• DIMENSION TRAVEL.

~~~~
    Rollentopic.

Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..

Wezens:
    • Assassin - James.
    • Carmenta- Athan Romanescu

Meisjes:
    • Reyna - Willow Nastya Reyes.
    • Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

Jongens:
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • Cyberlord - Damien Hunter.

Wetenschappers:
    • Izusu - Xavier Hush Gray.

Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:32 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Zouden we alvast een post kunnen maken dat we er naar toe lopen? ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Ik moet zo wel zo eten, maar ben er over een uurtje wel weer denk ik]

Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Zijn ogen spert hij wijd open, zijn mond zakt eveneens een stukje open waar een spontane kreun uit komt, waardoor hij zwaar begint te ademen. Ik kijk hem grijnzend en zwaar ademend aan, terwijl ik door beweeg. Eerst langzaam, voorzichtig en plagerig, omdat ik niet weet wat hij ervan vindt. Het lijkt wel langzamerhand erop dat ik hem alleen maar wil vermaken, aanraken, hem voor mezelf wil hebben… ik werd zelfs lichtelijk jaloers toen hij Willow haar naam zei. Dat is toch niet gezond? Het past zelfs helemaal niet bij mij, zo ben ik eigenlijk niet. Dit is zijn schuld, die van James, nu moet ik me nog over dat gevoel zetten…
    “Goed…” fluistert James alleen maar, ik kijk hem verbaasd in zijn ogen. Hij schud vervolgens lichtjes met zijn hoofd en brengt zijn handen naar mijn heupen, waar hij ze op legt. Hij duwt zijn bekken iets omhoog en door dit geval kreunde ik zacht tegen zijn lippen aan, likte met mijn tong snel over zijn lippen om vervolgens weer omhoog te komen en zo de wrijving te voelen. Zijn grip op mijn heupen word al snel strakker en omdat ik het al best lang niet meer had gedaan, merkte ik dat ik sneller begon te hijgen.
    Mijn vingers knepen in zijn schouders en ik gooide automatisch mijn hoofd in mijn nek om er een kreun uit te laten. Ik voelde hem diep in me, zeker doordat ik steeds sneller en wildere bewegingen ging maken. Ik liet mijn mond open, waardoor er verschillende soorten kreunen kwamen, en mijn handen gleden over zijn gespierde borstkas, alsof ik er nog helemaal geen genoeg van had. En dat had ik eigenlijk ook nog niet.

(Sorry voor de korte post, ik wist echt even niets door mijn verpeste humeur. D:
    En anders wachten we even?)

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:36 ]

†

[Zou ik dan zo maar een post maken over dat we naar james en xavier toelopen?]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    [Zou ik dan zo maar een post maken over dat we naar james en xavier toelopen?]

(Je kunt dat wel doen, dan kunnen Nikki en ik anders wel even wachten, want ik weet niet op wie we allemaal moeten wachten. 8D)

†

[Willow, Athan, Amberlynn en Damien :Y) Ik zal zo even wat schrijven.]

[Yes, wij wachten wel eventjes.]

Your make-up is terrible

[Het is een snelle post, dus hij zal niet zo lang zijn.]

Damien Hunter

"Hmm, dames eerst." zei Athan charmant. Zo iemand was hij dan, maar waarom herinner ik me verder niet aan hem? Raar, maar ja. "Jij mag kiezen welke kant we opgaan." zei hij tegen Willow. Ze grinnikte zachtjes en schudde haar hoofd. "En dat vraag je aan de persoon met de minste richtingsgevoel hier, maar goed. Als jij zegt dat aan de andere kant van het meer andere vruchten zijn laten we daar dan maar gaan kijken." Ik grinnikte eventjes. "Ik weet het wel." zei ik toen Athan niet reageerde en begon de kant op te lopen waar het meertje lag. "Follow the leader." zei ik lachend. Ik had die gevonden toen ik de omgeving had verkent.

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:58 ]

[Ik wacht denk ik op Amparo's post, anders kan ik toch niet echt iets met mijn post]

(Nou, tot die tijd ben ik pleite, want ze is toch weer offline. 8D)

Quiet the mind, and the soul will speak.

(Volgens mij gaat ze vandaag niet meer online komen.. 8D Ik maak wel alvast een nieuw topic aan.)

†

[Ze is toevallig nu online haha.]

Your make-up is terrible

(Topic aangemaakt.)

[ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:11 ]

†

Willow Nastya Reyes
    'Ik weet het wel,' zegt Damien als Athan niet antwoordt waarna hij het bos inloopt. 'Follow the leader,' lacht hij dan. Ik werp een blik op Athan en Amberlynn en loop dan achter Damien aan. De andere twee volgen al snel. Nadat we een tijdje hebben gelopen zie ik nog steeds geen meertje of vruchten. 'Zeker weten dat we de goede kant op gaan?' vraag ik aan Damien. Vlak nadat ik dat heb gezegd hoor ik wat rare geluiden. Ik frons lichtjes en duw wat takken opzij. Er verschijnt een lichte glimlach op mijn gezicht als ik het meer zie. We gingen dus wel de goede kant op. Ik wil een stap naar voren zetten maar dan valt mijn blik op twee personen. Mijn mond valt een stukje open als ik zie wie het zijn en wat ze doen. 'Oh mijn god,' mompel ik zacht. Gat-ver-damme. Ik trek een vies gezicht waarna ik mijn ogen dichtknijp en mijn hand er voorleg zodat ik het niet meer zie, maar dat beeld is nogal lastig uit je gedachte te bannen. Gatvergatvergatver. Ik draai me om naar Damien, Athan en Amberlynn. Mijn hand haal ik voor mijn ogen weg en ik open mijn ogen weer waarna ik mijn keel schraap. 'Laten we maar verder gaan. De tortelduifjes zijn aan het rollebollen'.

[Nu blij? (cat)]

[Ik wel, maar ik vind het jammer dat Amparo niet gereageerd heeft. Ik zal zo eventjes reageren als ik genoeg inspiratie heb. En ja, ik reageer echt xd]