Ja, ik heb de film net uitgezien en om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk dat het best wel een teleurstelling is nadat je de boeken hebt gelezen.
Veel details van uit het boek tonen ze niet eens in het boek zoals dingen die beschreven worden in de boeken en die ze niet tonen in de film, wat ik jammer vind aangezien dat het verhaal net afmaakte.
Nu ga ik niet verklappen wat er niet in de film zit maar wel in het boek, dat zou natuurlijk niet echt leuk zijn voor diegene die de film nog moeten zien.
Wel verklap ik, dat die zogenaamde wolven dat ze beschreef, wel verdacht veel leken op buldogs en ze waren nog lelijk ook.
Normaal gezien vind ik zowel de boeken als de films leuk, zoals bij Harry Potter of Twilight maar om eerlijk te zijn slaat de verfilming van The Hungergames voor mij wel een beetje tegen, terwijl ik me nog zo op die film verheugde.(no_chears)
Dus mijn raad van de dag; Kijk eerst een film in de bioscoop voordat je hem koopt omdat de boeken goed zijn.
Wat vonden jullie trouwens van de film?
Maar liefst geen spoilers, hou het wat leuk voor de mensen die het nog moeten zien.
[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 1:54 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.