• Hey there,
    Ik wil graag een nieuw kapsel, maar ik weet niets leuks. Ik heb erg dik haar, dat kan wel in mijn voordeel zijn. Het is niet zo heel lang het komt net wat over mijn schouders, maar het groeit echt super snel. Ik houd wel van de gewaagde en extreme kapsels. Half lang half kort. Je weet wel. Ik heb nu de onderkant van mijn haar zwart dat zou ik ook wel leuk vinden als dat nog zo zou kunnen blijven (door op nieuwe te verven hoor, niet meer op deze lengte).
    Heeft iemand een leuk kapsel voor me, of meerdere leuke kapsels? Post alsjeblieft een foto.
    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people

    Ga naar de kapper en vraag of ze je laten verrassen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ga naar de kapper en vraag of ze je laten verrassen (:


    Daar ben ik dan weer niet zo van, ik wil wel graag iets wat ik zelf ook leuk vind.


    Life is full of fake people

    ik ben blond

    Inifinity schreef:
    (...)

    Daar ben ik dan weer niet zo van, ik wil wel graag iets wat ik zelf ook leuk vind.


    Dan ga je naar de kapper en vraag je wat zij denken dat het beste bij je zal staan en dan vermeld je er ook bij dat je eens wat anders wilt.
    Dan zullen ze wss naar je gezichtsvorm en haarstructuur/kleur kijken en zeggen wat het beste bij je past, dan kan je altijd nog ja of nee zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Invaesion schreef:
    ik ben blond


    Aha.


    Life is full of fake people

    Can I see your face?


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ga je naar de kapper en vraag je wat zij denken dat het beste bij je zal staan en dan vermeld je er ook bij dat je eens wat anders wilt.
    Dan zullen ze wss naar je gezichtsvorm en haarstructuur/kleur kijken en zeggen wat het beste bij je past, dan kan je altijd nog ja of nee zeggen.


    Zou kunnen, maar bij mij in de buurt hebben we geen kinky kapper, daarom hebben ze daar niet van die extreme kapsels. Ik ben al bij de kaper geweest, weze kijken. Ze zei dat als ik een plaatje heb dat ze het dan kan knippen.


    Life is full of fake people

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ga je naar de kapper en vraag je wat zij denken dat het beste bij je zal staan en dan vermeld je er ook bij dat je eens wat anders wilt.
    Dan zullen ze wss naar je gezichtsvorm en haarstructuur/kleur kijken en zeggen wat het beste bij je past, dan kan je altijd nog ja of nee zeggen.

    Niet dat kappers altijd gelijk hebben ^^ Er werd mij verteld dat 'n pony me niet zou staan en toen ik besloot om 't toch door te zetten, bleek het me toch wel te staan 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ivan schreef:
    Can I see your face?


    Sure.

    Uhm even zoeken. Ik weet het ik sta er verschrikkelijk op! Maar hier kan je het best de vorm van mijn gezicht zien.


    Life is full of fake people

    Ga met mij mee en het kort laten knippen! Of ga naar de Kinky Kapper. Ik weet niet of ze die overal hebben, maar daar knippen ze hele coole kapsels. heeft de vriendin van mijn vader ook gedaan.

    Lilia schreef:
    Ga met mij mee en het kort laten knippen! Of ga naar de Kinky Kapper. Ik weet niet of ze die overal hebben, maar daar knippen ze hele coole kapsels. heeft de vriendin van mijn vader ook gedaan.


    Ik weet niet of je in Nederland of Belgie woont, maar in NL hebben ze er 40.


    Life is full of fake people

    Boem Veel plezier :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Boem Veel plezier :p


    Ooo, dankje. Ga meteen even een kijkje nemen.


    Life is full of fake people