• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:28 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler
    'Neeeheee!!!' lach ik en schud met mijn hoofd. 'Staak het kietelen!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    Ik haal mijn schouders op en blijf nu gewoon alleen door dansen. Ik zie die David nog steeds naar me staren en zucht zachtjes. Get a life. Ik zie een jongen gek dansen en lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik pak het drankje vast en drink het in 1 keer op en ga tegen de bar leunen. Mijn ogen glijden over de dansvloer, over Elena maar ook over die brunette. Ze vangt perongeluk mijn blik en komt dan mijn richting op gelopen.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Plots komt er een jongen tegen me aan dansen. Eerst vind ik het niet erg tot hij met zijn handen in de verboden zone's komt. Ik stap van hem weg en kijk hem even aan. Ik zucht, loop even naar de bar. 'Mag ik een fles cava?' vraag ik de barman. Hij kijkt me even raar aan en geeft me de fles. Ik betaal kijk even naar Virgo die bezig is met een bruinharig meisje. Ik rol met mijn ogen terwijl er een steek van jaloezie door me heen gaat en loop met de fles naar buiten. De club ligt net aan het strand dus ik loop in het donker het strand op en ga op het zand zitten wat verder. Ik open de fles en drink er wat van. Ik heb even genoeg van het dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik grinnik even als ze haar armen om mijn schouders legt, waarna ik haar heupen pak en haar tegen me aantrek, ik breng mijn gezicht dichtbij die van haar en even later begint zij me wild te zoenen.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    De fles is bijna uit en ik kijk emotieloos voor me uit. 'Elena What the hell ben je aan het doen!' hoor ik plots en zie Eppic met een zaklamp en een paar vrienden waaronder David naar me toe rennen. 'Drinken.' antwoord ik vlak. Hij zucht en tilt me op. 'Ik breng je wel naar huis little one.' zegt hij zachtjes en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkast. Hij zegt wat tegen zijn vrienden en loopt dan met mij de straat uit. Virgo red zich wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (moet hij naar haar toe komen? xd)


    On wednesdays we wear black

    [mag jij kiezen :) zou wel goed van hem zijn xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (maar ik ben dus even een uurtje weg, ik moet even eten en douchen enzo 'x )


    On wednesdays we wear black

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Na een tijdje duw ik haar van me af en kijk even om me heen, waar the fack is Elena? Ik denk even na. Ze zou toch niet jaloers zijn geworden? Ik was toch duidelijk vanmiddag in wat ik zij. Ik bind niet.
    Ik kijk nog een tijdje zoekend om me heen maar besluit daarna gewoon naar haar huis te lopen.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Eppic draagt me naar binnen en loop naar de keuken. Hij schenkt wat water in en voor ik het weet voel ik het over mijn haar en rug naar beneden sijpelen. 'Eppic!' roep ik verontwaardig plotseling nuchter. Hij lach 'Sorry moest toch iets verzinnen, maar wat was je in hemelsnaam aan het doen op het strand met die fles cava?' 'Comazuipen i guess.' zeg ik zachtjes en ga even door mijn natte haar. Hij kijkt me aan. 'Zeg dat je een geintje maakt? Hoe kan je zo stom zijn!' Ik krimp ineen. Ik denk plots weer aan school en hoe ik & Virgo aan het ruziemaken waren. 'Nee ik wilde gewoon niet meer dansen en alles vergeten. Het strand is dan nog e veiligste plaats aangezien niemand je ziet.' 'Behalve David, hij zag je naar buiten gaan met die fles en heeft onmiddelijk mij gebelt.' zegt Eppic. Ik kijk hem verwart aan. 'Laat je David mij in de gaten houden?' vraag ik vol ongeloof. Hij knikt. 'Inderdaad, want ik kan je niet vertrouwen als je alleen bent. Je bent mijn kleine zusje, ik ben bezorgt om je en zeker na wat er is gebeurt 2 jaar geleden.' Ik kijk strak voor me uit. 'Ga weg Eppic, ik zie je morgen wel.' en ik sta recht om in mijn bed te kruipen. Ik zucht, doe het kleedje en de hakken uit en kruip onder de warme dekens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Tyler
    'Neeeheee!!!' lach ik en schud met mijn hoofd. 'Staak het kietelen!'

    Adora Witchsinner
    'Waarom zou ik schat! YAAAA LOOOOOOOOOOOSEEEEE OF MEEEEE!' gil ik tussen het lachen door. 'Ben je te zwak om mij aan te kunnen?' zeg ik plagerig.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler
    'Ik wil je geen pijn doen.' probeer ik dreigend te zegeen maar het lukt niet dor haar handen. 'Ik probeer iets serieus te zeggen maar jij laat me niet toe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Pijn? Wat is jouw defenitie van pijn? Ik ben vandaag bijna gestorven, tegen muren en vloeren aangesmeten en dan durf jij me geen pijn te doen? WATJE!!' Ik kietel vrolijk verder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen