• Zo voel ik me iedere keer als ik zo'n topic lees waarin iemand vertelt dat ze helemaal verliefd is of een vriendje heeft.

    Ik ben echt blij voor die mensen maar tegelijkertijd heb ik echt zo'n forever alone gevoel. En dan wil ik me niet zo voelen.

    Hebben jullie dat ook wel eens?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Wat is daar mis mee, als je de ware vind op je veertiende?

    lijkt me gewoon niet leuk. En eigenlijk vindt ik "de ware" een stom idee. Het klinkt vreemd maar ik heb het niet zo op het romantische gedoe. Er zullen heus wel meer mensen zijn die bij je passen.


    Remember to be ridiculous.

    Ken het gevoel veel te goed.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Je bent niet aleen forever alone, er zijn er nog denk ik, ik ook hoor (A)
    We zijn samen forever alone =P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ben ook al bijna 18 jaar single, maar I don't really care.
    Je weet datje niet de enige bent en je komt heus nog wel iemand tegen.
    Ik bedoel, als mijn zus het kan, kan ik het ook.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    Life is hard and then we die

    Zayner schreef:
    Je bent niet aleen forever alone, er zijn er nog denk ik, ik ook hoor (A)
    We zijn samen forever alone =P


    Niet alleen wij twee samen, nog een heleboel andere die ook in dit topic hebben gereageerd. We zijn allemaal samen, een beetje eenzaam.


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:



    haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    I think it with every single topic I read about love. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nope, ik ben op dit moment gewoon extreem gelukkig met mijn knuffelbeer. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Are you fucking kidding me?
    Je bent 17, je hebt nog een heel leven voor je. Sommige mensen krijgen nu eenmaal vriendjes op een latere leeftijd, en je kan trouwens ook nog niet op die leeftijd 'de ware' vinden.
    Kop op man, doe eens niet zo kinderachtig.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    Are you fucking kidding me?
    Je bent 17, je hebt nog een heel leven voor je. Sommige mensen krijgen nu eenmaal vriendjes op een latere leeftijd, en je kan trouwens ook nog niet op die leeftijd 'de ware' vinden.
    Kop op man, doe eens niet zo kinderachtig.

    Kinderachtig? :'D. Het gevoel hebben dat je niet snel 'de ware' zal vinden, mede doordat iedereen om je heen verliefd wordt en een vriend(in) krijgt is dus tegenwoordig kinderachtig. Ok.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skedaddle schreef:
    Are you fucking kidding me?
    Je bent 17, je hebt nog een heel leven voor je. Sommige mensen krijgen nu eenmaal vriendjes op een latere leeftijd, en je kan trouwens ook nog niet op die leeftijd 'de ware' vinden.
    Kop op man, doe eens niet zo kinderachtig.


    Sorry hoor maar mijn mentor van vorig jaar werd toen ze 16 of 17 verliefd op een jongen waar ze nu mee is getrouwd en een kind heeft dus het is wel mogelijk om mijn ware te vinden op deze leeftijd.

    Ik doe niet kinderachtig, ik zeg gewoon hoe ik me voel maar blijkbaar is mijn gevoel volgens jou kinderachtig.


    Physics is awesome

    Ushio schreef:
    Bij elk topic dat ik lees >.<


    Life is full of fake people

    Oczy schreef:
    (...)

    Sorry hoor maar mijn mentor van vorig jaar werd toen ze 16 of 17 verliefd op een jongen waar ze nu mee is getrouwd en een kind heeft dus het is wel mogelijk om mijn ware te vinden op deze leeftijd.

    Ik doe niet kinderachtig, ik zeg gewoon hoe ik me voel maar blijkbaar is mijn gevoel volgens jou kinderachtig.


    Dat het mogelijk is wil niet zeggen dat je het per se moet hebben. Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Skedaddle eens.


    26 - 02 - '16

    Zoek niet, laat het op je afkomen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:04 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.