• zouden ze het doorhebben dat het een olifant is?
    http://spiritueelaurora.blogspot.com/2011/07/op-zoek-naar-het-monster-van-loch-ness.html


    http://news.nationalgeographic.com/news/2006/03/images/060309_loch_ness.jpg

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 13:53 ]

    Hahah denk het wel.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jah, dat heeft hij door:

    World Truth: jazeker, klopt helemaal. Die foto is een grappige illustratie bij dit vakantieverslag waarin ik constateer dat er een hele toeristenindustrie is ontstaan rondom een mythe, een gebakken ballon vol lucht.


    in de reacties, door de persoon die de original post heeft neergezet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zilverui schreef:
    Hahah denk het wel.
    nou daar ben ik niet zo zeker van, lol.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    PORTUGALL schreef:
    (...)nou daar ben ik niet zo zeker van, lol.

    Ahaha ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zou een goede verklaring zijn. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat het monster niet bestaat geloof ik zeker :p ik blijf me dan maar afvragen hoe een olifant daar terecht zou komen :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    En hoe komt een olifant dan in schotland terecht?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    het is toch een zeehond?

    Die olifant is niet in schotland. De persoon die die blog schreef heeft gewoon een random plaatje van een olifant in water er bij geplaatst.
    Staat ind e comments.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tranquillity schreef:
    En hoe komt een olifant dan in schotland terecht?


    Toen de foto van het monster van Lochness gemaakt werd was er een eindje verder een circus in de buurt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Escritura schreef:
    Die olifant is niet in schotland. De persoon die die blog schreef heeft gewoon een random plaatje van een olifant in water er bij geplaatst.
    Staat ind e comments.
    Maar de heel gekende foto van "het monster" is wel daar getrokken, en het is wél een olifant... Blijkbaar van het circus!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    (...)Maar de heel gekende foto van "het monster" is wel daar getrokken, en het is wél een olifant... Blijkbaar van het circus!


    yeah people are idiots (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor de mensen die de foto niet kennen...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Dat het monster niet bestaat geloof ik zeker :p ik blijf me dan maar afvragen hoe een olifant daar terecht zou komen :P

    Smeyalata schreef:
    het is toch een zeehond?

    -plat-