• Mischien is het sommige al opgevallen,dat als je een story-quiz maakt deze moet verwijdert of geïnactiveerd moet worden.Waarom ? Omdat sommige het vervelend vinden,wel ik vind dat dus niet,ik heb ook mijn menign net als iedereen.Waarom maken jullie dan niet zoiets apart voor Story quizen?Bv een top van Story quizen dan heeft niemand nog te klagen de normale quizen blijven en ook de story's.Ik vind het gewoon niet eerlijk als story quizen niet mogen want 1! je kun het moeilijk controleren,2!Somige mensen vinden deze leuker en 3 als het moet omgezet worden in story word het door bijna niemand gelezen.
    Als je nu indeplaats van de story quizen die in de top komen te staan een waarschuwing te geven dat deze geïnactiveerd of verwijdert of omgezet moet worden nu eens een regel maakt dat deze wel mogen en in een andere categorie worden gezet.Want ik vind persoonelijk de story quizen het leukste op quizlet.
    Willen jullie er alstublieft iets aan doen? zodat deze mogen blijven?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    erzijn ook verschillende uitkomsten -_- en tuurlijk versta ik het woord quiz maar het gaat over een Story-quiz dat is dus wat anders...
    En een echte story kun je het ook niet noeman omdat er niet bepaald een hoofdpersoon is en je ook kunt kiezen wanwie je de uitkomst wilt...Dat is mmijn mening en ik hou me er ook bij er zijnn veel mensen die ik ken die hun quizen moesten inactiveren en nu ook in story verder schrijven,maar bijna niemand leest die (huil) en je kunt het moeilijk een story noemen als er maximum 3 a 4 deelen zijn...


    Toch ken ik heel goede storys met maar drie of vier hoofdstukken. Je kunt ook Stand Alones schrijven, dus dan staan alle verhallen op zichzelf. Of verhalenbundel.
    Als jij het Genre van je story zo aanpast dat mensen weten wat ze ervan kunnen verwachten en door de hoofdstukken kunnen zoeken naar wat ze wel of niet willen lezen, zie ik toch echt nergens een probleem.

    En nogmaals. Dat mensen het niet lezen, is geen reden om de story-quizzen te behouden, want dat is gewoonweg niet waar. Er worden namelijk meer storys gelezen dan story-quizzen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    het is niet voor niets verboden om verhalen in quizzen te zetten...daar is ook een lange tijd over na gedacht...ze gaan deze regel niet zomaar weer omgedaan maken...alles op deze site bestaat met een reden, en heeft ook een naam voor een reden...zo horen quizzen in quizzen en stories in stories...

    En met dit, van Instagram, ben ik het ook eens...

    Instagram schreef:
    (...)

    A;s het je per se om het lezen gaat dan zou ik me eerder richten op hoe jij schrijft en niet het medium wat je gebruikt om je verhalen toonbaar te maken.

    En dat laatste... Dat is gewoon jouw mening en om die reden gaan de mods en Rutger echt niet zomaar wat veranderen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')


    comfort in c h a o s

    Maar stel dus ik had op het begin van de zomer ook zo'n melding gekregen waarvan ik al veel zulke quizen moest verwijderen en nu ik dacht van ik maak nog eens zo'n story quiz en het vervolg komt zoiezo in een verhaal,maar als ik nu deze quiz van me die nu in de top staat niet gemaakt of als quiz gezet,ging niemand een vervolg willen aangezien ik maar voor mijn story ganaamd quizen waar al mijn andere quizen nu in staan maar 5 abo's heb.Dus nu ik heb al veel mensen die een vervolg willen en die zet ik zowiezo om in een mijn story,maar ik krijg dus vandaag ook bericht op mijn quiz omdat hij toevallig in de top staat dat ik deze en nog andere quizen waarvan het de vorige keer geen probleem was,moet omzetten inactiver of verwijderen en het zijn niet eens story quizen maar quizen om te weten of ze wel mijn story's willen lezen of niet en ik zette gewoon het proloog erin en de link van mijn story,dat klopt dan toch niet ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Maar stel dus ik had op het begin van de zomer ook zo'n melding gekregen waarvan ik al veel zulke quizen moest verwijderen en nu ik dacht van ik maak nog eens zo'n story quiz en het vervolg komt zoiezo in een verhaal,maar als ik nu deze quiz van me die nu in de top staat niet gemaakt of als quiz gezet,ging niemand een vervolg willen aangezien ik maar voor mijn story ganaamd quizen waar al mijn andere quizen nu in staan maar 5 abo's heb.Dus nu ik heb al veel mensen die een vervolg willen en die zet ik zowiezo om in een mijn story,maar ik krijg dus vandaag ook bericht op mijn quiz omdat hij toevallig in de top staat dat ik deze en nog andere quizen waarvan het de vorige keer geen probleem was,moet omzetten inactiver of verwijderen en het zijn niet eens story quizen maar quizen om te weten of ze wel mijn story's willen lezen of niet en ik zette gewoon het proloog erin en de link van mijn story,dat klopt dan toch niet ?


