• Mischien is het sommige al opgevallen,dat als je een story-quiz maakt deze moet verwijdert of geïnactiveerd moet worden.Waarom ? Omdat sommige het vervelend vinden,wel ik vind dat dus niet,ik heb ook mijn menign net als iedereen.Waarom maken jullie dan niet zoiets apart voor Story quizen?Bv een top van Story quizen dan heeft niemand nog te klagen de normale quizen blijven en ook de story's.Ik vind het gewoon niet eerlijk als story quizen niet mogen want 1! je kun het moeilijk controleren,2!Somige mensen vinden deze leuker en 3 als het moet omgezet worden in story word het door bijna niemand gelezen.
    Als je nu indeplaats van de story quizen die in de top komen te staan een waarschuwing te geven dat deze geïnactiveerd of verwijdert of omgezet moet worden nu eens een regel maakt dat deze wel mogen en in een andere categorie worden gezet.Want ik vind persoonelijk de story quizen het leukste op quizlet.
    Willen jullie er alstublieft iets aan doen? zodat deze mogen blijven?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Barnabas schreef:
    (...)
    Lol, heb ik ook gedaan. XD


    Haha, dat krijgt ze ervan.


    Your make-up is terrible

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')

    Dat dus. Dus niet zo zeiken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Zo, ik heb gelijk even al je quizzen gemeld, bedankt voor de tip!

    Geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.