• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

    Ik vind het erg... Paars D:

    J/k mijn laptop is stuk dus is al het witte paars


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Ik vind het erg... Paars D:

    J/k mijn laptop is stuk dus is al het witte paars

    Ik dacht al; paars? Waar zie jij paars? o.o
    Leuke laptop heb je. ;D

    Oh wauw. Hij is heel groot! Mijn zolderkamer is wat dat betreft echt heel klein!


    To infinity and beyond •

    Strider schreef:
    (...)
    Ik dacht al; paars? Waar zie jij paars? o.o
    Leuke laptop heb je. ;D


    I DUN LIEK PURPLEZ


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat groot ;o


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nice, en lekker groot ook. :D

    Ora schreef:
    Oh wauw. Hij is heel groot! Mijn zolderkamer is wat dat betreft echt heel klein!

    Ja hij is inderdaad best groot. In het echt lijk hij nog wel wat groter, want die foto linksbovenin is een extra hoek en die is niet zo duidelijk te zien op de foto's maarja. :3
    Ben echt zo blij haha

    Mordin schreef:
    (...)

    I DUN LIEK PURPLEZ

    My hair is purple! (no_chears)

    Lancaster schreef:
    Wat groot ;o

    Jaaa *O*
    Gackt schreef:
    Nice, en lekker groot ook. :D

    Hm-hm! ;D

    ziet er goed uit ^^

    ik zou echter de balken juist donkerder maken in plaats van wit ghehe, maar donkerrood met wit is goed te doen, als je verder ook die kleur nog zou verwerken in kussens of beddengoed en zo.

    Hel schreef:
    ziet er goed uit ^^

    ik zou echter de balken juist donkerder maken in plaats van wit ghehe, maar donkerrood met wit is goed te doen, als je verder ook die kleur nog zou verwerken in kussens of beddengoed en zo.

    Ik wilde die balken eerst ook een andere kleur doen, maar mijn ouders gaven me dit als advies, want zo lijkt het lichter in de kamer en lijkt het ook ruimer.
    En ja, ik was ook van plan om die kleur te verwerken in dingen! Ik ga ook nog een bank halen, dus ik ga kijken of ik die in een donkerrode kleur kan krijgen. c:

    Wow dat is groot. Vooral vergeleken met mijn kamertje van 2 bij 3 meter o.o. Ziet er leuk uit :3


    Shoganai i ne~

    Wow! ziet er echt leuk uit!


    effort never betrays you

    Wat cool dat je zo'n grote kamer krijgt. En leuk idee dat van die postermuur.

    Ziet er knus uit :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.