• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en besloot zijn raad meteen op te volgen. Mijn handen gleden naar de rand van zijn broek en deden tergend langzaam zijn riem en knoop los.
    Ik deed niet zo langzaam om hem te plagen, maar vooral om niet te stuntelen en iets belachelijks te doen.
    Ik liet mijn handen in zijn onderbroek glijden en legde ze op zijn kont.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Ben ik niet' Weet ik nog te zeggen waarna ze al naar binnen is gelopen en zuchtend loop ik met haar mee en werp een blik om de stomme tas en heb de neiging om hem in brand te steken, jammergenoeg zou Lily me dan waarschijnlijk vermoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Breed grijnzend keek ik de winkel rond, en negeerde Damon.
    Ik pakte een paar schoenen en paste deze. Dit ging zo ongeveer een kwartiertje door, tot ik uiteindelijk vier paar schoenen in mijn armen had.
    Een paar met glitters, zwarte, een roze paar omdat die kleur gewoon niet kon ontbreken, en tot slot een paar met bloemetjesprint. Toen ik had afgerekend stopte ik de vier tassen weer in de handen van Damon. ''en omdat ik zo lief ben, mag jij een winkel uitkiezen,'' glimlachte ik liefjes, en drukte mijn lippen kort op die van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Wat aardig van je' Zeg ik grijnzend waarna ik de tassen over mijn schouder sloeg en rondkeek om vervolgens een moterwinkel een eindje verderop te ontdekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik volgde zijn blik en haalde mijn schouders op.
    ''Ach, een derde kan er wel bij..'' mompelde ik, doelend op mijn eigen motoren. Ik had geen idee wat voor motor Damon ging kopen, maar van mezelf had ik al een idee.
    Toen ik de winkel had doorgezocht vond ik een Harley Davidson. ''Perfect,'' grijnsde ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen en leg mijn hand op zijn borstkas terwijl ik hem terug kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Waar heb je al je andere motoren gelaten dan?' Vraag ik haar waarna ik een blik werp op de motor die zij had gevonden, 'Die niet?' Vraag ik plagend waarna ik doorkijk en mijn blik vervolgens blijft handen bij een honda.

    {


    Dit niet meer iets voor jouw Mitshy? XD}

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Nu zag ik de drie priesters in lange gewaden die naast mijn vader stonden. 1 ervan stapte naar voren. Hun gezichten waren verborgen onder hun kappen.
    Er hing een mysterieuze sfeer om hen heen.
    Hij gebaarde met zijn arm naar het grote vuur dat in het midden van de open plek brandde en zijn warme gloed over mijn halfnaakte lichaam wierp.
    Ik zette enkele stappen dichterbij, tot de man zijn hand ophief en me tegenhield. Hij gooide wat kruiden op het vuur, mompelde wat onverstaanbare woorden en deed toen weer teken naar de vlammen. Ik keek hem verwonderd aan. Ongeduldig gebaarde hij weer naar het vuur.
    Een geïrriteerd geluid klonk over de lippen van mijn vader en dat trok me uiteindelijk over de streep. Ik deed dit om Alexi tegen hem te beschermen... en misschien ook een beetje om in zijn gunst te komen.
    Ik haalde diep adem en keek de priester nog 1 keer aan voor ik mijn blik op oneindig zette en het vuur in stapte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik haal mijn lippen weer van de hare. 'Wil je de sterren zien?' glimlach ik en zoen haar terug eventjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en besloot zijn raad meteen op te volgen. Mijn handen gleden naar de rand van zijn broek en deden tergend langzaam zijn riem en knoop los.
    Ik deed niet zo langzaam om hem te plagen, maar vooral om niet te stuntelen en iets belachelijks te doen.
    Ik liet mijn handen in zijn onderbroek glijden en legde ze op zijn kont.


    Joshua
    Ik grijns tegen haar lippen en leg mijn ene hand op haar borst. Even doe ik haar shirt uit omdat ik anders alleen in mijn ondergoed zit en maak haar bh los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Thuis. In Californië,'' zei ik, terwijl ik zijn blik volgde en met mijn ogen rolde. ''Horrible,'' mompelde ik. Ik keek naar een andere motor, en zuchtte tevreden. Dit werd hem.

    [Ha-ha. NO! x'DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik glimlach en knik, 'Ja, dat is altijd zo mooi,' zeg ik dan. En ik sta op en pak Jake zijn hand en trek hem mee. Ik veeg wat blaadjes van mijn jurkje en uit mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Ik vroeg niet om jouw mening' Help ik haar herinneren, 'En waneer was je vanplan terug te gaan naar Californië? Waneer ben je daar voor het laatst geweest?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik verstrengel onze vingers meer en loop met haar terug naar de kliffen van daarnet. Ik ga liggen en trek haar naast me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk nadenkend in mijn thee. Oma is vertrokken naar een vriendin om raad te vragen over mijn toestand en opa zit nu bij me. 'Wat is er mis met me?' vraag ik hem zachtjes en hij opent zijn armen waar ik me invlei. 'Er is niets mis met je Lexi.' zegt hij zachtjes 'Je beste kleinkind dat ik heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'