• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Ardens'
    Ik knikte als antwoord op haar vraag en keek naar de grond.En daarna loerde ik uit de tent.Waar was nie heks nou gebleven?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik stond daar maar op de rotsblok. Tot ik plots iets voelde bewegen. Het was de rotsblok. Ik keek achter me en daar stond een heks. Ik viel naar beneden en knalde tegen de grond. Ik keek naast me en zag Ardens Junior na te denken. Ik moest iets doen!

    Ardens junior

    Plots voelde ik iets scherps in mijn arm. Ik keek en het was een heks die me met haar nagels doorboorde. "AAAAAAAAAAAAH!!!" gilde ik. Ik kon niet loskomen. Ze haalde iets uit en deed het op mijn arm. Het deed superveel pijn.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Aqua

    Ik zag een heks die Ardens junior vasthad. "Laat hem gaan!" zei ik en ik wou juist water op haar afvuren toen ik met een grote knal tegen de grond viel. Ik draaide me om en zag een heks. Ze had een rots vast en smeet die op mij. Ik stikte bijna.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik hoorde iemand gillen. Ardens. 'BLIJF. VAN. HEM. AF!' gilde ik oorverdovend en ik rende naar de heks. Ik hield niet van iemand vermoorden, maar niemand kwam aan mijn Ardens. Ik ramde met pure lichaamskracht het hoofd van de heks eraf en ging bezorgt naar Ardens. 'Ardens, alles goed?' vroeg ik meteen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens junior

    Delilah vroeg of alles goed was. "Delilah , ze heeft iets in mijn arm gedaan, ik voel me niet zo goed denk ik!" zei ik.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    'Ardens'
    Ik rende naar buiten als ik gegil hoorde.Delilah hielp de zoon van Verlend en ik hielp Aqua dan maar.Ik knalde het rotsblok tot stof en vuurde dan vuurballen op de heks af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    "Dankje Ardens. Het spijt me dat ik je vermoord heb!" zei ik met mijn weinig adem. Daarna viel ik neer. (ze is effe flauwgevallen! x)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    'Ardens'
    Ze viel flauw jach fijn...Ik sleurde haar dan maar achter een boom en bleef bij haar tot ik Verlend zag aanlopen.Ik deed teken naar hem dat ze hier was en rende dan weer weg.Maar ik vergat iets belangerijk ,maar wat?

    Verlend
    Ik rende terug naar de tent en zag ardens vijwen ik liep naar hem toe en zag Aqua zitten."Aqua,komaan wakker worden geen tijd voor te slapen."zeg ik dan en schud haar lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'KAYLEE! HELP!' riep ik en Kaylee kwam. 'Jij hebt genezingskrachten. Kan je het gebruiken op Ardens?' smeekte ik haar. Ze haalde water en heelde Ardens' arm.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Ik werd wakker en keek in de ogen van Verlend. Plots barstte ik in huilen uit. "Ik was bijna dood!" huilde ik. Dan keek ik op en schrok weer. Ik draaide ook Verlend om. "Dit kunnen we samen!" fluisterde ik.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {sorry was fv eten}


    Do what people say you can't.

    Ardens Junior

    Kaylee heelde mijn arm en ik bedankte haar. "Jij ook bedankt Delilah!" zei ik en stond op. Ik drukte een kusje op haar wang en nam haar hand vast. In de verte zag ik Aqua en Verlend staan en ook een heks. Ik liet ze maar doen. Anders ben ik weer bijna dood! Plots hoor ik naast me een gil en zie een heks Delilah meesleuren. Ik heb geen krachten maar het zou me wel zo lukken. Ik liep naar de heks en sprong haar rug, dan stampte ik en sloeg ik zoveel als lukte. Ten slotte wurgde ik haar.

    (had gewoon zin om Delilah te redden!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Jeey (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Ardens'
    ik zag nog een heks en liep ernaartoe om aantevallen,maar ik voelde een klap in mijn nek en viel neer.Mijn nek was mijn zwakheid ,ik zag nog schemirig hoe een paar scherpe nagels dichter bij mijn gezicht kwamen.

    Verlend
    Aqua draaide me om en ik zag een heks.uit zelfverdedingingschopte ik tegen haar schenen.Dat was het eerste dat in me opkwam eingellijk en daarna nam ik haar haar vas en brande ik het.Ze riep gillend rondens met vuur op haar kop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Ar..Ardens, hoeveel heks..heksen nog?' stotterde ik. Ik kreeg haast bijna een hartaanval. 'En welke gek zit er achter dit?' voegde ik eraan toe. 'Mouse? Medusa?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."