    tip nummer 1: gebruik alsjeblieft meer leestekens, en dan ook alsjeblieft op de goede plekken.

    tip nummer 2: maak gewoon meer reclame voor je story's. Zo'n quiz wat jij beschrijft, die toevallig in de top stond, is ook niet toegestaan. Het moeten pure quizzen zijn met meerdere vragen en uitkomsten. Geen verhalen erin. Ook geen proloog. Of mededeling.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:40 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    - Men mag enkel creaties maken waarvoor deze bedoeld zijn. (Voorbeeld: een verhaal in een quiz posten mag dus niet. Een verhaal hoort in een story.)
    Simpel het mag gewoon niet :'D. Doorgaan heeft geen zin :W.


    Shoganai i ne~

    Heb je modder in je ogen? Het. Mag. Niet.
    Savvy?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nyan schreef:
    Maar stel dus ik had op het begin van de zomer ook zo'n melding gekregen waarvan ik al veel zulke quizen moest verwijderen en nu ik dacht van ik maak nog eens zo'n story quiz en het vervolg komt zoiezo in een verhaal,maar als ik nu deze quiz van me die nu in de top staat niet gemaakt of als quiz gezet,ging niemand een vervolg willen aangezien ik maar voor mijn story ganaamd quizen waar al mijn andere quizen nu in staan maar 5 abo's heb.Dus nu ik heb al veel mensen die een vervolg willen en die zet ik zowiezo om in een mijn story,maar ik krijg dus vandaag ook bericht op mijn quiz omdat hij toevallig in de top staat dat ik deze en nog andere quizen waarvan het de vorige keer geen probleem was,moet omzetten inactiver of verwijderen en het zijn niet eens story quizen maar quizen om te weten of ze wel mijn story's willen lezen of niet en ik zette gewoon het proloog erin en de link van mijn story,dat klopt dan toch niet ?


    Op een Quiz kan je niet eens een Abo hebben, dus je kunt nooit weten of dit wel of niet populairder is dan een story. Die mensen willen permanent op de hoogte zijn, terwijl je dat niet weet van de mensen die je quiz maken, of gewoon direct naar de uitkomst gaan.

    Maak gewoon reclame voor je verhalen. Als niemand er van weet, gaan ze het immers ook niet lezen.

    En ik ben geen mod, dus ik kan niets zeggen over je oude quizzen, want die heb ik niet gezien.
    Ik weet overigens niet wat de regel is over quizzen waarin mensen erachter kunnen komen of ze een story wel of niet leuk zullen gaan vinden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Timcanpy schreef:
    (...)

    tip nummer 1: gebruik alsjeblieft meer leestekens, en dan ook alsjeblieft op de goede plekken.

    tip nummer 2: maak gewoon meer reclame voor je story's. Zo'n quiz wat jij beschrijft, die toevallig in de top stond, is ook niet toegestaan. Het moeten pure quizzen zijn met meerdere vragen en uitkomsten. Geen verhalen erin. Ook geen proloog. Of mededeling.


    fijn -_-
    Maar als je dan een quiz maakt en het verwijst naar een story en je zet dan de link van die story mag dat dan wel?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:

    fijn -_-
    Maar als je dan een quiz maakt en het verwijst naar een story en je zet dan de link van die story mag dat dan wel?


    Voor zover ik weet wel, dat je reclame mag maken voor je eigen story in je eigen creaties. Het is misschien wel handig om dat even aan een moderator te vragen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Regels zijn regels. Veel heel mensen vinden het niet fijn dat de top-5 wordt ondergespamd met zinloze quizzen, die eigenlijk helemaal geen quizzen zijn. Gewoon in een story zetten, het zijn toch stand alone's.


    Destroy what destroys you.

    Leer typen en klaag dan.

    Deze ingreep is er gekomen omdat je een VERHAAL schrijft en het in een QUIZ zet, terwijl het praktischer is het in een STORY, wat ENGELS is voor VERHAAL, te zetten.
    Seriously -.-

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:07 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')


    Ex astris, sciencia

    Er is trouwens een topic over, wáárom het niet mag: Het heilige topic


    Destroy what destroys you.