• Zo voel ik me iedere keer als ik zo'n topic lees waarin iemand vertelt dat ze helemaal verliefd is of een vriendje heeft.

    Ik ben echt blij voor die mensen maar tegelijkertijd heb ik echt zo'n forever alone gevoel. En dan wil ik me niet zo voelen.

    Hebben jullie dat ook wel eens?


    Physics is awesome

    Ushio schreef:
    (...)

    Hahaha ik ben echt nieuwschierig wat je wou zeggen >.<


    Zoals denk aan vieze dingen als je aan je ex denkt. (Met vieze dingen bedoel ik dingen als een rotte banaan ofzo) Laat maar, ik schrijf weer onzin op. Misschien willen jongens me daarom wel niet omdat ik vaak raar ben.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 22:21 ]


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Zoals denk aan vieze dingen als je aan je ex denkt. (Met vieze dingen bedoel dingen als een rotte banaan ofzo) Laat maar, ik schrijf weer onzin op. Misschien willen jongens me daarom wel niet omdat ik vaak raar ben.


    Hahaha je hebt me wel aan het lachen gemaakt ^^
    Same feeling gehehe


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mijn gedachten zijn dan: "I'm cuter..." en vaak ook "wat heeft zij dat ik niet heb?". I regret nothing.
    Maar hey, als ze niet zien hoe awesome ik ben... Their loss. En ik heb altijd mezelf, en als ik een identiteitsstoornis ontwikkel is dat meer dan genoeg.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 22:20 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ivan schreef:
    Ik heb Paint Tool Sai, don't need love.
    I get what you mean though. En er valt niks anders aan te doen dan wegdouwen dat gevoel voor je je gloomy en downish en- oh crap, I'm doing it again.
    Ugh ja kutgevoel. Paint tool Sai is awesome.

    Dat, maar dan Photoshop en msn

    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ushio schreef:
    (...)

    Hahaha je hebt me wel aan het lachen gemaakt ^^
    Same feeling gehehe


    Nadat ik het had geschreven besefte ik pas dat je het op twee manieren kan zien.

    Ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    Nee, eigenlijk niet x].

    Maar dat komt meer omdat ik er nu even klaar mee ben. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, en ik dacht dat ik de enige was.
    D: Nee, als ik zie dat het weer zo'n zwijmeltopic is, klik ik hem maar weg omdat ik toch mezelf de put in werk dan, wetende dat ik dat gevoel ga krijgen. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Uneventful schreef:
    Mijn gedachten zijn dan: "I'm cuter..." en vaak ook "wat heeft zij dat ik niet heb?". I regret nothing.
    Maar hey, als ze niet zien hoe awesome ik ben... Their loss. En ik heb altijd mezelf, en als ik een identiteitsstoornis ontwikkel is dat meer dan genoeg.


    Maar zo ben ik niet echt. Soms denk ik ook wel dat ik misschien te raar ben. En dan zie ik wel eens een meisje of een vrouw met haar vriend of man en dan denk ik als zij iemand kunnen vinden dan moet er toch ook iemand op deze wereld rond lopen die bij mij past.


    Physics is awesome

    zo voel ik mij ook forever alonge maar ik voel mij helemaal eenzaam en alleen.
    BIjna niemand om mij heen .
    '

    Geloof me, ik ken het gevoel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Op het moment word ik gek. Er is een jongen die mij leuk vind en ik heb gezegd dat ik gewoon vrienden wil zijn, omdat ik al met iemand anders bezig ben, en hij is daar zo boos over geworden. Nu loopt hij allemaal te zeiken. Ik word er echt zo gek van. Dus, ik heb nog een leuke 21-jarige jongen voor je in de aanbieding?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NU!
    net nadat de eerste schooldag waaraan ik merk dat mijn crush
    die sinds vandaag bijna me vriendje was niet meer tegen me praat


    even a white rose has a black shadowx

    Ik heb echt haat gekregen aan dat 'forever alone'.


    26 - 02 - '16

    Yep, net als laatst mijn biologie leraar zei dat spuug helemaal niet vies is want dat wissel je ook uit als je zoent. Bedenk, werd ik weer eens pijnlijk herinnering hoe liefdeloos ik ben...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vertel mij er wat van, op kamp had ik voor het eerst een lover in spe, maar die was te oud en toen had ik kort daarna een vriend die tegen mij loog en wou plannen wanneer we zouden gaan tonzoenen [waarop ik eerlijk heb gezegd dat ik dat nog niet wou, godzijdank].

    Ik heb ruim vijftien jaar lang geen vriend[je] gehad of iemand gehad die míj ook leuk vond, ik snap dat je er soms gek van wordt als je die topics leest. I'll be there for u, ik ben op dit moment klaar met de liefde. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife