• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:28 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    'Ik heb je avond zeker verpest? Anders had je wel een meisje aan de haak geslagen.' zeg ik zachtjes. Ik wilde nog niet gaan slapen. Ik had nog genoeg energie in mijn lichaam voor 2. Ik wil het wel goed maken met hem voor het ruïneren van zijn avond maar hoe?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik grimas even. 'Elena, alsjeblieft ga gewoon slapen, je hoeft het niet goed te maken.'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en probeer me te ontspannen wat niet lukt. Ik besluit dan maar gewoon te doen alsof ik slaap om hem tevreden te stellen. Doen alsof gaat me steeds beter af. Ik doe al de hele tijd alsof ik geen gevoelens voor hem heb aangezien hij toch niets uitmaakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Styx schreef:
    Adora Witchsinner
    Ik loop met Nathan de overvolle tuin in. Nathan is zijn spijkerbroek en overhemd en ik in mijn zwartkanten jurk. Ik geef Nathan een duw richting Alex. 'Goed je weer te zien Alex,' zeg ik tegen Alex.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler
    Ik loop wat door de menigte alleen. Plots staat Vince voor mijn neus. 'Weet je Ty je gaat ze niet altijd kunnen beschermen. Misschien word Alexi wel verlieft[ wel verliefd op een moordenaar of word Nathan een beruchte dealer allemaal door mijn toesoen kan ik hun toekomt afpakken en een verschrikkeljjk leven in de plaats geven'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik zuchtte even en deed een arm om haar heen. 'Ik weet dat je niet slaapt.' Fluisterde ik in haar oor. Ik draaide haar om en keek haar aan. 'Wat is er nou aan de hand?'


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    Tyler
    Ik loop wat door de menigte alleen. Plots staat Vince voor mijn neus. 'Weet je Ty je gaat ze niet altijd kunnen beschermen. Misschien word Alexi wel verlieft[ wel verliefd op een moordenaar of word Nathan een beruchte dealer allemaal door mijn toesoen kan ik hun toekomt afpakken en een verschrikkeljjk leven in de plaats geven'

    Adora Witchsinner
    'Je blijft met je fikken van Alexi en Nathan af!' Ik kom naast Ty staan. 'Adora, je ziet er prachtig uit.' 'Kappen daarmee. Ga weg en kom nooit meer terug. Zoek een ander slachtoffer.' Ik haal de dolk die ik had verkleind uit mijn haar en vergroot die. Ik steek hem in Vince.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elena Yana Bennett
    'Niets waarom zou er iets zijn?' lieg ik en kijk hem niet aan. 'Kan gewoon nog niet slapen. Heb te veel energie.' en ik glimlach even.

    Tyler
    Vince lacht en haalt de dolk grijnzend uit zijn lichaam. Dan verandert zijn uitdrukking naar wreed en gooit de dolk weg richting Alex. Ik zie hem in elkaar zakken met dedolk tussen zijn schouderbladen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oké, ik kijk PH en ik zie twee dronken animepoppetjes die elkaar aan het uitschelden zijn voor seaweed head en stupid rabbit]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    'Niets waarom zou er iets zijn?' lieg ik en kijk hem niet aan. 'Kan gewoon nog niet slapen. Heb te veel energie.' en ik glimlach even.

    Tyler
    Vince lacht en haalt de dolk grijnzend uit zijn lichaam. Dan verandert zijn uitdrukking naar wreed en gooit de dolk weg richting Alex. Ik zie hem in elkaar zakken met dedolk tussen zijn schouderbladen.

    Adora Witchsinner
    'Ty, bescherm Alexi en Nathan. Help Alex. Ik ga hem vermoorden.' Ik verander en vlieg weg, op de vleugel gevolgd door Vince. 'Jij eikel!' 'Jij beauty.' Ik pak nog een dolk en steek ook die in Vince. Ik zoek naar nog wat dolken. Geen wapens meer. Hij haalt de dolk uit zich, grijnst even en steekt dan de dolk in mij.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:24 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Virgo Dules
    Overdreven hard zucht ik en kijk naar haar gezicht, ze was zo slecht in liegen. 'Als je het niet wil vertellen moet je zelf weten. Ik stap uit bed en loop naar beneden de trap af, ik had honger.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik pak mijn kamerjas en doe hem aan over mijn ondergoes. Ik zet het raam van het balkon open en loop naar buiten. Ik heb gen zin om onder die dekens te liggen. Ik klim langs de regenpijp naar boven tot ik het dak bereik en trek me op. Ik sta op en loop wat over het platte dak. Ik leg me weer neer en kijk naar de sterrznhemel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler
    Ik ben net bij Alex als ik Adora zie vallen. Vlug trek ik d dolk uit Alex rug zodat hij zichzelf kan genezen. 'Ik let wel op hen.' zegt hij zacht en ik ren naar Adora en prevel wat waardoor ze de harde grond niet raakt. 'Gaat het?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ja.' Ik trek de dolk uit mijn borst en vlieg weer omhoog. Ik steek de dolk weer in Vince, maar dit keer trek ik hem er uit. Ik steek nog een paar keer en laat dan de dolk erin zitten. 'Denk je nou echt dat je zo snel van me afkomt?' Hij trekt de dolk weer uit zich en ik grom.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (ik ben er vanavond weer, want nu typen en dan dat laden daar doet mijn mobiel een uur over -,-
    Dus tot vanavond 'x )


    On wednesdays we wear black