• De wereld is veranderd en het Christendom heeft de touwtjes in handen. De Paus en zijn dienaren hebben de leiding over heel de wereld. Alles wat tegen de regels van god in gaat, wordt uitgeroeid. Ze zijn slecht en duister, maar ze hebben enorm veel volgelingen. Dan heb ik ook nog twee families. Mijn familie is in één woord, ingewikkeld. Ik heb de familie van mijn vader en die van mijn moeder. De twee families hebben al jaren lang ruzie, en laat ik daar nou precies midden in zitten. Ze hebben verschillende meningen en opvattingen over bepaalde dingen die de families altijd in de weg staan. En als klap op de vuurpijl, ben ik een onnatuurlijk wezen die zijn soortgenoten zo snel mogelijk moet vinden, want in de ogen van de kerk, zijn wij de duivels op aarde.

    Mijn nieuwe storie die 10 september begint!
    Lijkt het je iets???

    Link : Pray, Hope and Fantasize
    Prologue

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:32 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Iemand nieuwsgierig?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:10 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Helemaal niemand?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:28 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik vind het goed gevonden! Ik ga het lezen!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Ik vind het goed gevonden! Ik ga het lezen!


    'vind ik leuk' ownee das facebook (A)


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Chapter 1


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.