• Mischien is het sommige al opgevallen,dat als je een story-quiz maakt deze moet verwijdert of geïnactiveerd moet worden.Waarom ? Omdat sommige het vervelend vinden,wel ik vind dat dus niet,ik heb ook mijn menign net als iedereen.Waarom maken jullie dan niet zoiets apart voor Story quizen?Bv een top van Story quizen dan heeft niemand nog te klagen de normale quizen blijven en ook de story's.Ik vind het gewoon niet eerlijk als story quizen niet mogen want 1! je kun het moeilijk controleren,2!Somige mensen vinden deze leuker en 3 als het moet omgezet worden in story word het door bijna niemand gelezen.
    Als je nu indeplaats van de story quizen die in de top komen te staan een waarschuwing te geven dat deze geïnactiveerd of verwijdert of omgezet moet worden nu eens een regel maakt dat deze wel mogen en in een andere categorie worden gezet.Want ik vind persoonelijk de story quizen het leukste op quizlet.
    Willen jullie er alstublieft iets aan doen? zodat deze mogen blijven?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Quizzen zijn quizzen, stories zijn stories en regels zijn regels.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')


    Life is full of fake people

    Starkisch schreef:
    Quizzen zijn quizzen, stories zijn stories en regels zijn regels.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben het met je eens! Heel wat mensen hier op Q vinden ze leuk, aangezien ze vaak worden gekudoot en gedaan. En er is veel werk in gestoken.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    De story quizzen namen de top vijf van de quizzen over en zijn eigenlijk geen quizzen maar ook geen stories dus worden ze verboden.

    Jij kan het wel leuk vinden maar ik denk dat veel mensen het niet zo leuk vinden.


    Physics is awesome

    Lol ja, want als je gewoon op Harry moet klikken om een verhaaltje over Harry te lezen is dat echt nog een quiz. Girl are you kidding me? Maak dan 5 stories aan als je over 1D zulke bucht wilt maken. Quizzen zijn quizzen. Stories zijn stories en 'save the world' praat moet maar in een blog of een topic geplaatst worden. Story-quizzen vind ik echt belachelijk, want het geeft niks met een quiz te maken. Het heeft enkel met kudo's te maken omdat jullie aasgieren zijn voor die stomme top.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet wel, dat je reclame mag maken voor je eigen story in je eigen creaties. Het is misschien wel handig om dat even aan een moderator te vragen...
    Voor zo ver ik het begrijp mag je reclame maken voor je eigen creaties, maar is het niet de bedoeling dat je een quiz maakt met als vraag 'Wil je mijn verhalen lezen?' en dan dus als uitkomst een link naar je story. 'Dump je story'- quizzen zijn trouwens ook niet toegestaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Lol ja, want als je gewoon op Harry moet klikken om een verhaaltje over Harry te lezen is dat echt nog een quiz. Girl are you kidding me? Maak dan 5 stories aan als je over 1D zulke bucht wilt maken. Quizzen zijn quizzen. Stories zijn stories en 'save the world' praat moet maar in een blog of een topic geplaatst worden. Story-quizzen vind ik echt belachelijk, want het geeft niks met een quiz te maken. Het heeft enkel met kudo's te maken omdat jullie aasgieren zijn voor die stomme top.


    Kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even ging kijken wat ze inhielden


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lioncourt schreef:
    (...)
    QUIZ. Wat begrijp je niet aan het woord 'Quiz'? ><
    Het is dus eigenlijk niet eens de bedoeling dat je verhalen in quizzen gaat zetten tenzij je er echt veel vragen bij stelt en je verschillende uitkomsten hebt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Regels zijn regels


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zo, ik heb gelijk even al je quizzen gemeld, bedankt voor de tip!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zo, ik heb gelijk even al je quizzen gemeld, bedankt voor de tip!
    Stiekem vind ik dit echt grappig. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je maakt van een mug een olifant.
    It's not gonna happen, get over it.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Assassin schreef:
    Zo, ik heb gelijk even al je quizzen gemeld, bedankt voor de tip!

    Lol, heb ik ook gedaan. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.