• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik keek hem stomverbaasd aan.
    Mijn angst nam voor een momentje plaats voor woede. ''Idioot,'' siste ik, en sloeg hem met de platte hand hard in zijn gezicht. ''Ik ben niet achterlijk, Sebastiaan,'' zei ik, en met die woorden voegde ik me bij Damon. Ik wou hier weg..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Ze was echt niets veranderd dacht ik grijnzend waarna ik met haar mee naar de andere kant van de straat liep. Ik wist niet wie hij was, ik wist wel wat hij wou en hij zou het niet krijgen, simpel


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik wierp even een blik achterom. Waarom was hij verdomme overal? Óverál.
    Ik probeerde mijn ademhaling wat rustiger te krijgen en ondertussen keek ik rond, op zoek naar winkels waar we naartoe konden gaan. Nee, ik liet hem niet mijn dag verpesten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sebastiaan Folks
    Ze slaat me zo in mijn gezicht. Maar ik ben niet van mijn stuk te brengen. Ik loop ze achterna. 'Sorry, maar wil je alsjeblieft niet meer in mijn gezicht slaan,' zeg ik dan. 'En wie is Sebastiaan? Volgens mij loop je me nu echt met iemand te verwarren, mijn naam is Kevin.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik keek hem furieus aan, maar de angst was helaas niet te verbergen.
    ''Laat me met rust,'' zei ik tegen hem. Hij bleef dit maar volhouden, wat als men ging denken dat ik gek werd? Dat was zijn bedoeling ook, ik wist het bijna zeker. Een persoon die je 159 jaar lang volgt vergeet je niet zo snel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {WAFELS.. WAFELS.. Ik ben gek op wafels.. :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sebastiaan Folks
    Ik houd mijn handen in de lucht als teken van dat ik niets doe. 'Ik zal je met rust laten, maar ik vind het gewoon naar dat je het idee hebt dat ik iemand anders ben,' zeg ik zacht. En ik kijk even naar haar en dan naar beneden. 'Het lijkt alsof je bang voor me bent terwijl ik niet eens weet wat ik fout doe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb nu net een stroopwafel van de markt gekregen ^^ zo'n superstroopwafel. En die heb ik opgewarmd op 800 graden in de magnetron zodat de stroop helemaal vloeibaar wordt :9~ hij was zooooo lekker]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, ik heb net 2 stoopwafels opgegeten (Lagen in de kast en ik had honger :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lekkeeuuurrr ^^

    En Lily, hij probeert je inderdaad gek te doen lijken 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ellie, jij hebt altijd honger.
    En dankzij jullie heb ik nu zin in stroopwafels. D: Ik ga zo ook maar eens naar de markt om die dingen te kopen. :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {:3 Je kent me te goed Mitshy XD Nee ik heb vandaag nog niets gegeten.. :C Don't blame me XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mitshy, ik dwing je om hier te reageren en ook bij hogwarts rpg aangezien ik wil weten hoe het gaat aflopen met dronken Jake XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Ik weet niet wat je probeert te doen, maar ik vergeet niet zo snel een gezicht dat al 159 jaar achter me aan zit,'' zei ik met een trillende stem. ''Ga weg,'' zei ik zachtjes, en wendde mijn blik af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sebastiaan Folks
    'Zit er iemand achter je aan?' vraag ik verbaasd en geschrokken. 'Maar dat is verschrikkelijk!' ik ben oprecht. Dat zou namelijk echt verschrikkelijk zijn, maar het is allemaal haar eigen schuld. 'Ik kan begrijpen waarom je denkt dat ik diegene ben. Als iemand al zo lang achter je aan zit ga je mensen wantrouwen. Volgens mij moet je dan altijd achterom kijken of diegene er niet is.' ik kijk naar haar. Ik ben de onschuld hemzelve. 'Het kan best zijn dat ik op hem lijk, maar dat je je angst projecteert op mij. Maar goed, je wilt dat ik weg ga. Ik hoop dat je erachter komt dat ik gewoon Kevin ben.' en ik draai me om en loop weg van ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.