebben jullie dat ook wel eens?


    Physics is awesome

    Nu niet meer. (:


    O, look at all the fucks I give:

    Skedaddle schreef:
    Are you fucking kidding me?
    Je bent 17 , je hebt nog een heel leven voor je. Sommige mensen krijgen nu eenmaal vriendjes op een latere leeftijd, en je kan trouwens ook nog niet op die leeftijd 'de ware' vinden.
    Kop op man, doe eens niet zo kinderachtig.

    Ik ben 17 (binnen een maand 18) en ik heb al 4 jaar lang een vriend en we zijn gelukkig.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:05 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Aragog schreef:
    (...)
    Kinderachtig? :'D. Het gevoel hebben dat je niet snel 'de ware' zal vinden, mede doordat iedereen om je heen verliefd wordt en een vriend(in) krijgt is dus tegenwoordig kinderachtig. Ok.


    Daar gaat het niet om, het gaat om het hele 'forever alone' gedoe. Dat vind ik kinderachtig. Ik snap best wel da het frustrerend kan zijn dat iedereen om je heen een vriendje heeft en jij niet, maar je gaat heus niet heel je leven single blijven.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:05 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Daar gaat het niet om, het gaat om het hele 'forever alone' gedoe. Dat vind ik kinderachtig. Ik snap best wel da het frustrerend kan zijn dat iedereen om je heen een vriendje heeft en jij niet, maar je gaat heus niet heel je leven single blijven.

    'Forever alone' gevoel, dat zegt niet gelijk dat ik denk dat ik me hele leven single blijf. Maar het gevoel dat het geeft, dat iedereen om je heen een relatie krijgt, verliefd is en al dat gedoe. Dat is toch logisch? Het feit dat je dat gevoel krijgt (waar je overigens zelf niet veel aan kan doen), is allesbehalve kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oczy schreef:
    (...)

    Sorry hoor maar mijn mentor van vorig jaar werd toen ze 16 of 17 verliefd op een jongen waar ze nu mee is getrouwd en een kind heeft dus het is wel mogelijk om mijn ware te vinden op deze leeftijd.

    Ik doe niet kinderachtig, ik zeg gewoon hoe ik me voel maar blijkbaar is mijn gevoel volgens jou kinderachtig.


    Ik had het over dat hele forever alone gedoe. En ik ben ook al 2 jaar samen met mijn vriend, maar ik weet nog steeds niet als hij 'de ware' is. Als ik binnen 5 of 10 jaar nog steeds samen met hem ben zou ik het wel kunnen overwegen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Ik had het over dat hele forever alone gedoe. En ik ben ook al 2 jaar samen met mijn vriend, maar ik weet nog steeds niet als hij 'de ware' is. Als ik binnen 5 of 10 jaar nog steeds samen met hem ben zou ik het wel kunnen overwegen.

    Je kan dat eigelijk nooit weten, volgens mij..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Aragog schreef:
    (...)
    'Forever alone' gevoel, dat zegt niet gelijk dat ik denk dat ik me hele leven single blijf. Maar het gevoel dat het geeft, dat iedereen om je heen een relatie krijgt, verliefd is en al dat gedoe. Dat is toch logisch? Het feit dat je dat gevoel krijgt (waar je overigens zelf niet veel aan kan doen), is allesbehalve kinderachtig.


    En ik ben nu eenmaal van mening dat mensen veel te veel overdrijven met hun 'forever alone' :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    En ik ben nu eenmaal van mening dat mensen veel te veel overdrijven met hun 'forever alone' :').


    Ik ook. En ik vind het een slecht argument om te verbergen dat men eigenlijk vet jaloers op de mensen die wel een vriend hebben. (Niet aanvallend bedoeld of zo)


    26 - 02 - '16

    Ivan schreef:
    Ik heb Paint Tool Sai, don't need love.
    I get what you mean though. En er valt niks anders aan te doen dan wegdouwen dat gevoel voor je je gloomy en downish en- oh crap, I'm doing it again.
    Ugh ja kutgevoel. Paint tool Sai is awesome.

    I gave you the love of your life. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Je kan dat eigelijk nooit weten, volgens mij..


    Ja, oké, dit moet ik wel toegeven dat dat bij iedereen anders is, maar ik heb mijn eigen mening daarover. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Feline schreef:
    (...)

    Ik ook. En ik vind het een slecht argument om te verbergen dat men eigenlijk vet jaloers op de mensen die wel een vriend hebben. (Niet aanvallend bedoeld of zo)

    Wie zegt dat ik dat niet ben? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb zelden een echt 'forever alone'-gevoel, mede omdat ik nog ontzettend jong ben en daarom ook niet echt een vriend/vriendin hoef, maar als ik dan iemand leuk vind, zorgt mijn brein er natuurlijk weer voor dat ik op iemand val die mij wss niet leuk zal vinden (of bezet, of geen behoefte aan een relatie, of veel ouder dan ik zelf ben, of - in het geval dat het een meisje is - 100% hetero). Dat begint zo onderhand wel erg irritant te worden. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PUKKELxDING schreef:



    En dat was het moment waarom ik me een steen voelde... *barst in huilen uit*

    Feline schreef:
    (...)

    Ik ook. En ik vind het een slecht argument om te verbergen dat men eigenlijk vet jaloers op de mensen die wel een vriend hebben. (Niet aanvallend bedoeld of zo)


    Ik ben oprecht blij voor de mensen die een vriendje of vriendinnetje hebben. Ik ben niet jaloers, ik voel me gewoon eenzaam.


    Physics is awesome

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Ik had het over dat hele forever alone gedoe. En ik ben ook al 2 jaar samen met mijn vriend, maar ik weet nog steeds niet als hij 'de ware' is. Als ik binnen 5 of 10 jaar nog steeds samen met hem ben zou ik het wel kunnen overwegen.


    Ik voel me zo en een paar andere die in dit topic hebben gereageerd ook. We kunnen niet zoveel doen aan dat gevoel omdat gevoelens moeilijk te beïnvloeden.


    Physics is awesome