• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens

    "Wacht als er 1 camera is dan moeten er vast meer zijn!" zei ik. Wauw, ik was wel redelijk slim voor een 13-jarige! "Delilah , weet jij wat er kan gebeuren?" vroeg ik.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik sloeg beschermend mijn armen om haar heen."rustig maar die is nu weg"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Hallo? Hebben jullie het niet door? Die cameraploeg?' zei ik. ik stond er al die tijd nog bij en had dus alles gehoord. 'Ze zeiden dat ze weg gingen maar tuurlijk gaan die niet weg.' Ik keek even rond.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:23 ]


    Do what people say you can't.

    Delilah Hayden Scooter

    'Sorry, ik was in de geestenwereld en heb niks verteld' mompelde ik. 'Mijn vader zei dat we een team moesten vormen. Niet wij vieren, maar echt iedereen. Ik roep de oude Ardens en Kaylee etc op, gaan jullie de andere maar zoeken. De heksen zijn er zo' zuchtte ik en ik viel neer. Zo ging ik in de geestenwereld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    We lagen op de rand van het stand toen we gegil hoorden. ' ze hebben ons nodig! Ik voel het!' zei ik opgewonden


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [PSSST, reageert iemand nog? Verveel me dood]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (zal ik dan even de 'oude' ardens spelen aangezien Delilah in de geesten wereld zit?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Ardens'
    Ik zag Delilah weer de geesten wereld binnen komen.Ik moest haar iets zeggen dat Verlend en de adneerre nimphen niet wisten "He Delilah!Kom eens."zeg ik en wenk haar naar me toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ben er weer


    wat moet ik met Angel doen?}

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:42 ]


    Do what people say you can't.

    Delilah Hayden Scooter

    'Wat is er?' vroeg ik aan Ardens toen ik hem volgde. 'Ik heb geen tijd, je moet nu meekomen! Je kan voor een dag in je oude lichaam' melde ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Ardens'
    Ik keek om naar Delilah.""Ik weet het,maar als ik terug in mijn gewone lichaam zit kan ik niet spreken dus,moet ik het nu zeggen."Er zijn heksen die van vorm kunnen varanderen die zich rondom de tent hebben gevestigt zo'n 3 en ze zijn zeer gevaarlijk."Jij zult ze moeten waarschuwen voor hen."zeg ik dan uiteindelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Kom nou maar mee!' herhaalde ik en ik trok hem mee, waar ik belande in de normale wereld met de oude Ardens naast me. 'Jongens, jullie kennen Arden toch nog? Ik ga nu Kaylee halen' zei ik en ik viel weer neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kaylee McCarty

    'Ga weg!' zei ik koppig tegen Delilah. 'Nee, meekomen of wil je dat ze sterven?' zei Delilah. Ik dacht na. 'Best' snauwde ik en ik kwam mee naar de mensenwereld met mijn stok. Ik maakte een groot rotsblok waar we nu allemaal opstonden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Oke, misschien niet die cameraploeg.' mompelde ik tegen mezelf. Hoe zou het eigenlijk zijn in die geestenwereld? Nou ja, niet zo heel belangrijk. Ik ging weer op de grond zitten. Ik stuurde wat water naar een appel zodat 'ie naar beneden viel. Want, god wat had ik honger. Terwijl ik die appel at keek ik een beetje rond. Als ik weer naar voren kijk zie ik Ardens staan. 'Ardens!' riep ik vrolijk. Ik keek nog even. 'Kaylee.' zei ik wat minder vrolijk.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:57 ]


    Do what people say you can't.