• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maandelijks probleem (;

    Bloedserieus kutprobleem

    :Y)


    Aaah awesome!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik trok de motor omhoog zodat ik nu op mijn achterwiel reed, en kwam niet veel later weer met beiden wielen op de grond. Ik nam een scherpe bocht, en toen kwam ik er pas achter dat Damon achter me aan was gekomen. Ik grijnsde even naar hem en verhoogde mijn tempo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hoe oud is Sebas dan? XD bij deze is hij 463 :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Aah.. Daar ben ik gelukkig net vanaf.. Ik kan niet tegen bloed dus ik haat het echt XD

    Indeeddd.. Maar daarvoor moet het mooi weer zijn}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dacht begin 400? Haha idk :3]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Lily
    Ik trok de motor omhoog zodat ik nu op mijn achterwiel reed, en kwam niet veel later weer met beiden wielen op de grond. Ik nam een scherpe bocht, en toen kwam ik er pas achter dat Damon achter me aan was gekomen. Ik grijnsde even naar hem en verhoogde mijn tempo.


    Damon
    Toen ze haar tempo verhoogde deed ik hetzelfde en sneed ik haar af in een andere bocht om vervolgens voor haar te rijden, dit was in iedergeval leuker dan auto rijden. Al was dat ook leuk.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Komt Sebas naar het winkelcentrum? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik liet de motor grommen en terwijl ik een dik, zwart spoor op de straat achterliet schoot ik naar voren op hoge snelheid, ik denk drie keer zo snel dan dat hier mag.
    Mijn blonde haren wapperden achter me aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Ik grijnsde toen zij weer versnelde en me inhaalde, haar haar waperde achter haar aan en gaf me alleen maar meer aanleiding om te versnellen en vervolgens naast haar te reiden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik lachte zachtjes toen hij weer naast me ging rijden, en na een tijdje belandden we weer voor de winkel. Ik deed mijn helm af, haalde een hand door mijn haren en liep de winkel weer binnen. Ik kocht de motor en grijnsde even naar Damon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Grijnzend stopte ik ook en deed ik de helm af om vervolgens de winkel binnen te lopen en te betalen, het werd sowieso deze en daarbij had ik daarna nog genoeg jaar en geld om meerdere te kopen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Na een tijdje stonden we weer buiten. Ik besloot mijn motor hier te laten staan en na afloop mee te nemen.
    ''Oké,'' mompelde ik bedenkelijk terwijl mijn wenkbrauwen zich in een lichte frons krulden.
    Toen Damon de tassen weer had gepakt liep ik een kledingwinkel binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Hoelang wil je hier nog blijven?' Vroeg ik klagend waarna ik tegen de muur van de kledingwinkel bleef staan, ik had totaal geen zin om hier zo lang te blijven en zij was nog lang niet klaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Niet zo zeuren, je hebt net toch gehad wat je wilde?'' grinnikte ik.
    ''En.. lang. Het is lang geleden,'' protesteerde ik, en trok hem weer mee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Jij hebt ook genoeg dingen gekregen die jij wilde' Help ik haar herinneren, 'En omdat het zo lang geleden is moet ik mee?' Vraag ik haar vervolgens waarna ik rondkijk, ja ik blijf erbij dat de jurken van vroeger mooier waren.


    Don't be like the rest of them, darling