• Ik had vandaag een topic aangemaakt, maar hij kwam niet in de actieve topics terecht, tenminste; ik zag 'm daar niet staan. Anderen waarschijnlijk wel want er werd gewoon op gereageerd.
    Maar dit heb ik al eens eerder gehad met een ander topic.
    Nu vraag ik me af hoe dit komt?

    Ik heb geen idee. Ik zag de jouwe gewoon bij actieve topics staan. Geen idee of ik mijn eigen topics daar in zie staan. ('k kijk altijd bij mijn topics)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    Ik heb geen idee. Ik zag de jouwe gewoon bij actieve topics staan. Geen idee of ik mijn eigen topics daar in zie staan. ('k kijk altijd bij mijn topics)

    Oh oké. Nja, ik ben dus waarschijnlijk de enige die mijn topic dus niet bij de actieve zie staan.
    Maar dit is al de tweede keer dat het gebeurd dus ik vind het een beetje raar.

    Vreemd o.o
    Nooit gehad.
    Dat topic staat trouwens bij stories promotie. Misschien heb je dat subforum uit je actieve topics gehaald met je gm?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:27 ]


    i put the fun in funeral

    Misschien heb je het subforum waarin jouw topic stond 'uitgeschakeld' met je GM?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:27 ]

    En je weet zeker dat het topic niet in een subforum staat wat je hebt aangeklikt als dat je die niet wilt zien als GM?

    Bluebelle schreef:
    Misschien heb je het subforum waarin jouw topic stond 'uitgeschakeld' met je GM?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Strider schreef:
    (...)
    Oh oké. Nja, ik ben dus waarschijnlijk de enige die mijn topic dus niet bij de actieve zie staan.
    Maar dit is al de tweede keer dat het gebeurd dus ik vind het een beetje raar.


    Rutger of een mod PB'en? Ik had ooit eens een probleem dat alleen bij mij voorkwam. Op mijn profiel stonden de polls dubbel zo groot als bij anderen. Een mod heeft het toen opgelost.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jup mensen, het blijkt maar weer; de vakantie eet mijn verstand op.
    Ik had het inderdaad uitgezet. Raar trouwens, aangezien ik het juist leuke topics vind.
    Maar hier kan dus een slotje op, sorry voor mijn domheid. ><

    Strider schreef:
    Jup mensen, het blijkt maar weer; de vakantie eet mijn verstand op.
    Ik had het inderdaad uitgezet. Raar trouwens, aangezien ik het juist leuke topics vind.
    Maar hier kan dus een slotje op, sorry voor mijn domheid. ><

    Dat is niet dom, zo iets kan gewoon gebeuren [: En nu je hulp hebt gezocht, is het opgelost ^^
    > Slotje