• Ja, ik heb de film net uitgezien en om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk dat het best wel een teleurstelling is nadat je de boeken hebt gelezen.
    Veel details van uit het boek tonen ze niet eens in het boek zoals dingen die beschreven worden in de boeken en die ze niet tonen in de film, wat ik jammer vind aangezien dat het verhaal net afmaakte.
    Nu ga ik niet verklappen wat er niet in de film zit maar wel in het boek, dat zou natuurlijk niet echt leuk zijn voor diegene die de film nog moeten zien.
    Wel verklap ik, dat die zogenaamde wolven dat ze beschreef, wel verdacht veel leken op buldogs en ze waren nog lelijk ook.

    Normaal gezien vind ik zowel de boeken als de films leuk, zoals bij Harry Potter of Twilight maar om eerlijk te zijn slaat de verfilming van The Hungergames voor mij wel een beetje tegen, terwijl ik me nog zo op die film verheugde.(no_chears)

    Dus mijn raad van de dag; Kijk eerst een film in de bioscoop voordat je hem koopt omdat de boeken goed zijn.

    Wat vonden jullie trouwens van de film?
    Maar liefst geen spoilers, hou het wat leuk voor de mensen die het nog moeten zien.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 1:54 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Veel details van uit het boek tonen ze niet eens in het boek zoals dingen die beschreven worden in de boeken en die ze niet tonen in de film, wat ik jammer vind aangezien dat het verhaal net afmaakte.


    Kijk, in dat is dus precies de reden dat filmmakers het voor het publiek nooit goed kunnen doen. Als je alles wat in het boek voorkwam in de film zou moeten stoppen, kreeg je een film van 5 uur. Wanneer realiseren mensen zich dat nou eens..?


    ars moriendi

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar wel de film gezien. Hoewel ik het begin nogal langdradig vond, vond ik het verder leuk om te kijken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Huntelaar schreef:
    (...)

    Kijk, in dat is dus precies de reden dat filmmakers het voor het publiek nooit goed kunnen doen. Als je alles wat in het boek voorkwam in de film zou moeten stoppen, kreeg je een film van 5 uur. Wanneer realiseren mensen zich dat nou eens..?

    Er zijn langere films, en het zou wel veel leuker zijn als ze dat deden ^^


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik vond dat het nog wel een goede film was, vergeleken met het boek dat doodsaai was.


    comfort in c h a o s

    Heb je de special features gezien? Daar leggen ze alles uit, en dan blijkt dat ze veel dingen uit het boek wel verfilmd hebben, maar ze hebben de film niet gehaald. Ik vond de film echt goed gelukt, persoonlijk. c:


    To love is to destroy.

    Ik vond de film heel erg leuk.
    Zelfs m'n broer vond hem leuk en die vindt niet snel films leuk die ik ook leuk vind. Ik schrok ervan :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bennett schreef:
    Heb je de special features gezien? Daar leggen ze alles uit, en dan blijkt dat ze veel dingen uit het boek wel verfilmd hebben, maar ze hebben de film niet gehaald. Ik vond de film echt goed gelukt, persoonlijk. c:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vond 'm best goed eigenlijk. Alleen de camera was een minpunt voor mij :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alakay schreef:
    Ik vond die film vooral saai en langdradig.


    Life is full of fake people